eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych oraz papieru do urządzeń drukujących dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach



Ogłoszenie z dnia 2023-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych oraz papieru do urządzeń drukujących dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01251326200203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 65B

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-389

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3419 00, 41 3481904

1.5.8.) Numer faksu: 41 3481920

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kielce@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

ubezpieczenia rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych oraz papieru do urządzeń drukujących dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03b1ee9b-cd55-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00125277/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych i papieru do urządzeń drukujących dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się w języku polskim i wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.: przy użyciu portalu e-Usług SmartPZP (zwanym dalej „Systemem”) dostępnym pod adresem: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce). W przypadku awarii Systemu lub przerwy technicznej w działaniu Systemu Zamawiający dopuszcza komunikację przy użyciu poczty elektronicznej pod adresem: kielce@krus.gov.pl z zastrzeżeniem, że składanie ofert odbywa się wyłącznie przy użyciu Systemu.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto w Systemie, do utworzenia którego potrzebne jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego (e-dowód). Wykonawca rejestruje się w Systemie wykonując czynności opisane w „Instrukcji użytkownika Wykonawcy”, zwanej dalej „Instrukcją”. Instrukcja dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce/elearning.Wykonawca rejestrujący się w Systemie otrzymuje rolę systemową:podczas rejestracji przez pierwszego użytkownika Wykonawcy, użytkownik ten otrzymuje rolę Administratora Podmiotu, kolejny użytkownik Wykonawcy po rejestracji otrzyma rolę Użytkownika i jego konto musi być aktywowane przez Administratora Podmiotu.
3. Wykonawca rejestrując się musi zaakceptować warunki określone w Regulaminie korzystania z Systemu.
4. Korzystanie z Systemu jest bezpłatne.
5. Do poprawnego działania Systemu niezbędne jest zainstalowanie programu Java (ver. min1.8 oraz posiadanie przez Administratora Podmiotu lub Użytkownika Podmiotu co najmniej jednego z podpisów, o których mowa w pkt 2 niniejszej sekcji Ogłoszenia.
6. Minimalne warunki:
1)Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości, nie mniejszej niż 1 Mb/s,
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: -pamięć min. 3 GB RAM,-procesor 1500 MHz lub lepszy, -jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje,
3) Przeglądarki internetowe:- Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, -Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze,-Microsoft Edge ver 18 i późniejsze,-Internet Explorer11–Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek.
4)Dodatkowe oprogramowanie:-zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre) (w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web) oraz -oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
7. Wykonawca wykorzystujący elektroniczny kwalifikowany podpis do podpisu oferty i innych dokumentów w postępowaniu w formacie (PAdes, XAdES), typ (zewnętrzny, wewnętrzny) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny):-dokumenty w formacie „.pdf” należy podpisywać tylko formatem PAdES;- dokumenty w innym formacie niż „.pdf” należy podpisywać formatem XAdES. Formaty plików: .xml, .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx. Zamawiający dopuszcza również następujące formaty: .png, .jpg, .jpeg, .gif, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z., .eml, .msg.
8. W przypadku dostarczenia oferty w innym formacie niż wymienione, Wykonawca powinien spakować plik do formatu .zip, oraz wskazać nazwę oprogramowania i stronę z której można w sposób legalny i darmowy pobrać oprogramowanie bez dodatkowych rejestracji lub aktywacji.
9. Za pośrednictwem Systemu mogą być przekazywane pliki poddane kompresji (ZIP). Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Podstawa prawna: art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1ze zm.) „RODO"
Zamawiający Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach informuje, że:
1)Administratorem danych osobowych jest Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, którą zgodnie z art. 59 ust. 3 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników kieruje Prezes Kasy, reprezentowany przez Dyrektora Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach.
2)Kontakt z inspektorem ochrony danych w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego: e-mail - iod@krus.gov.pl lub listownie na adres: KRUS- Centrala Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, z dopiskiem na kopercie: inspektor ochrony danych.
3)Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 0500-OP.261.01.2023 „Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych oraz papieru do urządzeń drukujących dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach " w trybie podstawowym bez negocjacji.
4)Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust.6, art. 19, art.74 ust.3 i 4, art.75 i art.76 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący
jego nienaruszalność .
6) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7) Dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO ( dane dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) udostępniane będą w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.
8)Udostępnianie protokołu postępowania i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art.9 ust.1 RODO zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
9) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony w niniejszej informacji.
10) Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel,w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
11) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art.14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art.15 ust.1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
2)Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art.16 RODO (tj. uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych) nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą, a także naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
3)Zgłoszenie w niniejszym postępowaniu o zamówienie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
4)Wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art.18 ust.1 RODO, spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępni tych danych, chyba, że zajdą przesłanki, o których
mowa w art.18 ust.2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 0500-OP.261.01.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 138922,33 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego artykułów biurowych, w tym:
– Segregatory,
– Skoroszyty, teczki, okładki, koszulki na dokumenty,
– Zeszyty, bloczki papierowe, znaczniki, rolki kasowe,
– Artykuły do pisania i korygowania,
– Akcesoria biurowe,
– Datowniki, tusze do stempli, taśmy barwiące, taśmy termo transferowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem wymaganych wartości określonych parametrów zawiera „Formularz cenowy/ Wykaz asortymentowo – ilościowy”- Załącznik nr 2 do SWZ, który jednocześnie stanowi kalkulację zamówienia w Części 1.
3. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować materiały biurowe wysokiej jakości, fabrycznie nowe, kompletne, posiadające wymagane prawem atesty i certyfikaty. W przypadku, gdy dany artykuł posiada termin przydatności do użycia Zamawiający wymaga, aby w dniu dostawy termin ten nie był krótszy niż 1/2 okresu przydatności do użycia określanego przez Producenta. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach, na pisemny wniosek Wykonawcy może wyrazić zgodę na dostawę artykułu z terminem przydatności krótszym niż wskazany w zdaniu poprzednim.
Zamawiający wymaga, aby termin przydatności określony był w dokumentach dostarczonych wraz z dostawą lub zamieszczony był na opakowaniu. Opakowanie powinno zawierać datę produkcji oraz nr serii/partii.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy Pzp, jest obowiązany w treści przedkładanej przez siebie oferty wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania/ parametry techniczne określone przez zamawiającego w SWZ.
W szczególności wymaga się od Wykonawcy: podania nazwy równoważnego artykułu biurowego oraz nazwy producenta; wykazania równoważności poprzez podanie w składanej ofercie właściwości materiału zamiennego (opis właściwości technicznych). Wskazane przez Wykonawcę właściwości techniczne artykułu biurowego zamiennego musi potwierdzać załączona do oferty, w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z nim kopii, informacja pochodząca od Producenta. Informacja wygenerowana elektronicznie z oficjalnego portalu lub strony Producenta wymaga co najmniej podpisu Wykonawcy składającego ofertę.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.
7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i rozliczeń finansowych określone zostały we wzorze umowy dla Części 1 zamówienia, który stanowi Załącznik do SWZ.
8. W celu potwierdzenia, że oferowane artykuły biurowe spełniają określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia wymagania lub cechy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w Formularzu cenowym/Wykazie asortymentowo-ilościowym (Załącznik nr 2 do SWZ), który będzie załącznikiem do Formularza oferty zamieścił: nazwę producenta, nazwę handlową, nr katalogowy (jeśli występuje) oraz złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe wskazane w sekcji 5.8) niniejszego Ogłoszenia. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający na podstawie art. 107 ust.2 wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wątpliwości co do treści złożonych przedmiotowych środków dowodowych, zażąda od Wykonawcy złożenia wyjaśnień.

4.2.5.) Wartość części: 47953,73 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30193000-8 - Organizatory i akcesoria

30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy

30199410-7 - Papier samoprzylepny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona weryfikacji i oceny ofert złożonych przez Wykonawców w postępowaniu w Części 1 zamówienia pod względem zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami postawionymi w SWZ oraz na podstawie kryterium " Cena - 100%". Zamawiający przy ocenie oferty przyjmie założenie, że 1% równy jest 1 punktowi. Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa oraz sposobem obliczenia ceny oferty określonym w SWZ. Do realizacji zamówienia Zamawiający wybierze Wykonawcę, którego oferta: uzyska najwięcej punktów , będzie spełniać wszystkie wymagania podstawione w SWZ i będzie zgodna z postanowieniami ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem papieru białego (format A4,A3 i A5) do wydruku i kopiowania na rzecz Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach i podległych placówek terenowych zlokalizowanych na terenie województwa świętokrzyskiego. Informacje adresowe poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego oraz rozdzielnik dostaw zawiera Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem wartości określonych parametrów papieru wymaganych przez Zamawiającego zawiera Załącznik nr 3 do SWZ, który stanowi kalkulację zamówienia w Części 2.
3. Zamawiający informuje, że będzie dodatkowo punktował oferty z zadeklarowanym papierem, który spełnia aspekty ekologiczne, tj:
a) wytworzony został z włókien drzewnych pochodzących z legalnych zasobów leśnych, pozyskanych w sposób zrównoważony i jest rezultatem przyjaznej dla środowiska, korzystnej społecznie i opłacalnej ekonomicznie gospodarki leśnej – potwierdzone certyfikatem ekologicznym/etykietą: FSC, FSC MIX ,EU ECOLABEL lub równoważne
lub
b) wytworzony został z włókien drzewnych pochodzących z recyklingu – potwierdzone certyfikatem ekologicznym /etykietą: FSC RECYCLED, FSC MIX, PEFC RECYCLED lub równoważne,
lub
c) wyprodukowany został w sposób minimalizujący negatywny wpływ na środowisko (bez zastosowania w czasie produkcji substancji niebezpiecznych i szkodliwych)- potwierdzone etykietą BLUE ANGEL,
lub
d) proces produkcji papieru, użytkowanie i jego utylizacja (cykl życia produktu) są przyjazne środowisku – potwierdzone etykietą NORDIC ECOLABEL ,
lub
e) wyprodukowany został bez użycia chloru pierwiastkowego(ECF) lub bez użycia związków chloru (TCF).
Informacja na temat przyznawania dodatkowych punktów opisana została w sekcji 4.3) niniejszego Ogłoszenia(Część 2 zamówienia), natomiast informacja o wymaganych przedmiotowych środkach dowodowych potwierdzających że oferowane dostawy papieru do urządzeń drukujących spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz warunki środowiskowe opisane zostały w sekcji 5.8) niniejszego Ogłoszenia (Część 2 zamówienia).
4. Zasady realizacji zamówienia:
Wykonawca składając ofertę na Część 2 zamówienia powinien uwzględnić następujące okoliczności:
1) Dostawy będą realizowane do 13 budynków/siedzib jednostek organizacyjnych Zamawiającego. Budynki rozmieszczone są na terenie województwa świętokrzyskiego. Informacje teleadresowe oraz ilość zamawianego papieru zawiera Załącznik nr 4 do SWZ,
Zamawiający informuje, że lokalizacje jednostek organizacyjnych Zamawiającego uniemożliwiają wjazd samochodów ciężarowych.
2) Dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt Wykonawcy,
3) Wykonawca nie później niż na 2 dni przed ustalonym terminem dostawy zobowiązany będzie poinformować Zamawiającego (telefonicznie lub e-mail) o gotowości dostawy papieru do jednostki organizacyjnej /jednostek organizacyjnych Zamawiającego,
4) Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony do jednostek w fabrycznym opakowaniu, na którym jest podana jego gramatura, białość, etykieta środowiskowa. W przypadku braku na opakowaniu powyższych parametrów, dostarczony papier uznany zostanie za wadliwy i nie zostanie odebrany przez Zamawiającego,
5) W przypadku stwierdzenia wad w przedmiocie zamówienia Wykonawca musi zapewnić jego nieodpłatną wymianę na wolny od wad w terminie 7 (siedmiu) dni,
6) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania papieru o parametrach bazowych (np. białość, gładkość, gramatura) wymaganych przez Zamawiającego w arkuszu kalkulacji z dopuszczeniem tolerancji wskazanej przez producentów papieru,
7) Wykonawca zapewnia, że oferowany asortyment w czasie trwania umowy nie ulegnie zmianie. Niedopuszczalna jest zmiana asortymentu na tańszy, o gorszej jakości niż zaoferowany, bądź też oferowanie asortymentu o gorszej jakości po ustalonej cenie przetargowej. Za papier gorszej jakości rozumie się produkt nie spełniający wymagań technicznych/jakościowych określonych przez Zamawiającego w treści Załącznika nr 3 do SWZ,
8) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz zasady rozliczeń opisane zostały we wzorze umowy -załączniku do SWZ,
9) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy Pzp, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy: podania nazwy równoważnego papieru oraz nazwy producenta; wykazania równoważności poprzez podanie w składanej ofercie właściwości materiału zamiennego (opis właściwości technicznych). Wskazanie przez Wykonawcę właściwości technicznych papieru zamiennego musi potwierdzać załączona do oferty, w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z nim kopii, informacja pochodząca od Producenta. Informacja wygenerowana elektronicznie z oficjalnego portalu lub strony Producenta wymaga co najmniej podpisu Wykonawcy składającego ofertę.
PODWYKONAWCY (dotyczy wszystkich części zamówienia):
1.Zamawiający wyraża zgodę na powierzenie przez Wykonawcę wykonania części/zakresu zamówienia Podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać w złożonej ofercie część/zakres przedmiotu zamówienia jaka będzie realizowana przez Podwykonawców, z podaniem ich danych (jeśli są znane w dacie złożenia oferty).

4.2.5.) Wartość części: 90968,60 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30197630-1 - Papier do drukowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona weryfikacji i oceny ofert złożonych przez Wykonawców w postępowaniu w Części 2 zamówienia pod względem zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami postawionymi w SWZ oraz na podstawie kryterium :
1) " Cena - 80%" Zamawiający przy ocenie oferty przyjmie założenie, że 1% równy jest 1 punktowi.
Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa oraz sposobem obliczenia ceny oferty określonym w SWZ. W niniejszym kryterium oferta może otrzymać maksymalnie 80 punktów.
2) kryterium jakościowego "Kryterium środowiskowego - 20 %". Zamawiający przy ocenie oferty przyjmie założenie, że 1% równy jest 1 punktowi.
Zamawiający w „Kryterium środowiskowym” przyznawał będzie punkty za posiadanie przez oferowany papier certyfikatu ekologicznego (oznakowania-etykiety zgodnie z art. 104 ust. 1 ustawy Pzp) na podstawie informacji zamieszczonych przez Wykonawcę w Formularzu cenowym- Załącznik nr 3 do SWZ i potwierdzonych przedmiotowymi środkami dowodowymi, które muszą być złożone wraz z ofertą. Przedmiotowe środki dowodowe opisane zostały w 5.8.) niniejszego Ogłoszenia - Część 2 zamówienia.
Zamawiający oceniając ofertę przyjmie poniższe zasady punktowe:
a) za zadeklarowanie w ofercie dostawy papieru do urządzeń drukujących posiadającego przynajmniej jednego z następujących certyfikatów/etykiet: EU ECOLABEL, NORDIC SWAN ECOLABEL, BLUE ANGEL, FSC, FSC RECYCLED, FSC MIX , PEFC CERTIFIED, PEFC RECYCLED lub równoważne – 10 punktów,
b) za zadeklarowanie w ofercie dostawy papieru dodatkowo (oprócz certyfikatów/etykiet wymienionych w pkt a) certyfikatu PCF lub TCF lub równoważne- 10 punktów.
c) Oferta Wykonawcy otrzyma 0 punktów w przypadku:
–zadeklarowania przez Wykonawcę papieru nieposiadającego certyfikatu/etykiety
ekologicznej,
–braku wskazania w ofercie certyfikatu/etykiety ekologicznej dla oferowanego papieru,
–niezłożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych,
–przedstawienia certyfikatu nieodpowiadającego równoważności do certyfikatów
wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia,
–braku środków dowodowych dokumentujących równoważność w zakresie wskazanym
w opisie przedmiotu zamówienia.
W "Kryterium środowiskowym "oferta może otrzymać maksymalnie 20 punktów.
Suma punktów w kryterium :„CENA OFERY” i „Kryterium środowiskowe” stanowić będzie ostateczną ocenę oferty Wykonawcy w części 2 zamówienia.
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w Części 2 zamówienia wyniesie 100.
Do realizacji zamówienia Zamawiający wybierze Wykonawcę, którego oferta: uzyska najwięcej punktów, będzie spełniać wszystkie wymagania podstawione w SWZ i będzie zgodna z postanowieniami ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium środowiskowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniali warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
2) posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu powinien znajdować się w sytuacji
finansowej lub ekonomicznej, która pozwoli na realizację zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu powinien posiadać wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu dostaw, która są przedmiotem zamówienia.
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wstępnie oceni brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie przesłanek art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1,4,5,7-10 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - w oparciu o złożone przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp.
2. Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 3 i pkt 4.
3. Zamawiający przed wyborem oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) „Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu ( wstępnym), o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) w zakresie braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia określony został w Załączniku do SWZ.
4. Zamawiający pobierze samodzielnie informację odpowiadającą odpisowi aktualnemu z Rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego ze strony internetowej https://ekrs.ms.gov.pl lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej https://prod.ceidg.gov.pl w celu oceny Wykonawcy w zakresie przesłanki wykluczenia z postępowania wynikającego z art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp oraz w celu potwierdzenia, że osoba podpisująca ofertę jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy.
WYKONAWCA, KTÓRY MA SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA GRANICAMI RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem i jeśli sporządzony został w języku obcym musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
5. Zamawiający zastrzega, że w przypadku gdy dokumenty wymienione w niniejszej Sekcji Ogłoszenia o zamówieniu będą:
a) nieaktualne lub niekompletne, lub będą zawierać błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich uzupełnienia lub poprawienia w wyznaczonym terminie,
b) budzić wątpliwości, Zamawiający zażąda od Wykonawców wyjaśnień oraz może zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wstępnie oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp.
2.. Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postepowaniu.
3. Zamawiający zastrzega, że w przypadku gdy oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 będzie:
a) nieaktualne lub będzie zawierać błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do do jego złożenia lub poprawienia w wyznaczonym terminie,
b) budzić wątpliwości, Zamawiający zażąda od Wykonawców wyjaśnień.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA
W celu potwierdzenia, że oferowane artykuły biurowe spełniają określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia wymagania lub cechy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w Formularzu cenowym/Wykazie asortymentowo-ilościowym (Załącznik nr 2 do SWZ), który będzie załącznikiem do Formularza oferty zamieścił: nazwę producenta, nazwę handlową, nr katalogowy (jeśli występuje) oraz złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe, tj.:
1. Opisy techniczne lub karty katalogowe, lub wydruki ze stron internetowych, lub katalogi producentów potwierdzające parametry i wymagania opisane przez Zamawiającego. Z przedłożonych materiałów powinno jednoznacznie wynikać, której pozycji Formularza cenowego dotyczą.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne lub budzić będą wątpliwości, Zamawiający na podstawie art. 107 ust.2 wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie lub do złożenia wyjaśnień.
CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy papieru do urządzeń drukujących spełniają określone w opisie przedmiotu zamówienia wymagania Wykonawca zobowiązany jest wpisać w Formularzu cenowym/Wykazie asortymentowo-ilościowym (Załącznik nr 3 do SWZ) dane dotyczące oferowanego papieru (parametry, nazwę producenta, nazwę handlową, nr katalogowy) oraz wskazać oznakowanie ekologiczne (certyfikat/etykietę) i złożyć wraz z ofertą:

1. Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie parametrów oferowanego papieru kserograficznego:
Na potwierdzenie, że oferowany papier do drukowania spełnia wymagania Zamawiającego zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą dokument/dokumenty potwierdzające spełnianie wszystkich parametrów określonych w Formularzu cenowym/ Wykazie asortymentowo-ilościowym- Załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający uzna każdy dokument (np.: kartę katalogową produktu lub specyfikację produktu, lub wydruki ze stron internetowych, lub oświadczenie producenta lub oświadczenie autoryzowanego przedstawiciela Producenta lub inne), który posłuży jako dowód, jeśli będzie potwierdzał wymagania Zamawiającego.
W przypadku, jeżeli Wykonawca nie złoży wskazanych przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe nie będą kompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

2. Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie kryterium środowiskowego:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy są zgodne ze wskazanym przez Zamawiającego kryterium określonym w opisie kryteriów oceny ofert, Zamawiający wymaga aby Wykonawca ubiegający się o uzyskanie dodatkowych punktów w kryterium oceny ofert: „ kryterium środowiskowe” złożył wraz z ofertą:
– Certyfikat ekologiczny/etykiety (przynajmniej jeden/jedną): EU ECOLABEL, NORDIC SWAN ECOLABEL, BLUE ANGEL, FSC, FSC RECYCLED, FSC MIX , PEFC CERTIFIED, PEFC RECYCLED oraz PCF lub TCF lub inny certyfikat potwierdzający aspekty ekologiczne wskazane w opisie przedmiotu zamówienia-sekcja 4.2.2.)-część 2 zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać jednego z certyfikatów, Zamawiający będzie akceptował również alternatywne środki dowodowe, w tym dokumentację techniczną Producenta, oświadczenie autoryzowanego przedstawiciela Producenta, oświadczenia lub poświadczenia potwierdzające, że oferowany papier do urządzeń drukujących spełnia wymagania konieczne do uzyskania etykiety ekologicznej.
W PRZYPADKU, JEŻELI WYKONAWCA NIE ZŁOŻY WRAZ Z OFERTĄ PRZEDMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH SŁUŻĄCYCH POTWIERDZENIU KRYTERIUM ŚRODOWISKOWEGO (LUB BĘDĄ ONE NIEKOMPLETNE) ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE NIE ZASTOSUJE PROCEDURY WEZWANIA DO ICH ZŁOŻENIA LUB ICH UZUPEŁNIENIA.
3. Zamawiający informuje, że w przypadku wątpliwości co do treści przedmiotowych środków dowodowych zażąda od Wykonawców wyjaśnień.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Część 1 zamówienia:
Opisy techniczne lub karty katalogowe, lub wydruki ze stron internetowych, lub katalogi producentów potwierdzające parametry i wymagania opisane przez Zamawiającego.
Część 2 zamówienia:
Dokumenty potwierdzające spełnianie wszystkich parametrów określonych w Formularzu cenowym/ Wykazie asortymentowo-ilościowym papieru kserograficznego (tj. np.: karty katalogowe lub specyfikacje produktów, lub wydruki ze stron internetowych, lub oświadczenie Producenta lub oświadczenie autoryzowanego przedstawiciela Producenta lub inne)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.WYKONAWCA/KAŻDY SPOŚRÓD WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA sporządza oświadczenia o których mowa w art. 125 ustawy w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie w tym przypadku potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć wraz z ofertą dodatkowo „Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia”, według wzoru określonego w Załączniku nr 10 do SWZ.
2.PODMIOT TRZECI, na którego potencjał powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy) składa oświadczenia : o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu we własnym imieniu wypełniając odpowiednio pkt f) i pkt g) w formularzu „Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów w
celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu”, o którym mowa w pkt 3. W takim przypadku oświadczenia potwierdzają brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3.ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW DO ODDANIA DO DYSPOZYCJI ZASOBÓW w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (jeśli Wykonawca się powołuje) wg wzoru określonego w Załączniku nr 10 do SWZ. Niniejszy dokument musi być sporządzony w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4.PEŁNOMOCNICTWO/-WA - w przypadku, gdy ofertę podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż wymieniona(e) w odpisie z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Załączone pełnomocnictwo powinno zawierać co najmniej informację, o tym:
-kto go udziela,
-wskazanie osoby będącej
pełnomocnikiem,
- zakres umocowania pełnomocnika.
Dokument pełnomocnictwa powinien być sporządzony w formie opisanej w Rozdziale XIV pkt 11 ppkt 6 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza możliwość wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie przedmiotowego zamówienia:
1) Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego.
Pełnomocnictwo powinno być złożone w sposób i w formie opisanej w Rozdziale XIV pkt 11 ppkt 6 do SWZ.
3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
4) Dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający stawia następujące wymagania:
a) każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Na tę okoliczność każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SWZ
b) każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia sporządza oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej
(w tym wiedzy i doświadczenia w wykonywaniu usługi będącej przedmiotem zamówienia) zostaną spełnione, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców spełni te warunki.
Uwaga!
W przypadku, gdy warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia spełnia tylko jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia przez te podmioty oświadczenia określającego, które zadania będzie wykonywał każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia zawarty jest w Załączniku nr 10 do SWZ.
Oświadczenia, o których mowa wyżej powinny być sporządzone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie w tym przypadku potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy
oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5) W przypadku, gdy oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą Zamawiający przed zawarciem umowy o przedmiotowe
zamówienie zażąda kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6) Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający nie przewiduje zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy/stawek jednostkowych poszczególnego asortymentu w okresie realizacji umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w następującym przypadku:
Jeżeli Wykonawca nie będzie mógł zrealizować zamówienia w całości lub w części wskutek okoliczności siły wyższej, które pomimo należytej staranności i podjęcia wszelkich działań w terminie określonym w umowie, nie można było przewidzieć oraz im zapobiec, bądź skutecznie im się przeciwstawić (w tym w szczególności wystąpienia sytuacji kryzysowych jak: wojna, stan wyjątkowy, epidemia choroby zakaźnej, klęski żywiołowe czy zasadnicza zmiana sytuacji społeczno-gospodarczej) termin realizacji zamówienia może ulec zawieszeniu przez okres trwania przeszkody spowodowanej siłą wyższą albo umowa może zostać rozwiązana.
Warunki wprowadzenia zmiany terminu realizacji zamówienia określone zostały we wzorach umowy ( odpowiednio dla każdej części zamówienia), które stanowią załączniki do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na portalu e-Usług SmartPZP ( nazwanym w dokumentach postępowania "Systemem") za pośrednictwem własnego konta złożonego przez Wykonawcę w Systemie, dostępnym pod adresem:https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce . Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce/elearning

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-17 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Postępowanie podzielone zostało na 2 części i każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Zamawiający nie ogranicza liczby części na które zamówienie może zostać udzielone jednemu Wykonawcy
2.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w każdej z części postępowania.
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim i złożona musi być pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty lub oświadczenia wymagane w niniejszym postępowaniu, sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
4. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Zamawiający zaleca wskazanie liczby plików tworzących ofertę Wykonawcy.
7. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
8. INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 18 w związku z art.74 ustawy-Prawo zamówień publicznych- oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu niezwłocznie po otwarciu ofert, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2020r. poz. 1913 ze zm.), jeżeli Wykonawca wraz z przekazaniem tych informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących tożsamości Wykonawcy (nazwy, nazwiska, miejsca wykonywanej działalności albo adresu zamieszkania) oraz ceny oferty.
2. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnym pliku i oznaczone: „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń.
3. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem.
4. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w przedmiocie rażąco niskiej ceny (art. 224 ustawy Pzp), a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.