Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekt budowy sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo – sanitarnym dla Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 7 w Stalowej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 819 47 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt budowy sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo – sanitarnym dla Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 7 w Stalowej Woli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7a2b150-aa9c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040234/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Projekt budowy sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo-sanitarnym dla Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałem Integracyjnym Nr 7 w Stalowej Woli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095772/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), o nr ref. ZP-II.271.18.2022 pn. Projekt budowy sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo – sanitarnym dla Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 7 w Stalowej Woli nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W/w postępowanie zostało opublikowane w dniu 10 lutego 2022 roku pod nr 2022/BZP 00052893/01 w Biuletynie zamówień. Do dnia 21 lutego 2022 roku do godziny 9:00 do Centralnego Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-df89f665-8a50-11ec-9bc1-c2db95d08897
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.46.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 906064,21 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 132436,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej z punktu widzenia uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na realizacje robót budowlanych w oparciu o tę dokumentację i rzeczową realizację tych robót.
2. Zakres opracowania obejmuje:
1) uzyskanie mapy do celów projektowych,
2) wykonanie badań podłoża gruntowego (geologia),
3) uwzględnienie istniejącej infrastruktury w stopniu umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia oraz niezbędnych ekspertyz i ocen technicznych,
4) uzyskanie warunków zabezpieczenia lub przebudowy istniejących sieci jeśli zajdzie taka konieczność,
5) szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia,
6) opracowanie dwóch różnych koncepcji (bryły, lokalizacji jak i usytuowania
w wybranej lokalizacji) z wizualizacjami sal gimnastycznych spośród których Zamawiający wybierze i zaakceptuje jedną do dalszych prac projektowych. Każda z koncepcji musi uwzględniać prace związane z remontem/przebudową istniejących pomieszczeń szatniowych i sanitarnych przy istniejącej sali gimnastycznej oraz rozwiązania projektowe umożliwiające skomunikowanie istniejącej oraz projektowanej sali sportowej z budynkiem szkoły. Każda
z przygotowanych koncepcji powinna być dostarczona do Zamawiającego
w 3 egzemplarzach papierowych + wizualizacje + płyta CD.
7) sporządzenie projektów budowlanych wszystkich koniecznych branż w tym przyłączy wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie przez Zamawiającego pozwolenia na budowę,
8) sporządzenie projektów wykonawczych,
9) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
10) sporządzenie przedmiarów robót,
11) sporządzenie kosztorysów inwestorskich,
12) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
13) sporządzenie charakterystyki energetycznej budynku,
14) uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
15) przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę,
16) przygotowanie wniosków o udzielenie zgody.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 3 – Wzór umowy, Załącznik nr 5 – Podręcznik model dostępnej szkoły, Załącznik nr 6 - Załącznik do modelu dostępnej szkoły (obszar architektoniczny ilustracje pomocnicze).
4. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
5. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnianiem osób przez Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCHITEKTURA PASYWNA, PYSZCZEK I STELMACH SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 120684793
7.3.3) Ulica: ul. SZLAK nr 65
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-153
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARCHITEKTURA PASYWNA, PYSZCZEK I STELMACH SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ARCHITEKTURA PASYWNA, PYSZCZEK I STELMACH SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
- "Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola"
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zaprojektuj i wybuduj: Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót polegających na stworzeniu parku kieszonkowego w ramach budżetu obywatelskiego Park kieszonkowy
- Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie zwiększenia mocy jednostek wytwarzania energii elektrycznej dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży z Odnawialnych Źródeł Energii
- Opracowanie dokumentacji projektowej poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: a) Przebudowa odcinka kanału (...) na terenie ogrodów działkowych Doliny Królewskiej (...)
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.