eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Projekt budowy sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo - sanitarnym dla Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 7 w Stalowej Woli



Ogłoszenie z dnia 2022-05-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekt budowy sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo – sanitarnym dla Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 7 w Stalowej Woli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 819 47 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekt budowy sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo – sanitarnym dla Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 7 w Stalowej Woli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7a2b150-aa9c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040234/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Projekt budowy sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo-sanitarnym dla Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałem Integracyjnym Nr 7 w Stalowej Woli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095772/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), o nr ref. ZP-II.271.18.2022 pn. Projekt budowy sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo – sanitarnym dla Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 7 w Stalowej Woli nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W/w postępowanie zostało opublikowane w dniu 10 lutego 2022 roku pod nr 2022/BZP 00052893/01 w Biuletynie zamówień. Do dnia 21 lutego 2022 roku do godziny 9:00 do Centralnego Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-df89f665-8a50-11ec-9bc1-c2db95d08897

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.46.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 906064,21 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 132436,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej z punktu widzenia uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na realizacje robót budowlanych w oparciu o tę dokumentację i rzeczową realizację tych robót.
2. Zakres opracowania obejmuje:
1) uzyskanie mapy do celów projektowych,
2) wykonanie badań podłoża gruntowego (geologia),
3) uwzględnienie istniejącej infrastruktury w stopniu umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia oraz niezbędnych ekspertyz i ocen technicznych,
4) uzyskanie warunków zabezpieczenia lub przebudowy istniejących sieci jeśli zajdzie taka konieczność,
5) szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia,
6) opracowanie dwóch różnych koncepcji (bryły, lokalizacji jak i usytuowania
w wybranej lokalizacji) z wizualizacjami sal gimnastycznych spośród których Zamawiający wybierze i zaakceptuje jedną do dalszych prac projektowych. Każda z koncepcji musi uwzględniać prace związane z remontem/przebudową istniejących pomieszczeń szatniowych i sanitarnych przy istniejącej sali gimnastycznej oraz rozwiązania projektowe umożliwiające skomunikowanie istniejącej oraz projektowanej sali sportowej z budynkiem szkoły. Każda
z przygotowanych koncepcji powinna być dostarczona do Zamawiającego
w 3 egzemplarzach papierowych + wizualizacje + płyta CD.
7) sporządzenie projektów budowlanych wszystkich koniecznych branż w tym przyłączy wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie przez Zamawiającego pozwolenia na budowę,
8) sporządzenie projektów wykonawczych,
9) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
10) sporządzenie przedmiarów robót,
11) sporządzenie kosztorysów inwestorskich,
12) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
13) sporządzenie charakterystyki energetycznej budynku,
14) uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
15) przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę,
16) przygotowanie wniosków o udzielenie zgody.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 3 – Wzór umowy, Załącznik nr 5 – Podręcznik model dostępnej szkoły, Załącznik nr 6 - Załącznik do modelu dostępnej szkoły (obszar architektoniczny ilustracje pomocnicze).
4. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
5. Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnianiem osób przez Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCHITEKTURA PASYWNA, PYSZCZEK I STELMACH SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 120684793

7.3.3) Ulica: ul. SZLAK nr 65

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-153

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.