eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa zarządzania projektem pn. "Waloryzacja zabytkowego gmachu Muzeum Archeologicznego w Krakowie dla wzmocnienia funkcji muzealnych w zakresie adaptacji strychu siedziby ..."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zarządzania projektem pn. „Waloryzacja zabytkowego gmachu Muzeum Archeologicznego w Krakowie dla wzmocnienia funkcji muzealnych w zakresie adaptacji strychu siedziby ..."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM ARCHEOLOGICZNE W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357080620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Senacka 3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-002

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 422 71 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mak@ma.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ma.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://ma.krakow.pl/muzeum/ogloszenia/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zarządzania projektem pn. „Waloryzacja zabytkowego gmachu Muzeum Archeologicznego w Krakowie dla wzmocnienia funkcji muzealnych w zakresie adaptacji strychu siedziby ..."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc773526-a9b8-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157205

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015183/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 zamówienie na usługę zarządzania projektem w zakresie adaptacji strychu siedziby do funkcji użytkowych wraz z wykonaniem windy i klatki schodowej.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Planuje się, że zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 - Działanie 6.1 Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Poddziałanie 6.1.3 Rozwój instytucji kultury oraz udostępnianie dziedzictwa kulturowego. Numer naboru: RPMP.06.01.03-IZ.00-12-013/22.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094140/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA-271-1/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 259666,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania projektem pn. „Waloryzacja zabytkowego gmachu Muzeum Archeologicznego w Krakowie dla wzmocnienia funkcji muzealnych w zakresie adaptacji strychu siedziby do funkcji użytkowych wraz z wykonaniem windy i klatki schodowej.”
Przedmiot zamówienia, w szczególności obejmuje:
1) Inwentaryzację i weryfikację dokumentacji technicznej będącej w posiadaniu Zamawiającego, będącej w trakcie opracowania oraz opracowywanej w ramach niniejszej Inwestycji,
2) Analizę i weryfikację zaproponowanych przez Projektanta rozwiązań projektowych (w tym dokumentacji technicznej, projektu budowlanego, wykonawczego, kosztorysów, przedmiarów i innej dokumentacji opracowanej w ramach Inwestycji), również pod kątem kosztów realizacji i kosztów eksploatacji Inwestycji.
3) Przygotowanie i opracowanie dokumentacji przetargowych, w tym m.in. Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz ze wzorami umów dla realizacji Inwestycji,
4) Przeprowadzenie postępowań przetargowych o udzielenie zamówienia dla Inwestycji w imieniu Zamawiającego,
5) Przygotowanie, organizację i realizację Inwestycji, zarządzanie realizacją robót budowlanych, oraz pełnienie funkcji doradczo – konsultacyjnej w czasie od podpisania umowy do rozpoczęcia robót budowlanych a także w trakcie ich wykonywania,
6) Monitoring zgodności zastosowanych rozwiązań organizacyjnych, budowlanych i materiałowych z postanowieniami umowy zawartej z Wykonawcą Inwestycji,
7) Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji Inwestycji,
8) Nadzór i rozliczenie realizacji Inwestycji,
9) Wypełnianie obowiązków sprawozdawczych wynikających z procedur Unii Europejskiej i procedur krajowych,
10) Nadzór nad usuwaniem wad i usterek oraz koordynacja zwolnień zatrzymanych kwot,
11) Wsparcie Zamawiającego w występowaniu przed Krajową Izbą Odwoławczą, sądami powszechnymi lub administracyjnymi czy innymi organami administracji w sprawach dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia dla Inwestycji lub zobowiązań umownych wszystkich uczestników Inwestycji. Powyższe obowiązki Wykonawca zobowiązany jest wykonywać do czasu prawomocnego zakończenia wszystkich ewentualnych postępowań,
12) Inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66171000-9 - Doradztwo finansowe

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

79211000-6 - Usługi księgowe

79212100-4 - Usługi audytu finansowego

79412000-5 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami

79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281670,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281670,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPDV sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9452190848

7.3.3) Ulica: ul. Kamienna 2-4

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-001

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281670,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.