Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oczyszczanie całych terenów parków, skwerów i zieleńców w Rejonie III, zlokalizowanych na terenie Miasta Łodzi w okresie 01.05.2022 r. – 30.06.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oczyszczanie całych terenów parków, skwerów i zieleńców w Rejonie III, zlokalizowanych na terenie Miasta Łodzi w okresie 01.05.2022 r. – 30.06.2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5c77020-d1d1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156584
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
WGK UMŁ posiada w swoim zakresie zadanie utrzymania czystości i porządku terenów gminnych Miasta Łodzi. Z uwagi na powyższe, ZZM przekazał zadanie utrzymania czystości i porządku na terenach parków, skwerów i zieleńców do tut. Wydz. Porozumienie w powyższej sprawie jest w trakcie procedowania. Umowy zawarte pomiędzy Zarządem Zieleni Miejskiej a firmami na podstawie, których utrzymywany jest właściwy stan sanitarno – porządkowy terenów administrowanych przez ZZM, obowiązują do 30.04.22 r. i brak w nich zapisów dotyczących zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług.
WGK celem rozeznania rynku wystosował zapytania szacunkowe:
1. Pismem znak: DEP-GK-IV.7031.1.2022 z dnia 5 stycznia 2022 r. Oszacowanie wartości zamówienia wielokrotnie przekroczyło środki finansowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DSR-ZP-III.271.39.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 246874,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oczyszczanie całych terenów parków, skwerów i zieleńców w Rejonie III zlokalizowanych na terenie Miasta Łodzi w okresie 01.05.2022 r. - 30.06.2022 r. Zbieranie zanieczyszczeń
- zbieranie zanieczyszczeń z całego terenu obiektu (tereny zieleni, ciągi komunikacyjne),
a w szczególności: papierów, butelek, potłuczonego szkła, gruzu, odchodów zwierzęcych, resztek jedzenia, opakowań foliowych, kapsli, niedopałków papierosów, gałęzi itp.
- wywóz zanieczyszczeń w dniu wykonania prac.
Opróżnianie koszy.
Termin wykonywania:
01.05.2022 r. – 30.06.2022 r. – 7 dni w tygodniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266623,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266623,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266623,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: G&P S.j. Małgorzata Majtczak, Paweł Majtczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 726650671
7.3.3) Ulica: Bolesława 13
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-492
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266623,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-01 do 2022-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Pismem znak: DEP-GK-IV.7031.18.2022 z dnia 10.02.22 r. Nie było możliwe oszacowanie wartości zamówienia, z uwagi na brak ofert szacunkowych na każdy z Rejonów.
Rozeznanie rynku wykazało, że tut. Wydz. nie ma możliwości finansowych oraz czasowych na wszczęcie postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. Ze względu na konieczność natychmiastowego wykonania zamówienia, która znajduje zastosowanie w sytuacjach wymagających szczególnie szybkiej reakcji w tym ochrony interesu, którego naruszenie zagrożone jest wystąpieniem nieprzewidywalnych okoliczności, a który może doznać uszczerbku w przypadku zbyt długiego oczekiwania na udzielenie zamówienia publicznego oraz z uwagi na fakt, iż na nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia (art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp) została podjęta decyzja o wyborze trybu postępowania – zamówienie z wolnej ręki. (KIO/KD/29/17 KIO/778/20).
W tym celu zostało wysłane zapytanie szacunkowe pismem nr DEP-GK-IV.7031.47.2022
z dnia 11.04.22 r. do trzech firm między innymi „G&P s.j. Małgorzata Majtczak, Paweł Majtczak”.
Firma od kilku lat realizuje umowę zawartą z ZZM, dotyczącą utrzymania terenów parków, skwerów i zieleńców, dysponuje odpowiednim sprzętem, wyspecjalizowaną kadrą pracowniczą, zna specyfikę tych obiektów. Z ofert szacunkowych wynika, że tut. Wydział posiada środki finansowe na wszczęcie postępowania przetargowego pn. „Oczyszczanie całych obiektów parków, skwerów i zieleńców zlokalizowanych na Rejonie III na terenie Miasta Łodzi” na okres 2 miesięcy, od 1.05. 22 r. do 30.06.22 r. W okresie późniejszym planowane jest włączenie utrzymania czystości parków, skwerów i zieleńców do umów czystościowych zawartych pomiędzy Wydziałem Gospodarki Komunalnej a podmiotami zewnętrznymi, w ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług.
Uzasadnienie prawne:
art. 214 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa stropów do budynku A i B ul. Włókiennicza 1
- Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i przetworzenie, w tym unieszkodliwienie, odpadów zgromadzonych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Niciarnianej 50/52
- Dostawa wyposażenia meblowego do Strefy Studenta w budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 32/38.
- usługi sprzątania pomieszczeń i posesji TVP S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Łodzi.
- Realizacja kin plenerowych w ramach łódzkiego Budżetu Obywatelskiego
- Rozbudowa placu zabaw w Orientarium ZOO Łódź (zaprojektuj i wybuduj)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Dzielnicy Wilanów przy ul. F. Klimczaka 2 i 4 w Warszawie oraz terenu wokół nich.
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości przystanków autobusowych, wiat przystankowych oraz opróżnianiu wraz z myciem i konserwacją koszy na śmieci ...
- Oczyszczanie pozostałych terenów w roku 2025
więcej: Usługi zbierania śmieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.