eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice › Modernizacja dróg gminnych w Gminie Jerzmanowice-Przeginia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych w Gminie Jerzmanowice-Przeginia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jerzmanowice-Przeginia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6772019451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rajska 22

1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-048

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 123895247

1.5.8.) Numer faksu: 123895521

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jerzmanowice-przeginia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jerzmanowice-przeginia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jerzmanowice-przeginia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych w Gminie Jerzmanowice-Przeginia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d0f3915-adc6-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050645/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja dróg gminnych w gminie Jerzmanowice-Przeginia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104268

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.3.2023.AK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na wykonaniu prac budowlanych związanych z inwestycją pn.: „Modernizacja dróg gminnych w Gminie Jerzmanowice-Przeginia”. Zadanie obejmuje modernizację dróg na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia na długości około 20 km – m.in. frezowanie, uzupełnienie podbudowy, wymiana nawierzchni, udrożnienie rowów.

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Przeprowadzenie prac związanych z remontami i przebudowami dróg w Gminie Jerzmanowice – Przeginia:
1) Remont drogi dojazdowej do remizy OSP w m. Czubrowice,
2) Remont drogi koło Kółka Rolniczego w miejscowości w m. Czubrowice w km 0+000 do 0,084,
3) Przebudowa drogi gminnej „Do Zawady” w m. Czubrowice o długości 190m,
4) Przebudowa drogi gminnej 600194K, dz. nr ewid. 273 w m. Jerzmanowice w km 0+000 do 0+100 wraz z odcinkiem o długości 14m,
5) Przebudowa drogi gminnej 600193K (ul. Dalnica) w m. Jerzmanowice w km 0+099 do 0+358,
6) Remont drogi gminnej 600164K ul. Fiołkowa w m. Jerzmanowice w km 0+000 do 0+550,
7) Przebudowa drogi gminnej dz. nr 618/1 (ul. Gaj) w m. Jerzmanowice w km 0+000 do 0+275,
8) Remont drogi gminnej 600195K (ul. Graniczna) w m. Jerzmanowice w km 0+000 do 1+545,
9) Remont drogi gminnej 600182K ul. Krakowska w m. Jerzmanowice,
10) Przebudowa drogi gminnej ul. Kalwaryjska i Mieszka I Jerzmanowice,
11) Remont drogi gminnej 600190K ul. Międzygórze w m. Jerzmanowice w km 0+000 do 1+052,
12) Przebudowa drogi gminnej 600177K (ul. Świerczyna) w m. Jerzmanowice w km 0+000 do 0+136,
13) Przebudowa drogi gminnej na dz. nr ewid. 529 (ul. Widokowa) w m. Jerzmanowice o długości 125m,
14) Remont drogi gminnej 600217K (ul. Zachodnia) w m. Jerzmanowice w km 0+000 do 0+381,
15) Remont drogi gminnej 600170K (ul. Żarnowiec) w m. Jerzmanowice w km 0+000 do 0+685,
16) Przebudowa drogi gminnej 600168K „Jawór” w m. Łazy w km 0+000 do 0+420,
17) Przebudowa drogi gminnej „Manhattan” w m. Łazy ,
18) Przebudowa drogi gminnej 600200K w m. Przeginia w km 0+000 do 0+072,
19) Remont drogi gminnej dz. nr 1282/2 w m. Przeginia w km 0+000 do 0+150,
20) Remont drogi gminnej do kościoła w m. Przeginia,
21) Remont drogi gminnej „Do Monia” w m. Racławice w km 0+000 do 0+130,
22) Przebudowa drogi gminnej „Do Noconia” w m. Racławice w km 0+000 do 0+174,
23) Remont drogi gminnej „Miastko” w m. Racławice,
24) Remont drogi gminnej „Podkrupie” w m. Racławice,
25) Przebudowa drogi gminnej „Do kościoła” w m. Sąspów w km od 0+000 do km 0+210,
26) Remont/przebudowa drogi gminnej „Lepianka” w m. Sąspów,
27) Remont drogi gminnej 600212K w m. Sąspów w km 0+000 do 1+221,
28) Przebudowa drogi gminnej „Poręba” w m. Sąspów w km 0+000 do 2+216,
29) Remont drogi gminnej 600209K „Sokolec” w m. Sąspów w km od 0+000 do km 1+228,
30) Remont drogi gminnej „Strona Góralska” w m. Sąspów,
31) Przebudowa drogi gminnej dz. nr ewid. 565 „Brodło” w m. Szklary w km 0+000 do 0+359.
3.1 Dokumentacja techniczna dotycząca każdej z w/w dróg, przedmiar robót oraz ich lokalizacja na terenie Gminy Jerzmanowice zawarta jest w załączniku nr 9 do SWZ.
4. Zamówienie współfinansowane zostanie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem Polski Ład”, ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. oraz uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
4.1 Roboty stanowiące przedmiot zamówienia finansowane są na warunkach wynikających z wstępnej promesy dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja2/2021/369/PolskiLad.
4.2 Kwota dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych stanowić będzie nie więcej niż 9 500 000,00 zł (słownie: dziewięć milionów pięćset tysięcy złotych 00/100) i zostanie określona w Promesie udzielonej Zamawiającemu przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
4.3 Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu Umowy wypłacone będzie na warunkach określonych we wstępnej promesie dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja2/2021/369/PolskiLad w sposób:
1) do wyczerpania kwoty udziału własnego Zamawiającego, w wysokości nie niższej niż 5% kwoty wynagrodzenia brutto – na podstawie pierwszej faktury częściowej, po zrealizowaniu części inwestycji zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym,
2) po wyczerpaniu kwoty udziału własnego Zamawiającego – na podstawie:
a) drugiej faktury częściowej – w wysokości 50% kwoty dofinansowania – po wykonaniu kolejnej części inwestycji zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym,
b) faktury końcowej – w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty dofinansowania – po zakończeniu realizacji przedmiotu Umowy i odebraniu go przez Zamawiającego.
4.4 Zapłata Wykonawcy wynagrodzenia w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji za wykonanie przedmiotu Umowy, na podstawie faktury końcowej, w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru przedmiotu Umowy przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9233214,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11999999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9233214,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Berger Bau Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930217343

7.3.3) Ulica: Szczecińska 11

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-517

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy następujące prace:
- geodezja;
- ORZ
- ORD
- roboty brukarskie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9233214,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.