eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Partyzantów i Środkowej w Dęblinie wraz z modernizacją przepompowni P-5



Ogłoszenie z dnia 2023-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Partyzantów i Środkowej w Dęblinie wraz z modernizacją przepompowni P-5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO DĘBLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019419

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-530

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 883 00 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.deblin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.deblin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2e09d09-c181-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Partyzantów i Środkowej w Dęblinie wraz z modernizacją przepompowni P-5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2e09d09-c181-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032965/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Partyzantów i Środkowej w Dęblinie wraz z modernizacją przepompowni P-5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133913

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RMI.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Partyzantów i Środkowej
w Dęblinie wraz z modernizacją przepompowni P-5 ”. Zakres przedmiotu zamówienia
w podziale na etapy obejmuje:

1) Etap I: Modernizacja przepompowni P-5, w tym w szczególności:
a) Wymiana dwóch szaf sterowania, które sterują pompami próżniowymi i tłocznymi oraz odpowiadają za prawidłowe działanie zamykania zasuw podczas rozszczelnienia sieci.
b) Wymiana skorodowanego rurociągu wyrzutowego filtra.
c) Dostawa i montaż systemu kompensacji mocy biernej z automatyczną regulacją.
d) Montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie przepompowni.
e) Wykonanie niezbędnych dokumentacji, w tym m.in. projektu instalacji fotowoltaicznej wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i opinii oraz dokonaniem odpowiednich zgłoszeń rozpoczęcia i zakończenia robót.
2) Etap II: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Partyzantów, w tym w szczególności:
a) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej z przyłączami w ul. Partyzantów w Dęblinie wraz z odtworzeniem nawierzchni dróg, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U z 2021 r., poz. 1351 ze zm.), zwanej dalej Prawo Budowlane, wraz z aktualnymi przepisami wykonawczymi do ustawy, rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).
b) Opracowanie przedmiarów robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).
c) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).
d) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień oraz dokonaniem zgłoszenia wprowadzenia czasowej organizacji ruchu.
e) Uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków technicznych, pozwoleń, uzgodnień i opinii od właściwych organów.
f) Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.
g) Dokonanie właściwym organom zgłoszenia rozpoczęcia robót.
h) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową.
i) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych.
j) Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej.
k) Zgłoszenie właściwym organom zakończenia wykonania robót wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (lub braku sprzeciwu wobec przystąpienia do użytkowania) – jeśli taka decyzja będzie wynikać z pozwolenia na budowę lub obowiązujących przepisów prawa.
3) Etap III: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Środkowej, w tym w szczególności:
a) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej z przyłączami w ul. Środkowej w Dęblinie wraz
z odtworzeniem nawierzchni dróg, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo Budowlane (t.j. Dz. U z 2021 r., poz. 1351 ze zm.), zwanej dalej Prawo Budowlane, wraz z aktualnymi przepisami wykonawczymi do ustawy, rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).
b) Opracowanie przedmiarów robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).
c) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).
d) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień oraz dokonaniem zgłoszenia wprowadzenia czasowej organizacji ruchu.
e) Uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków technicznych, pozwoleń, uzgodnień i opinii od właściwych organów.
f) Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.
g) Dokonanie właściwym organom zgłoszenia rozpoczęcia robót.
h) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową.
i) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych.
j) Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej.
k) Zgłoszenie właściwym organom zakończenia wykonania robót wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (lub braku sprzeciwu wobec przystąpienia do użytkowania) – jeśli taka decyzja będzie wynikać z pozwolenia na budowę lub obowiązujących przepisów prawa.

UWAGA:
Zamawiający dopuszcza wykonanie dla etapu II i III jednej dokumentacji projektowej z podziałem na etapy.

4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy, zwany dalej PFU, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 31.03.2023 r. do godz. 10:00 zostały złożone dwie oferty. Cena najkorzystniejszej oferty opiewa na kwotę 6 248 400,00 zł brutto i przewyższa ona kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 5 000 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu.
W związku z powyższym wystąpiły ustawowe przesłanki do unieważnienia postępowania. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.