eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubochnia › Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej oraz przyłączy wodociągowych na terenie gminy Lubochnia z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2022-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej oraz przyłączy wodociągowych
na terenie gminy Lubochnia z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBOCHNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648149

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubochnia Dworska ul. Tomaszowska 9

1.5.2.) Miejscowość: Lubochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-217

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lubochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubochnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.lubochnia.pl/m,408,ogloszenia-o-zamowieniu.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej oraz przyłączy wodociągowych
na terenie gminy Lubochnia z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2367b469-a9bb-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155912

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044871/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej oraz przyłączy wodociągowych na terenie gminy Lubochnia z podziałem na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094581/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 134431,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.1 część 1 zamówienia - Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej oraz przyłączy wodociągowych w ciągu dróg gminnych – etap I

Zadanie nr 1 - Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej do działki 246 obręb Kochanów
Zakres budowy obejmuje:
- przyłącze kanalizacji sanitarnej o długości 15 m z rur PCV 160 SN8,
- przecisk/przeiert o długości 6,2 m
- studnię rewizyjną DN425 – 1 szt.,
- włączenie przyłącza w istniejącą studnię dn 1000 na kanale sanitarnym dn200 (1 włączenie).

Zadanie nr 2 - Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej do działki 52/1 obręb
Olszowiec Nowy
Zakres budowy obejmuje:
- przyłącze kanalizacji sanitarnej o długości 33 m z rur PCV 160 SN8,
- studnie rewizyjne DN425 – 2 szt.,
- włączenie przyłącza w istniejącą studnię dn 1000 na kanale sanitarnym dn200 (1 włączenie).
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 27315,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.2 część 2 zamówienia - Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej oraz przyłączy wodociągowych w ciągu dróg gminnych – etap II

Zadanie nr 1 - Budowa przyłącza wodociągowego do działek o nr ewid. 528 i 529 obręb
Brenica
Zakres budowy obejmuje:
- przyłącze wodociągowe o długości 12,7 m z rur PE HD 40x2,4 SDR 17 PN10
- włączenie przyłącza wody w istniejąca sieć wodociągową – 1 kpl.
- studnię wodomierzową dn 1000 – 1 szt.
- zestaw wodomierzowy – 1 kpl

Zadanie nr 2 - Budowa przyłączy wodociągowego i kanalizacji sanitarnej do działek o
nr ewid. 453 i 454 obręb Małecz
Zakres budowy obejmuje:
- przyłącze wodociągowe o długości 21 m z rur PE HD 40x2,4 SDR 17 PN10
- przecisk/przewiert na przyłączu wody o długości 8,5 m
- włączenie przyłącza wody w istniejąca sieć wodociągową – 1 kpl.
- studnię wodomierzową dn 1000 – 1 szt.
- zestaw wodomierzowy – 1 kpl.
- przyłącze kanalizacji sanitarnej o długości 4 m z rur PCV 160 SN8,
- przecisk/przeiert na przyłączu kanalizacyjnym o długości 3,5 m
- studnię rewizyjną DN425 – 1 szt.,
- włączenie przyłącza sanitarnego poprzez trójnik na kanale sanitarnym dn200 (1 szt.).

Zadanie nr 3 - Budowa przyłączy wodociągowego i kanalizacji sanitarnej do działki o
nr ewid. 469 obręb Małecz
Zakres budowy obejmuje:
- przyłącze wodociągowe o długości 12 m z rur PE HD 40x2,4 SDR 17 PN10
- przecisk/przewiert na przyłączu wody o długości 6,1 m
- włączenie przyłącza wody w istniejąca sieć wodociągową – 1 kpl.
- studnię wodomierzową dn 1000 – 1 szt.
- zestaw wodomierzowy – 1 kpl.
- przyłącze kanalizacji sanitarnej o długości 4,4 m z rur PCV 160 SN8,
- studnię rewizyjną DN425 – 1 szt.,
- włączenie przyłącza sanitarnego w istniejący przykanalik (1 szt.).

Zadanie nr 4 - Budowa przyłączy wodociągowego i kanalizacji sanitarnej do działek o nr ewid. 66/1 i 67/1 obręb Lubochnia Górki
Zakres budowy obejmuje:
- przyłącze wodociągowe o długości 34,5 m z rur PE HD 40x2,4 SDR 17 PN10
- przecisk/przewiert na przyłączu wody o długości 10,5 m
- włączenie przyłącza wody w istniejąca sieć wodociągową – 1 kpl.
- zestaw wodomierzowy – 1 kpl.
- przyłącze kanalizacji sanitarnej o długości 33 m z rur PCV 160 SN8,
- przecisk/przeiert na przyłączu kanalizacyjnym o długości 6,5 m
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 85949,79 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.3 część 3 zamówienia - Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej oraz przyłączy wodociągowych w ciągu dróg powiatowych

Zadanie nr 1 - Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej do działki o nr ewid. 371 obręb Brenica
Zakres budowy obejmuje:
- przyłącze kanalizacji sanitarnej o długości 6 m z rur PCV 160 SN8,
- rurę osłonową dwudzielną o długości 2 m
- studnię rewizyjną DN425 – 1 szt.,
- włączenie przyłącza w istniejącą studnię dn 1000 na kanale sanitarnym dn200 (1 włączenie

Zadanie nr 2 - Budowa przyłącza wodociągowego do działki o nr ewid. 163/2 obręb
Jakubów
Zakres budowy obejmuje:
- przyłącze wodociągowe o długości 21 m z rur PE HD 40x2,4 SDR 17 PN10
- włączenie przyłącza wody w istniejąca sieć wodociągową – 1 kpl.
- przecisk/przewiert o długości 9 m
- studnię wodomierzową dn 1000 – 1 szt.
- zestaw wodomierzowy – 1 kpl
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 21165,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31365,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35670,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31365,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD INSTALACJI SANITARNYCH I OGRZEWANIA Krul Stanisław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590028381

7.3.3) Ulica: Kolejowa 41

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Maz.

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31365,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78363,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94710,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78363,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BINSTAL” s.c. Tchórz Honorata, Tchórz Przemysław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590578970

7.3.3) Ulica: Konstytucji 3-go Maja 38

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Maz.

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78363,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20999,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26445,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20999,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANBUD Artur Lipiński Damian Lipiński Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369309987

7.3.3) Ulica: Franciszka Plocka 7

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-106

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20999,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.