eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żórawina › Budowa nowoczesnych źródeł światła LED oświetlenia ulicznego, mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym i pieszym na terenie Gminy Żórawina

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowoczesnych źródeł światła LED oświetlenia ulicznego, mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym i pieszym na terenie Gminy Żórawina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Gminy w Żórawinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935141

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Żórawina

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-020

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zorawina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zorawina.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zorawina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowoczesnych źródeł światła LED oświetlenia ulicznego, mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym i pieszym na terenie Gminy Żórawina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c657b3ad-a522-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00163113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029872/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa oświetlenia na terenie Gminy Żórawina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091160/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WG.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3344569,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia ulicznego w m. Jaksonów ul. Słoneczna – dz. nr dz. nr 146/17,146/16, 146/14, 166, 168, 169, 179/1, 179/2, 185, 184, 180
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Jaksonów ul. Sportowa – dz. nr 145
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Węgry ul. Norwida – dz. nr 483
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Węgry ul. Polna – dz. nr 331/7
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Bogunów, ul. Lipowa – dz. nr 265/1
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Pasterzyce – dz. nr 30/1, 9
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Wilczków, ul. Południowa – dz. nr 145

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 636400,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia ulicznego w m. Karwiany ul. Lipowa – dz. nr 188/2, 198
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Suchy Dwór ul. Irysowa, Lisia – dz. nr 24/1, 117, 116, 3/15, 6
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Suchy Dwór ul. Majowa ( rozbudowa) – dz. nr 124, 141/19
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Szukalice – dz. nr 31
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Galowice ul. Sportowa – dz. nr 159
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Galowice ul. Dębowa, Jabłoniowa – dz. nr 130, 138
Budowa oświetlenia ulicznego w. Karwiany, ul. Bukowa, Owocowa – dz. nr 205, 206/2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 949869,38 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia ulicznego w m. Milejowice – dz. nr 117/2
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Nowy Śleszów – dz. nr 118/1
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Polakowice ul. Szkolna, Parkowa – dz. nr 34, 33, 32, 11
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Nowojowice – dz. nr 154
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Polakowice, ul. Kwiatowa – dz. nr 233, 241
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Stary Śleszów ul. Ślężna – dz. nr 299
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Krajków, ul. Wschodnia – dz. nr 38, 42
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Racławice Małe – dz. nr 100
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Nowojowice – dz. nr 146, 150

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 578504,27 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia ulicznego w m. Mnichowice ul. Kasztanowa, Jesionowa – etap II - 215, 217, 221, 222, 123/16
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Turów ul. Lipowa – dz. nr 162/2
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Turów ul. Lawendowa, Makowa, Wrzosowa – dz. nr 171, 172, 175, 184, 185, 186, 187
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Wojkowice ul. Cicha – dz. nr 111/4
Budowa oświetlenia terenu w m. Zagródki ul. Wiśniowa, Akacjowa, Plac Zabaw – dz. nr 142/4 104, 135, 134, 146/2
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Mnichowice, ul. Cisowa – dz. nr 54/14

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 470541,94 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia ulicznego w m. Żórawina ul. Cypriana Kamila Norwida, Tęczowa, Juliusza Słowackiego – dz. nr 109/2, 110/2, 111/6, 328/2, 328/9
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Żórawina ul. Juliusza Słowackiego, Sportowa – dz. nr 328/9, 328/2
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Żórawina ul. Jabłeczna, Jeżynowa, Gruszkowa – dz. nr 740, 58/2, 59/4, 59/5, 59/14, 59/24
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Żórawina ul. Malinowa – dz. nr 23/26
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Żórawina ul. Brzoskwiniowa, Morelowa – dz. nr 55/3, 56/3, 728, 740, 762, 782, 288
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Żórawina ul. Śliwkowa – dz. nr 19
Budowa oświetlenia ulicznego w m. Żórawina ul. Świerkowa – dz. nr 584/7
Budowa oświetlenia ulicznego w. Żórawina, ul. Winogronowa – dz. nr 55/3, 55/6

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 709253,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 640153,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 715461,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 640153,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBS Polska sp. z o.o. sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971873574

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 1/3

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-037

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 640153,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-05

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1103867,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1142706,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1103867,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Teletechnicznych "TELFA" Wacław Kruk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841367453

7.3.3) Ulica: Towarowa 28

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1103867,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-05

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 662298,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 717490,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 662298,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB FON - DRUĆ WACŁAW DRUĆ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6331211998

7.3.3) Ulica: Letnia 13

7.3.4) Miejscowość: Marcinkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 55-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 662298,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-05

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 482758,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 704375,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 482758,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBS Polska sp. z o.o. sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971873574

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 1/3

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-037

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 482758,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-05

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 996763,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1041615,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 996763,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Teletechnicznych "TELFA" Wacław Kruk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841367453

7.3.3) Ulica: Towarowa 28

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 996763,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.