eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszów › Rewitalizacja obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu po zlikwidowanej Kopalni Węgla Kamiennego "Anna" w Pszowie



Ogłoszenie z dnia 2023-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu po zlikwidowanej Kopalni Węgla Kamiennego „Anna” w Pszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PSZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pszowska 534

1.5.2.) Miejscowość: Pszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e118bce7-ad35-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu po zlikwidowanej Kopalni Węgla Kamiennego „Anna” w Pszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e118bce7-ad35-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047444/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rewitalizacja obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu po zlikwidowanej Kopalni Węgla Kamiennego „Anna” w Pszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098172

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AIR.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8969587,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Rewitalizacja obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu po zlikwidowanej Kopalni Węgla Kamiennego „Anna” w Pszowie.
2. Celem przebudowy i zmiany sposobu zagospodarowania budynku maszyny wyciągowej przy szybie "Jan" i łaźni kobiecej jest ochrona dziedzictwa kulturowego oraz rewitalizacja budynku wraz z przyległym terenem kopalni „Rydułtowy - Anna” w Pszowie. Przedsięwzięcie zakłada ochronę wartości historycznych oraz autentyczności budynku pierwotnego i adaptację budynku wraz z otoczeniem do nowych funkcji. Budynek zostanie odrestaurowany i zaadaptowany na bibliotekę publiczną oraz pomieszczenia biurowe wraz z zapleczem dla Ośrodka Pomocy Społecznej i Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych. Założono zachowanie oryginalnego podziału głównych pomieszczeń i elementów konstrukcyjnych oraz najważniejszych akcentów pierwotnego wyposażenia – głównie maszyny wyciągowej oraz jak najmniejszej ingerencji w pierwotny układ konstrukcyjny.
Realizacja przedsięwzięcia została podzielona na dwa etapy, z czego Etap I (zakończony) obejmował wykonanie stanu surowego zamkniętego budynku wraz z wieżą widokową szybu „Jan”.
Etap II - stanowiący przedmiot niniejszego postępowania - przewiduje w szczególności:
1) kompleksowe wykończenie wnętrza budynku (za wyjątkiem pierwszego wyposażenia – mebli) tj. m.in.:
- docieplenie ścian od wewnątrz płytami izolacyjnymi grubości 16cm wraz z warstwami wykończeniowymi,
- wykonanie docieplenia stropodachu wraz z montażem sufitów podwieszanych i ich wykończeniem,
- wykonanie podłóg pływających wykończonych warstwą wylewek betonu polerowanego w industrialnym stylu wnętrza,
- wykonanie stalowych schodów wewnętrznych na antresolę oraz balustrad szklanych na antresoli,
- zabezpieczenie powłoką malarską maszyny wyciągowej i suwnicy wraz z torem jezdnym,
- wykonanie kompleksowych prac instalacyjnych: wod.-kan., c.o., wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, wymiennikowni, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej;
2) wykonanie przyłącza wodociągowego do budynku wraz z montażem zewnętrznego zbiornika p.poż.;
3) wykonanie przyłącza ciepłowniczego do budynku;
4) wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej;
5) kompleksowe zagospodarowanie terenu tj. m.in.:
- budowa wewnętrznych dróg z miejscami parkingowymi, chodnikami oraz placem manewrowym,
- utworzenie skwerów z altanami drewnianymi i ławkami,
- nasadzenia zieleni ozdobnej wraz z trawnikami rekreacyjnymi,
- budowa placów zabaw,
- budowa ogrodu wertykalnego,
- montaż ogrodzenia całego terenu wraz z bramą wjazdową.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja Projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
4. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa śląskiego, w powiecie wodzisławskim, w miejscowości Pszów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212330-8 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11803954,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11803954,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11803954,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno Remontowo Budowlany Artur Marcinek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240078737

7.3.3) Ulica: Długa 61c

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-373

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11803954,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.