eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przechlewo › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: wymiana dachu i wykonanie elewacji budynku przy ulicy Młyńskiej 2 w Przechlewie"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: wymiana dachu i wykonanie elewacji budynku przy ulicy Młyńskiej 2 w Przechlewie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przechlewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Człuchowska 26

1.5.2.) Miejscowość: Przechlewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-320

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 59 858 87 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@przechlewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przechlewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przechlewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: wymiana dachu i wykonanie elewacji budynku przy ulicy Młyńskiej 2 w Przechlewie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-575a4ae5-eed2-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158833

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001237/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Wymiana dachu i wykonanie elewacji budynku przy ulicy Młyńskiej 2 w Przechlewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128507/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRP.ZP.271.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4880,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi przez Gminę Przechlewo nad zadaniem pn.: wymiana dachu i wykonanie elewacji budynku przy ulicy Młyńskiej 2 w Przechlewie.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi w budynku
mieszkalno – biurowym, trzykondygnacyjnym, podpiwniczonym pełniącym funkcję mieszkalną,
wielorodzinną z wyodrębnionym na parterze zespołem pomieszczeń biurowych.
Zakres robót budowlanych obejmuje:
• remont elewacji – 386,23 m2,
• wymiana pokrycia dachowego na dachówkę ceramiczną karpiówkę – 284,75 m2,
• przemurowanie kominów ponad dachem,
• wymiana podłogi na strychu budynku,
• wykonanie instalacji odgromowej budynku.

Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo opisane w dokumentacji
projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze
robót do postępowania przetargowego zamieszczonego na platformie zakupowej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/przechlewo.
Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy w szczególności:
- Zapoznanie się z przekazaną przez Zamawiającego wszelką dokumentacją dotyczącą Projektu i przedmiotu zamówienia,
 Reprezentowanie Zamawiającego na budowie, przez sprawowanie kontroli realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową i zgłoszeniem robót, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
 Prowadzić nadzory robót budowlanych (zgodnie z art. 25 i 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) z uwzględnieniem harmonogramu rzeczowo-finansowego i sztuką budowlaną, prowadzić wszystkie obowiązki związane z tymi zadaniami, aby zapewnić jak najlepszy przebieg tych czynności,
 Sprawdzanie jakości i ilości wykonywanych robót, wybudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie.
 Żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymywać dalsze roboty budowlane w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem.
 Wstrzymać dalsze roboty budowlane w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne.
 Wydawania kierownikowi budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych.
 Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych z udziałem przedstawicieli wyznaczonych przez Zamawiającego.
 Sprawować kontrolę nad przestrzeganiem przez wykonawcę/ów Robót zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz utrzymania porządku na terenie budowy.
 Kontrolować zgodność oznakowania robót z zatwierdzonymi projektami tymczasowej organizacji ruchu oraz zapewnić sprawną komunikację w okresie prowadzenia robót.
 Przeciwdziałać wszelkim opóźnieniom i nieprawidłowościom zaistniałym na Terenie Budowy podczas wykonywania Robót.
 Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego z udziałem przedstawicieli wyznaczonych przez Zamawiającego. Sprawdzenie kompletności dokumentacją odbiorowej wykonawcy robót budowlanych.
 Nadzorowanie wykonania robót nie objętych dokumentacją techniczną jeżeli są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią.
 Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad i usterek a także kontrolowanie rozliczeń budowy.
 Sprawdzenie faktur oraz rozliczeń robót pod względem zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym i wykonywanym zakresem robót, rozliczenie końcowe zadania.
 Sprawdzenie deklaracji zgodności, atestów, certyfikatów.
 Wyjaśnienie wątpliwości technicznych i wspólnie z Zamawiającym podejmowanie stosownych decyzji.
 Udział w naradach zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych.
 Wykonywanie innych czynności które będą koniecznie do prawidłowej realizacji umowy na roboty budowlane z wymaganiami zamawiającego.
 Stawienia się na każdorazowe wezwanie ze strony Zamawiającego w istotnych sprawach oraz na wniosek Wykonawcy robót budowlanych. Dojazd na budowę Wykonawca zapewnia we własnym zakresie.
 Udział w przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 ust. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie, w przypadku kiedy cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Przed otwarciem ofert Zamawiający na platformie zakupowej przedmiotowego postępowania zamieścił kwotę - wysokości 6.000, 00 złotych brutto jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W postępowaniu wpłynęły 3 oferty. Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 16.500,00 zł brutto. Cena ta znacznie przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.