eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin-Wieś › Przebudowa i remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Załachowo, Tupadły i Dębogóra



Ogłoszenie z dnia 2021-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Załachowo, Tupadły i Dębogóra

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Szubin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szubin Wieś 52

1.5.2.) Miejscowość: Szubin-Wieś

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48523910310

1.5.8.) Numer faksu: +483910337

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szubin@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szubin.torun.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Załachowo, Tupadły i Dębogóra

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fe03430-d3f6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159072

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00053577/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa i remont dojazdów pożarowych w Leśnictwie Załachowo, Tupadły i Dębogóra

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091604/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 607519,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa dojazdu pożarowego nr 34 i 35 w Leśnictwie Załachowo.
Zadanie obejmuje przebudowę i remont kompleksu dróg o zróżnicowanej nawierzchni, o łącznej długości 2011m, położonej na terenie dz. ew. nr 3312/1, 3313/1, 3310/1, 3309, 3305 – obr. ew. Jabłowo Pałuckie, gmina Łabiszyn.
Droga na odcinku ok. 439m (dojazd pożarowy nr 35 odc. 2) posiada nawierzchnię gruntową o szerokości pasa ok. 3,0m. Na końcu odcinka wykonana zostanie pętla zwrotna umożliwiającą zawracanie pojazdów wysokotonażowych. Ogólny zakres planowanych robót dla ww. odcinka obejmuje:
- karczowanie pni oraz zakrzaczeń znajdujących się w pasie drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z poszerzeniami oraz niwelacją zbyt stronnych podjazdów,
- usunięcie humusu,
- wykonanie oraz wyprofilowanie i zagęszczenie koryta,
- wykonanie systemu odwodnienia konstrukcji i nawierzchni drogi,
- wykonanie nawierzchni ulepszonej z kruszywa betonowego o łącznej grubości 22cm,
- wykonanie poboczy gruntowych,
- wykonanie nasypów z piasku,
- wykonanie mijanek oraz zjazdów utwardzonych na skrzyżowaniach – zgodnie z wymaganiami dla dróg stanowiących dojazdy pożarowe.

Na dalszym odcinku o dł. ok. 1572m (dojazd pożarowy nr 34 – odc.1 oraz dojazd pożarowy nr 35 – odc.1) droga posiada zdegradowaną nawierzchnię bitumiczną. Ogólny zakres robót dla ww. odcinków obejmuje:
- sfrezowanie istniejącej nawierzchni na głębokość ok. 12cm przy pomocy specjalistycznej frezarki drogowej oraz ponowne ułożenie zerwanego i wymieszanego kruszywa,
- ułożenie na jezdni dodatkowej warstwy kruszywa betonowego gr.10cm,
- wykonanie nasypów z piasku,
- wykonanie mijanek oraz zjazdów utwardzonych na skrzyżowaniach – zgodnie z wymaganiami dla dróg stanowiących dojazdy pożarowe.
- montaż prefabrykowanych wodopustów
Szczegółowy zakres i technologia robót określona jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SWZ.
Roboty będące przedmiotem zamówienia realizowane będą na podstawie zgłoszenia wykonania robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Pełnienie funkcji kierownika robót ze strony Wykonawcy wymagane będzie dla całego zakresu robót objętych dokumentacją projektową.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie wbudowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji.

Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej lub przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 - 3 PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z projektem oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji.

Zamawiający informuje, że wskazanie marki, znaku towarowego, producenta lub dostawcy w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej lub przedmiarach robót ma charakter przykładowy i nadrzędna jest zasada dopuszczania stosowania materiałów lub rozwiązań równoważnych.

W przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne , Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania Zamawiającego. Wykonawca chcąc zaproponować w swojej ofercie inne w stosunku do określonych przez Zamawiającego, rozwiązanie równoważne, może je opisać w odpowiedniej pozycji swojego kosztorysu ofertowego, a do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne, umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, jakościowych i użytkowych.

Podwykonawstwo:
a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
b) Wykonawca może powierzyć wykonanie dowolnego zakresu zamówienia podwykonawcy.
c) Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są znane.
d) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w wzorze umowy, stanowiącej zał. nr 9 do SWZ.

Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 95 ust.1 PZP, osób wykonujących zamówienie:
a) Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu, że osoby wykonujące te czynności będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy, przy czym wykonanie tego zobowiązania („Obowiązek Zatrudnienia”) może nastąpić również poprzez zatrudnienie tych osób przez podwykonawców. Wykonawca lub podwykonawca skieruje do wykonania zamówienia wyżej wymienione osoby zatrudnione na okres obejmujący realizację zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
*art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
b) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane z wykonaniem robót opisanych w dokumentacji projektowej wykonywane przez pracowników fizycznych oraz operatorów maszyn i urządzeń z wyłączeniem kierowników robót, o ile wykonywanie przez nich czynności nie polega na świadczeniu pracy w sposób określony w § 22 Kodeksu pracy.
c) Sposób dokumentowania i weryfikacji zatrudnienia ww. osób:
Przed rozpoczęciem realizacji czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zawierać informacje, w tym dane osobowe niezbędne do zweryfikowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu oraz zakres obowiązków pracownika
- pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji tych czynności. W przypadku zmiany składu osobowego Personelu Wykonawcy realizującego czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych czynności Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dla tych osób dokumenty, o których mowa powyżej, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji tych czynności.
d) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 2 ppkt.3, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
Za każdy przypadek naruszenia przez Wykonawcę Obowiązku Zatrudnienia – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 3.000 zł.
e) Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 340654,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont dojazdu pożarowego nr 50 w Leśnictwach Tupadły i Dębogóra.
Istniejąca droga leśna o długości 10 750 m położona jest na dz. ew. nr 3138/3, 3137/1, 3166/5, 3136/2 obręb ew. Gromadno, 3166/6, 3166/4, 3165, 3164/1 obręb ew. Kazimierzewo, 3136/4, 3135, 3134/1, 3133 obręb ew. Piotrowo, 3162/1, 3132, 3131, 3161/1, 3160, 3130, 3129, 3128, 3182, 3159, 3158, 3157, 3156, 3155, 3154 obręb ewidencyjny Dębogóra, , 3181, 3180, 3197/5, 3196, 3195, 3194 obręb ew. Rozstrzębowo, , 3179, 3178, 3177, 3193, 3176, 3192, 3175, 3191, 3190/1, 3173, 3189/1, 3172, 3171/1, 3170/4 obręb ew. Szczepice, gmina Kcynia. Szerokość jezdni wynosi 3,50m, szerokość poboczy 2 x 0,75m. Droga wyposażona jest w mijanki w odległości ok. 300m – łącznie 36szt oraz obustronne rowy chłonne. Droga posiada podbudowę z kruszywa (gruz betonowy 0-63mm gr. 20cm + kruszywo łamane twarde 0-20mm gr. 5cm) powierzchniowo utrwaloną emulsją asfaltową i grysami.
Planowany zakres robót budowlanych obejmuje:
- sfrezowanie istniejącej nawierzchni na głębokość ok. 15cm przy pomocy specjalistycznej frezarki drogowej oraz ponowne ułożenie zerwanego i wymieszanego kruszywa,
- miejscowe uzupełnienie ubytków podbudowy kruszywem,
- wykonanie miejscowo poszerzeń jezdni na łukach,
- ścięcie i wyprofilowanie poboczy gruntowych.
Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej lub przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 - 3 PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z projektem oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji.

Zamawiający informuje, że wskazanie marki, znaku towarowego, producenta lub dostawcy w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej lub przedmiarach robót ma charakter przykładowy i nadrzędna jest zasada dopuszczania stosowania materiałów lub rozwiązań równoważnych.

W przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne , Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania Zamawiającego. Wykonawca chcąc zaproponować w swojej ofercie inne w stosunku do określonych przez Zamawiającego, rozwiązanie równoważne, może je opisać w odpowiedniej pozycji swojego kosztorysu ofertowego, a do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne, umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, jakościowych i użytkowych.

Podwykonawstwo:
a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
b) Wykonawca może powierzyć wykonanie dowolnego zakresu zamówienia podwykonawcy.
c) Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są znane.
d) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w wzorze umowy, stanowiącej zał. nr 9 do SWZ.

Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 95 ust.1 PZP, osób wykonujących zamówienie:
a) Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu, że osoby wykonujące te czynności będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy, przy czym wykonanie tego zobowiązania („Obowiązek Zatrudnienia”) może nastąpić również poprzez zatrudnienie tych osób przez podwykonawców. Wykonawca lub podwykonawca skieruje do wykonania zamówienia wyżej wymienione osoby zatrudnione na okres obejmujący realizację zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
*art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
b) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane z wykonaniem robót opisanych w dokumentacji projektowej wykonywane przez pracowników fizycznych oraz operatorów maszyn i urządzeń z wyłączeniem kierowników robót, o ile wykonywanie przez nich czynności nie polega na świadczeniu pracy w sposób określony w § 22 Kodeksu pracy.
c) Sposób dokumentowania i weryfikacji zatrudnienia ww. osób:
Przed rozpoczęciem realizacji czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zawierać informacje, w tym dane osobowe niezbędne do zweryfikowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu oraz zakres obowiązków pracownika
- pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji tych czynności. W przypadku zmiany składu osobowego Personelu Wykonawcy realizującego czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych czynności Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dla tych osób dokumenty, o których mowa powyżej, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji tych czynności.
d) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 2 ppkt.3, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
Za każdy przypadek naruszenia przez Wykonawcę Obowiązku Zatrudnienia – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 3.000 zł.
e) Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 266864,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu na Część 1 zamówienia złożone zostały 2 oferty. Jedna z ofert została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.5 PZP, natomiast druga oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 14 PZP, wobec czego w postępowaniu nie pozostały żadne ważne oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348587,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407653,62 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238442,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459862,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262147,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BHTEC sp. z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721254787

7.3.3) Ulica: os. Przyjaźni 15/165

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-688

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262147,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.