eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krapkowice › Remonty cząstkowe dróg na terenie miasta i gminy Krapkowice w 2023 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg na terenie miasta i gminy Krapkowice w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRAPKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413099

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 17

1.5.2.) Miejscowość: Krapkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-303

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774466837

1.5.8.) Numer faksu: 774466888

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: f.bielec@krapkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.krapkowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-708102df-a7b7-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe dróg na terenie miasta i gminy Krapkowice w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-708102df-a7b7-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163799

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016972/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Remonty bieżące dróg, parkingów i chodników na terenie miasta i gminy Krapkowice. Zadanie 1 Remonty cząstkowe nawierzchni mineralno-bitumicznych

1.1.28 Remonty bieżące dróg, parkingów i chodników na terenie miasta i gminy Krapkowice. Zadanie 2 Remonty cząstkowe nawierzchni innych niż mineralno-bitumiczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088453

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 606634,27 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 313952,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I (Zadanie nr 1): Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni mineralno-bitumicznej wraz z regulacją urządzeń obcych w 2023 roku. Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do SWZ oraz STWiOR stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 259621,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II (Zadanie nr 2): Remonty cząstkowe dróg gminnych, wewnętrznych oraz chodników o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, kostki brukowej granitowej, bloczków betonowych, trylinki, tłuczniowej, płyt betonowych, naprawy i wymiana obrzeży i krawężników, remonty obiektów z betonu, plantowanie poboczy, czyszczenie przepustów drogowych i rowów przydrożnych oraz regulacja urządzeń obcych (kratki ściekowe, studnie, zawory) w 2023 roku.Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do SWZ oraz STWiOR stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 292681,83 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych wykonywane remonterem typu patcher w 2023 roku.
Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do SWZ oraz STWiOR stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 54330,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269056,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321981,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269056,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bitmex Grzegorz Zygadło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160233295

7.3.3) Ulica: ul.Kościuszki 9

7.3.4) Miejscowość: Paczków

7.3.5) Kod pocztowy: 48-370

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269056,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zdanie pn.: Część II (Zadanie nr 2): Remonty cząstkowe dróg gminnych, wewnętrznych oraz chodników o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, kostki brukowej granitowej, bloczków betonowych, trylinki, tłuczniowej, płyt betonowych, naprawy i wymiana obrzeży i krawężników, remonty obiektów z betonu plantowanie poboczy, czyszczenie przepustów drogowych i rowów przydrożnych oraz regulacja urządzeń obcych (kratki ściekowe, studnie, zawory) w 2023 roku”
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli, cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godz. 10.00 dnia 27 lutego 2023 r. wpłynęły trzy oferty. Dwie z ceną powyżej kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, natomiast jedna oferta podlegająca odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający na realizację przedmiotowego zadania zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości: 250.000,00 zł. Taką kwotę Zamawiający zamieścił na stronie: https:/ezamowienia.gov.pl oraz na stronie prowadzonego postępowania: www.bip.krapkowice.pl. w dniu 27 lutego 2023 r.
Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41241,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41241,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41241,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BITMEX Grzegorz Zygadło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160233295

7.3.3) Ulica: Kościuszki 9

7.3.4) Miejscowość: Paczków

7.3.5) Kod pocztowy: 48-370

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41241,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.