eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wybór osób do realizacji usług szkoleniowych organizowanych przez Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach w ramach projektu pod nazwą "W stronę rodziny-wsparcie usług adopcyjnych".



Ogłoszenie z dnia 2021-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wybór osób do realizacji usług szkoleniowych organizowanych przez Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach w ramach projektu pod nazwą "W stronę rodziny-wsparcie usług adopcyjnych".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Kontroli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386274103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 29

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 501-362-322

1.5.8.) Numer faksu: 798-913-733

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@soa-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soa-katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/soa_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Realizacja zadań związanych z postępowaniem adopcyjnym

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wybór osób do realizacji usług szkoleniowych organizowanych przez Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach w ramach projektu pod nazwą "W stronę rodziny-wsparcie usług adopcyjnych".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c5a3ee5-f502-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161194

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010336/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wybór osób do przeprowadzenia szkoleń i warsztatów w ramach projektu W stronę rodziny-wsparcie usług adopcyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W stronę rodziny-wsparcie usług adopcyjnych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136538/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ŚOA.AK.331.3.5.2021.PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 130000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83012,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja szkolenia pn. „Porozmawiajmy o adopcji”:
1) Uczestnikami warsztatów będą rodzice adopcyjni zamieszkujący na terenie województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
2) Liczba uczestników wynosi: maksymalnie 16 osób w każdej z 2 grup szkoleniowych, tj. łącznie maksymalnie 32 osoby.
3) Liczba godzin dydaktycznych: 16 godzin dydaktycznych dla każdej z grup/2 dni szkoleniowe, tj. łącznie 32 godziny dydaktyczne/4 dni szkoleniowe.
4) Celem warsztatów będzie pogłębienie zagadnień związanych z tematyką jawności adopcji, w tym doskonalenie umiejętności uczestników w zakresie prowadzenia z dzieckiem rozmów na temat jego przysposobienia.
5) Warsztaty zostaną przeprowadzone w trybie stacjonarnym w sali szkoleniowej znajdującej się na terenie Katowic. Salę szkoleniową oraz salę do sprawowania opieki nad dziećmi zapewnia Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 14898,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja szkolenia pn. „Budowanie tożsamości dziecka i poczucia własnej wartości”.
1) Uczestnikami warsztatów będą kandydaci na rodziców adopcyjnych zamieszkujący na terenie województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
2) Liczba uczestników: maksymalnie 16 osób w każdej z 2 grup szkoleniowych, tj. łącznie maksymalnie 32 osoby.
3) Liczba godzin dydaktycznych: 16 godzin dydaktycznych dla każdej z grup/2 dni szkoleniowe, tj. łącznie 32 godziny dydaktyczne/4 dni szkoleniowe.
4) Celem warsztatów będzie kształtowanie kompetencji wychowawczych uczestników, obejmujące wsparcie w zakresie budowania tożsamości dziecka oraz jego pozytywnego obrazu siebie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 10529,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja szkolenia pn. „ ABC życia we dwoje – warsztaty dla par.
1) Uczestnikami warsztatów będą kandydaci na rodziców adopcyjnych (grupa 1) oraz rodzice adopcyjni (grupa 2) zamieszkujący na terenie województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
2) Liczba uczestników: maksymalnie 5 par, tj. 10 osób w każdej z 2 grup. tj. łącznie maksymalnie 20 osób.
3) Liczba godzin dydaktycznych: 16 godzin dydaktycznych dla każdej z grup/2 dni szkoleniowe, tj. łącznie 32 godziny dydaktyczne/4 dni szkoleniowe.
4) Celem warsztatu będzie m.in. wzmacnianie więzi pomiędzy małżonkami oraz poczucia bezpieczeństwa w związku, doskonalenie jasnej i konstruktywnej komunikacji oraz umiejętności wspólnego rozwiązywania konfliktów i problemów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 10500,27 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja szkolenia pn. „Podstawy diagnostyki zaburzeń ze spektrum poalkoholowych wrodzonych zaburzeń rozwojowych”.
1) Uczestnikami szkolenia będą psychologowie i pedagodzy zatrudnieni w ośrodkach adopcyjnych oraz placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej z terenu województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
2) Liczba uczestników: maksymalnie 12 osób.
3) Liczba godzin dydaktycznych: 88 godzin dydaktycznych/ 11 dni szkoleniowych.
4) Celem warsztatu będzie doskonalenie wiedzy i kompetencji zawodowych pracowników ośrodków adopcyjnych oraz instytucji pieczy zastępczej w obszarze szeroko pojętej, interdyscyplinarnej diagnozy zaburzeń ze spektrum poalkoholowych wrodzonych zaburzeń rozwojowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 23185,07 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja szkolenia pn. „Depresja i zachowania autoagresywne i suicydalne u dzieci i młodzieży - diagnoza i formy pomocy.
1) Uczestnikami szkolenia będą psychologowie i pedagodzy zatrudnieni w ośrodkach adopcyjnych oraz placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej z terenu województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
2) Liczba uczestników: maksymalnie 16 osób w każdej z 2 grup szkoleniowych, tj. łącznie maksymalnie 32 osoby.
3) Liczba godzin dydaktycznych: 24 godziny dydaktyczne dla każdej z grup/3 dni szkoleniowe, tj. łącznie 48 godzin dydaktycznych/6 dni szkoleniowych.
4) Celem warsztatu będzie pogłębienie wiedzy uczestników na temat depresji, zachowań autoagresywnych i suicydalnych u dzieci i młodzieży, a także doskonalenie ich kompetencji w obszarze diagnozy i pracy terapeutycznej/ wychowawczej z dziećmi i młodzieżą w w/w zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 13328,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja szkolenia pn. „Zagrożenia dla rozwoju psychicznego i fizycznego dziecka przebywającego w pieczy zastępczej”.
1) Uczestnikami szkolenia będą psychologowie i pedagodzy zatrudnieni w ośrodkach adopcyjnych oraz placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej z terenu województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
2) Liczba uczestników: maksymalnie 16 osób w każdej z 2 grup szkoleniowych, tj. łącznie maksymalnie 32 osoby.
3) Liczba godzin dydaktycznych: 16 godzin dydaktycznych dla każdej z grup/2 dni szkoleniowe, tj. łącznie 32 godziny dydaktyczne/4 dni szkoleniowe.
4) Celem warsztatu będzie pogłębienie wiedzy i praktycznych umiejętności uczestników w zakresie rozpoznawania, przeciwdziałania i diagnozowania zachowań ryzykownych, uzależnień i zachowań mających wpływ na wielokierunkowy rozwój dzieci przebywających w pieczy zastępczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 10570,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10176,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14912,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10176,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Value System Sp.zo.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133811144

7.3.3) Ulica: Chodkiewicza 7/9

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-051

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10176,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-25 do 2021-11-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8448,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Psychologiczne Centrum Szkoleniowo-Terapeutyczne Acceptus Iwona Urbańska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121483981

7.3.3) Ulica: Gościnna 5/25

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-532

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-25 do 2021-11-27

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Psychologiczne Centrum Szkoleniowo-Terapeutyczne Acceptus Iwona Urbańska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121483981

7.3.3) Ulica: Gościnna 5/25

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-532

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-25 do 2021-11-27

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21648,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21648,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21648,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Piekacz Centrum Ventura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6251568741

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 328

7.3.4) Miejscowość: Bobrowniki

7.3.5) Kod pocztowy: 42-583

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21648,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-25 do 2021-12-10

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12672,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Psychologiczne Centrum Szkoleniowo-Terapeutyczne Acceptus Iwona Urbańska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121483981

7.3.3) Ulica: Gościnna 5/25

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-532

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-25 do 2021-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8448,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Psychologiczne Centrum Szkoleniowo-Terapeutyczne Acceptus Iwona Urbańska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121483981

7.3.3) Ulica: Gościnna 5/25

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-532

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-25 do 2021-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.