eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice › Modernizacja dróg gminnych w Gminie Jerzmanowice-Przeginia



Ogłoszenie z dnia 2023-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych w Gminie Jerzmanowice-Przeginia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jerzmanowice-Przeginia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6772019451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rajska 22

1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-048

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 123895247

1.5.8.) Numer faksu: 123895521

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jerzmanowice-przeginia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jerzmanowice-przeginia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych w Gminie Jerzmanowice-Przeginia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d0f3915-adc6-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104268

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050645/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja dróg gminnych w gminie Jerzmanowice-Przeginia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://jerzmanowice-przeginia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jerzmanowice-przeginia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca składa ofertę, pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej, oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności.
2. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
1) W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy https://jerzmanowice-przeginia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
2) Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajduje się w załączniku nr 10 do SWZ. Opublikowane są również na Platformie pod adresem https://jerzmanowice-przeginia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3) Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem SWZ nr XXI. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.1.3.2023.AK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na wykonaniu prac budowlanych związanych z inwestycją pn.: „Modernizacja dróg gminnych w Gminie Jerzmanowice-Przeginia”. Zadanie obejmuje modernizację dróg na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia na długości około 20 km – m.in. frezowanie, uzupełnienie podbudowy, wymiana nawierzchni, udrożnienie rowów.

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Przeprowadzenie prac związanych z remontami i przebudowami dróg w Gminie Jerzmanowice – Przeginia:
1) Remont drogi dojazdowej do remizy OSP w m. Czubrowice,
2) Remont drogi koło Kółka Rolniczego w miejscowości w m. Czubrowice w km 0+000 do 0,084,
3) Przebudowa drogi gminnej „Do Zawady” w m. Czubrowice o długości 190m,
4) Przebudowa drogi gminnej 600194K, dz. nr ewid. 273 w m. Jerzmanowice w km 0+000 do 0+100 wraz z odcinkiem o długości 14m,
5) Przebudowa drogi gminnej 600193K (ul. Dalnica) w m. Jerzmanowice w km 0+099 do 0+358,
6) Remont drogi gminnej 600164K ul. Fiołkowa w m. Jerzmanowice w km 0+000 do 0+550,
7) Przebudowa drogi gminnej dz. nr 618/1 (ul. Gaj) w m. Jerzmanowice w km 0+000 do 0+275,
8) Remont drogi gminnej 600195K (ul. Graniczna) w m. Jerzmanowice w km 0+000 do 1+545,
9) Remont drogi gminnej 600182K ul. Krakowska w m. Jerzmanowice,
10) Przebudowa drogi gminnej ul. Kalwaryjska i Mieszka I Jerzmanowice,
11) Remont drogi gminnej 600190K ul. Międzygórze w m. Jerzmanowice w km 0+000 do 1+052,
12) Przebudowa drogi gminnej 600177K (ul. Świerczyna) w m. Jerzmanowice w km 0+000 do 0+136,
13) Przebudowa drogi gminnej na dz. nr ewid. 529 (ul. Widokowa) w m. Jerzmanowice o długości 125m,
14) Remont drogi gminnej 600217K (ul. Zachodnia) w m. Jerzmanowice w km 0+000 do 0+381,
15) Remont drogi gminnej 600170K (ul. Żarnowiec) w m. Jerzmanowice w km 0+000 do 0+685,
16) Przebudowa drogi gminnej 600168K „Jawór” w m. Łazy w km 0+000 do 0+420,
17) Przebudowa drogi gminnej „Manhattan” w m. Łazy ,
18) Przebudowa drogi gminnej 600200K w m. Przeginia w km 0+000 do 0+072,
19) Remont drogi gminnej dz. nr 1282/2 w m. Przeginia w km 0+000 do 0+150,
20) Remont drogi gminnej do kościoła w m. Przeginia,
21) Remont drogi gminnej „Do Monia” w m. Racławice w km 0+000 do 0+130,
22) Przebudowa drogi gminnej „Do Noconia” w m. Racławice w km 0+000 do 0+174,
23) Remont drogi gminnej „Miastko” w m. Racławice,
24) Remont drogi gminnej „Podkrupie” w m. Racławice,
25) Przebudowa drogi gminnej „Do kościoła” w m. Sąspów w km od 0+000 do km 0+210,
26) Remont/przebudowa drogi gminnej „Lepianka” w m. Sąspów,
27) Remont drogi gminnej 600212K w m. Sąspów w km 0+000 do 1+221,
28) Przebudowa drogi gminnej „Poręba” w m. Sąspów w km 0+000 do 2+216,
29) Remont drogi gminnej 600209K „Sokolec” w m. Sąspów w km od 0+000 do km 1+228,
30) Remont drogi gminnej „Strona Góralska” w m. Sąspów,
31) Przebudowa drogi gminnej dz. nr ewid. 565 „Brodło” w m. Szklary w km 0+000 do 0+359.
3.1 Dokumentacja techniczna dotycząca każdej z w/w dróg, przedmiar robót oraz ich lokalizacja na terenie Gminy Jerzmanowice zawarta jest w załączniku nr 9 do SWZ.
4. Zamówienie współfinansowane zostanie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem Polski Ład”, ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. oraz uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
4.1 Roboty stanowiące przedmiot zamówienia finansowane są na warunkach wynikających z wstępnej promesy dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja2/2021/369/PolskiLad.
4.2 Kwota dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych stanowić będzie nie więcej niż 9 500 000,00 zł (słownie: dziewięć milionów pięćset tysięcy złotych 00/100) i zostanie określona w Promesie udzielonej Zamawiającemu przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
4.3 Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu Umowy wypłacone będzie na warunkach określonych we wstępnej promesie dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja2/2021/369/PolskiLad w sposób:
1) do wyczerpania kwoty udziału własnego Zamawiającego, w wysokości nie niższej niż 5% kwoty wynagrodzenia brutto – na podstawie pierwszej faktury częściowej, po zrealizowaniu części inwestycji zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym,
2) po wyczerpaniu kwoty udziału własnego Zamawiającego – na podstawie:
a) drugiej faktury częściowej – w wysokości 50% kwoty dofinansowania – po wykonaniu kolejnej części inwestycji zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym,
b) faktury końcowej – w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty dofinansowania – po zakończeniu realizacji przedmiotu Umowy i odebraniu go przez Zamawiającego.
4.4 Zapłata Wykonawcy wynagrodzenia w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji za wykonanie przedmiotu Umowy, na podstawie faktury końcowej, w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru przedmiotu Umowy przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą łączną ilością punktów.
2. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy spośród Wykonawców nie wykluczonych z postępowania i których oferty nie zostały odrzucone.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena – waga kryterium 60 % ( max. 60 pkt.)
b) okres gwarancji – waga kryterium 40 % ( max. 40 pkt)
3.Sposób obliczania wartości punktowej dla poszczególnych kryteriów:
a) kryterium cena KC – ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
KC = (C min. : C bad) x 60
gdzie:
KC – ilość punktów w kryterium cena
C min. – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
C bad. – cena oferty badanej

b) kryterium okres gwarancji KG – ocena będzie przeprowadzona na podstawie długości terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie, przy czym najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy, wymagany przez Zamawiającego od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, a najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości wynosi 60 miesięcy, wymagany przez Zamawiającego od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.

W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości dłuższy niż 60 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego końcowego protokołu robót, Zamawiający do obliczania punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 60 miesięcy.

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 36 miesięcy oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.

Oferta Wykonawcy, który zaoferuje minimalny wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 36 miesięcy, otrzyma 0 pkt.

Ilość punktów w kryterium gwarancji jakości obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
KG = (Go-Gmin) : (Gmax- Gmin) x 40
Gdzie:
KG – Ilość punktów w kryterium gwarancji
Go - gwarancja podana w miesiącach przez Wykonawcę , dla którego wynik jest obliczany
Gmax. - max. wymagany okres gwarancji (60 miesięcy)
Gmin. - minimalny możliwy okres gwarancji ( 36 miesięcy)
- oferta o najdłuższym okresie gwarancji otrzyma max.40 pkt
Końcową ocenę punktową oferty stanowić będzie suma punktów uzyskanych przez ofertę w poszczególnych kryteriach: K = KC + KG

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 PZP dotyczących:
1) Zdolności technicznej lub zawodowej.
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca winien wykazać:
a) DOŚWIADCZENIE: Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o charakterze robót drogowym, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę, przebudowę lub remont drogi o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100) każda robota.
b) KADRA: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r., Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane (bez ograniczeń) wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrębnych przepisów prawa, w specjalnościach:

- drogowej - budowlanej (do pełnienia funkcji kierownika budowy), która pełniła funkcję kierownika budowy i/lub kierownika robót budowlanych lub inspektora nadzoru;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
1) Brak podstaw wykluczenia:
a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 6 do SWZ.
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
1) Spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - Załącznik nr 5 do SWZ
b) dowody określające, czy roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa pod lit. a) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
c) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 4 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Kosztorys ofertowy składa się wraz z ofertą, pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonym kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
2. Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 7 do SWZ,
3. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
4. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru), Wykonawca dołącza do oferty pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, przekazuje się w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. 08.03.2023 r., godz. 10:00, i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowe środki dowodowe, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia - składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.

2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia umowy (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z XVII. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy oraz § 13 "Zmiany umowy" projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Sposób składania ofert - za pośrednictwem Platformy https://jerzmanowice-przeginia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia:
1)Wymagany termin realizacji zamówienia: 19 (dziewiętnaście) miesięcy licząc od daty podpisania umowy. Gotowość do odbioru końcowego Wykonawca zgłosi Zamawiającemu pisemnie. Za datę wykonania przedmiotu umowy będzie uznany dzień dokonania odbioru końcowego robót.
2)Przewidywany termin rozpoczęcia realizacji: 5 dni od dnia podpisania umowy.

2. Wykluczeniu podlega również Wykonawca o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.