eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilczęta › Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Wilczętach z zagospodarowaniem terenu wokół i wymianą źródła ciepła na zeroemisyjne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Wilczętach z zagospodarowaniem terenu wokół i wymianą źródła ciepła na zeroemisyjne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WILCZĘTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 84

1.5.2.) Miejscowość: Wilczęta

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-405

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552496504

1.5.8.) Numer faksu: 552496503

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wilczeta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wilczeta.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9aaf8b1-b279-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Wilczętach z zagospodarowaniem terenu wokół i wymianą źródła ciepła na zeroemisyjne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9aaf8b1-b279-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054260/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Wilczętach z zagospodarowaniem terenu wokół i wymianą źródła ciepła na zeroemisyjne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105195

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące modernizacji 3 budynków użyteczności publicznej w Wilczętach z zagospodarowaniem terenu wokół i wymianą źródła ciepła na zeroemisyjne, które dotyczą:
a) Budynku Ośrodka Zdrowia w Wilczętach
b) Budynku Urzędu Gminy Wilczęta
c) Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Wilczętach
2) Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
3) Zakres prac i robót obejmuje:
• W budynku Ośrodka Zdrowia w Wilczętach:
o roboty związane są z termomodernizacją oraz remontem pomieszczeń parteru i piwnicy budynku, na który składają się gabinety lekarskie, stomatologiczny i apteka wraz z pomieszczeniami przynależnymi. Budynek kwalifikuje się do XI kategorii obiektów budowlanych. Zakres robót budowlanych: wymiana okien wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, wymiana drzwi zewnętrznych, docieplenie ścian zewnętrznych budynku, docieplenie stropodachu, demontaż i ponowny montaż orynnowania, demontaż i wymiana instalacji odgromowej, remont stref wejściowych, remont schodów do kotłowni, demontaż starych i montaż nowych tablic informacyjnych podświetlanych, demontaż i wymiana zadaszeń na systemowe z montażem opraw ledowych, montaż nowych balustrad, remont pomieszczeń parteru w tym: wymiana wszystkich drzwi wewnętrznych, zamurowanie 2 okien recepcyjnych oraz wymiana 2 istniejących – wskazane w części graficznej, wykonanie nowych posadzek, wykonanie nowych warstw wykończeniowych ścian, montaż sufitów podwieszanych, wymiana wyposażenia tzw. białego montażu wraz z dostosowaniem toalet ogólnodostępnych do korzystania przez osoby niepełnosprawne, modernizacja części pomieszczeń piwnicznych, oczyszczenie, osuszenie, odgrzybienie ścian, uzupełnienie ubytków w murze przy wejściu do piwnicy, wykonanie tynków i malowanie, wyłożenie podłóg gresem po uprzednim oczyszczeniu i wyrównaniu podłoża, wymiana drzwi wewnętrznych oraz zagospodarowanie terenu w tym: remont ciągów pieszych i samochodowych – odtworzeniowo bez zmiany profili ciągów i wykonanie opasek wokół budynku,
o roboty związane z instalacją sanitarną w tym: instalacja centralnego ogrzewania - budowa wewnętrznej instalacji c.o. w obrębie projektowanego budynku wraz z montażem grzejników oraz montaż pomp ciepła, zbiornika buforowego i zasobnika c.w.u.,
o roboty związane z instalacją elektryczną w tym: tablice elektryczne, instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtykowych 230V, instalacja systemu przyzywowego, zasilenie projektowanej pompy ciepła, budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej na dachu budynku, budowa wewnętrznej linii kablowej do powiązania mikroinstalacji z instalacją elektryczną budynku, budowa linii kablowej do powiązania projektowanej mikroinstalacji z siecią informatyczną budynku,
o rozbiórka komina murowanego z cegły,
o wykonanie wynikających z tego niezbędnych prac dodatkowych,
• W budynku Urzędu Gminy:
o roboty budowlane, na które składa się: wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, montaż paneli fotowoltaicznych,
o wykonanie wynikających z tego niezbędnych prac dodatkowych
• W sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Wilczętach:
o roboty budowlane, na które składa się: ocieplenie ścian zewnętrznych, cokołów, częściowa wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej,
o remont pomieszczeń istniejących sanitariatów,
o wykonanie wynikających z tego niezbędnych prac dodatkowych oraz wykonanie rekuperacji ściennej,
• Uzyskanie wszystkich koniecznych uzgodnień w tym z: Operatorem Systemu Dystrybucji Energa Operator S.A. oraz Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska (jeżeli będą wymagane),
• Kompleksową realizację robót termomodernizacyjnych oraz budowlanych zgodnie z wytycznymi wynikającymi z udostępnionej dokumentacji technicznej, audytów energetycznych oraz uzgodnień dokonanych z Zamawiającym.
4) Szczegółowy opis i zakres zamówienia znajduje się w dokumentacja technicznej stanowiącej – załącznik Nr 7 do SWZ
5) Zamawiający informuje, że załączona dokumentacja stanowi część pomocniczą do określenia szacowania ilości robót. Z uwagi na to, że umowa na roboty jest umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia prac większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze koniecznych do wykonania robót na podstawie projektu technicznego nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie powyższej dokumentacji w cenie umownej.
6) Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego zamówienia z należyta starannością, na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SWZ oraz zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SWZ (z załącznikami), obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi normami branżowymi, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy, ustaleniami z Zamawiającym oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż.
7) Wszystkie stosowane materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami, powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydawane przez upoważnioną instytucję krajową. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowalnych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1213 z póź. zmianami) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
8) Zamawiający będzie zobowiązany do zapewnienia i udostępnienia terenu budowy. Wykonawca zobowiązany będzie do odpowiedniego zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy na czas prowadzenia robót budowlanych.
9) Przy realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zaplanowania ich w taki sposób, aby nie zakłócały pracy Ośrodka Zdrowia w Wilczętach oraz Urzędu Gminy w Wilczętach. Zmawiający nie dopuszcza możliwości wyłączenia z użytkowania przedmiotowych budynków na czas prowadzonych robót.
10) Przy realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów ochrony środowiska.
11) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi Umową, tak długo jak będzie to konieczne, przez osobę posiadającą kwalifikacje oraz spełniającą wymagania określone w Ustawie Prawo Budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421132-8 - Instalowanie okien

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45261320-3 - Kładzenie rynien

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2329068,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2603923,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2329068,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe " DOMEX" Jan Fydrych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170920355

7.3.3) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński

7.3.5) Kod pocztowy: 11-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2329068,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.