eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miejska Górka › Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania - Termomodernizacja dwóch budynków Zespołu Szkół w Miejskiej Górce



Ogłoszenie z dnia 2023-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania – Termomodernizacja dwóch budynków Zespołu Szkół w Miejskiej Górce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA GÓRKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 33

1.5.2.) Miejscowość: Miejska Górka

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-910

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 65 5474507

1.5.8.) Numer faksu: +48 65 5474421

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miejska-gorka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejska-gorka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miejska-gorka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania – Termomodernizacja dwóch budynków Zespołu Szkół w Miejskiej Górce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0231e003-bc28-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161672

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00088206/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania – Termomodernizacja dwóch budynków Zespołu Szkół w Miejskiej Górce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Działanie 3.2 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Poddziałanie 3.2.1 „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej”. Nr projektu: RPWP.03.02.01-30-0027/21.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123004

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 88666,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: „Termomodernizacja dwóch budynków Zespołu Szkół w Miejskiej Górce”.
Przedmiot zamówienia w zakresie CZĘŚCI I obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na termomodernizacji budynku Zespołu Szkół w Miejskiej Górce przy ul. Marii Konopnickiej 3, w zakresie:
a) Branża architektoniczna:
● Elewacja:
- ocieplenie ścian fundamentowych budynków płytami ze styropianu ekstrudowanego,
- izolacje przeciwwilgociowe,
- ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi,
- tynki elewacyjne.
● Opaska
- ręczne rozebranie nawierzchni opaski oraz wykopy o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów,
- zasypanie wykopów ziemią z ukopów z przerzutem ziemi i ubiciem jej warstwami,
- warstwy odsączające z gruntu stabilizowanego cementem w korycie i na poszerzeniach,
- wbudowanie obrzeża betonowego oraz wykonanie nawierzchni ze zdemontowanych elementów.
● Dach
- rozbiórka komina,
- ocieplenie kominów i attyk płytami styropianowymi,
- tynki elewacyjne,
- renowacja starych dachów krytych papą przy użyciu papy termozgrzewalnej
- izolacje cieplne styropapą,
- pokrycie dachów papą termozgrzewalną,
- kominki wentylacyjne wraz z obróbką,
- przemurowanie przewodów kominowych i wentylacyjnych.
● Obróbki – odtworzenie
- demontaż obróbek blacharskich,
- rozebranie parapetów okiennych, rynien i rur,
- montaż rur spustowych, rynien dachowych,
- wykonanie koszy rynnowych,
- przebudowa daszków nad wejściem wraz z malowaniem i zabezpieczeniem antykorozyjnym.
● Stolarka okienna i drzwiowa
- montaż drzwi (aluminiowe dwuskrzydłowe, jednoskrzydłowe, stalowe pełne),
- wymiana stolarki okiennej.
● Instalacja odgromowa – odtworzenie
- demontaż i montaż zwodów pionowych instalacji odgromowej
- badania i pomiary instalacji piorunochronnej i uziemiającej.
b) Branża sanitarna:
- demontaż grzejników wraz ich wywiezieniem i utylizacją,
- montaż grzejników, zaworów termostatycznych,
- dostawa i montaż gazowych kotłów kondensacyjnych,
- dostawa i montaż pomp: obiegowej głównej i zasilających obieg c. o.,
- rozruch i regulacja kotłowni,
- jednostka wentylacyjna z odzyskiem ciepła, podłogowych, z krzyżowym wymiennikiem,
- rekuperatory ścienne z wymiennikiem entalpicznym krzyżowo-przeciwprądowym,
- jednostka wentylacyjna z odzyskiem ciepła, ścienna z dwoma krzyżowymi wymiennikami oraz dodatkowym wymiennikiem wodnym,
- rozruch i regulacja wentylacji,
- koszty uzupełniające mogące wystąpić podczas realizacji zadania.
c) Branża elektryczna:
- demontaż, wywóz i utylizacja istniejących opraw,
- montaż nowych opraw oświetleniowych LED,
- modernizacja rozdzielnicy głównej.
d) Instalacja fotowoltaiczna:
- linia kablowa i kabel solarny,
- montaż inwertera oraz rozdzielni DC i AC wraz z wyposażeniem,
- zestaw modułów fotowoltaicznych wraz z dedykowanym systemem montażowym,
- drut i iglice odgromowe oraz materiały pomocnicze.
Szczegółowy zakres zamówienia, który będzie przedmiotem kompleksowego sprawowania nadzoru inwestorskiego, dla danych części, określony został za pomocą dokumentów zamówienia dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania na wykonanie robót budowlanych: https://miejska-gorka.ezamawiajacy.pl/pn/miejska-gorka/demand/notice/public/81974/details
W ramach zamówienia Wykonawca (Inspektor Nadzoru) zapewnia kompleksowy nadzór inwestorski nad wszystkimi robotami budowlanymi w pełnym zakresie w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej, elektrycznej, sanitarnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdziale V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 44333,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: „Termomodernizacja dwóch budynków Zespołu Szkół w Miejskiej Górce”.
Przedmiot zamówienia w zakresie CZĘŚCI II obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na termomodernizacji budynku Zespołu Szkół w Miejskiej Górce przy ul. Marii Konopnickiej 14, w zakresie:
a) Branża architektoniczna:
● Elewacja:
- ocieplenie ścian fundamentowych budynków płytami ze styropianu ekstrudowanego,
- izolacje przeciwwilgociowe,
- ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi,
- tynki elewacyjne,
- demontaż i odtworzenie ściany schodów.
● Opaska
- ręczne rozebranie nawierzchni opaski oraz wykopy o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów,
- zasypanie wykopów ziemią z ukopów z przerzutem ziemi i ubiciem jej warstwami,
- warstwy odsączające z gruntu stabilizowanego cementem w korycie i na poszerzeniach,
- wbudowanie obrzeża betonowego oraz wykonanie nawierzchni ze zdemontowanych elementów.
● Dach
- wymiana istniejącego włazu dachowego na nowy,
- ocieplenie kominów płytami styropianowymi,
- tynki elewacyjne,
- renowacja starych dachów krytych papą przy użyciu papy termozgrzewalnej
- izolacje cieplne styropapą,
- pokrycie dachów papą termozgrzewalną,
- kominki wentylacyjne wraz z obróbką,
- przebudowa komina spalinowego,
- rozbiórka betonowych czapek kominowych,
- przemurowanie przewodów kominowych i wentylacyjnych,
- uzupełnienie murów ogniowych.
● Obróbki – odtworzenie
- demontaż obróbek blacharskich,
- rozebranie parapetów okiennych, rynien i rur,
- montaż rur spustowych i rynien dachowych,
- wykonanie koszy rynnowych.
● Stolarka okienna i drzwiowa
- montaż drzwi (aluminiowe dwuskrzydłowe, jednoskrzydłowe, stalowe pełne),
- wymiana stolarki okiennej.
● Instalacja odgromowa – odtworzenie
- demontaż i montaż zwodów pionowych instalacji odgromowej
- badania i pomiary instalacji piorunochronnej i uziemiającej.
b) Branża sanitarna:
- demontaż grzejników wraz ich wywiezieniem i utylizacją,
- montaż grzejników, zaworów termostatycznych,
- dostawa i montaż gazowych kotłów kondensacyjnych,
- dostawa i montaż m. in. zasobnika c.w.u. neutralizatora kondensatu, komina, pomp, zmiękczacza wody.
- rozruch i regulacja kotłowni,
- jednostka wentylacyjna z odzyskiem ciepła, podłogowych, z krzyżowym wymiennikiem,
- rekuperatory ścienne z wymiennikiem entalpicznym krzyżowo-przeciwprądowym,
- rozruch i regulacja wentylacji,
- koszty uzupełniające mogące wystąpić podczas realizacji zadania.
c) Branża elektryczna:
- demontaż, wywóz i utylizacja istniejących opraw,
- montaż nowych opraw oświetleniowych LED,
- modernizacja rozdzielnicy głównej,
d) Instalacja fotowoltaiczna:
- linia kablowa i kabel solarny,
- montaż inwertera oraz rozdzielni DC i AC wraz z wyposażeniem,
- optymalizacja mocy,
- zestaw modułów fotowoltaicznych wraz z dedykowanym systemem montażowym,
- drut i iglice odgromowe oraz materiały pomocnicze.
Szczegółowy zakres zamówienia, który będzie przedmiotem kompleksowego sprawowania nadzoru inwestorskiego, dla danych części, określony został za pomocą dokumentów zamówienia dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania na wykonanie robót budowlanych: https://miejska-gorka.ezamawiajacy.pl/pn/miejska-gorka/demand/notice/public/81974/details
W ramach zamówienia Wykonawca (Inspektor Nadzoru) zapewnia kompleksowy nadzór inwestorski nad wszystkimi robotami budowlanymi w pełnym zakresie w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej, elektrycznej, sanitarnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdziale V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 44333,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3448999,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dawid Olejnik „DKL-INSTALACJE”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301926010

7.3.3) Ulica: Miedzińskiego 2D/4

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-26

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3698900,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dawid Olejnik „DKL-INSTALACJE”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301926010

7.3.3) Ulica: Miedzińskiego 2D/4

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.