eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Inwestycje dotyczące pozostałych pomieszczeń w Miejskim Przedszkolu nr 82 im. Dzieci z Leszczynowej Górki w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Inwestycje dotyczące pozostałych pomieszczeń w Miejskim Przedszkolu nr 82 im. Dzieci z Leszczynowej Górki w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole nr 82 im Dzieci z Leszczynowej Górki w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270554746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bytomska 8B

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-145

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp82wkatowicach@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mp82k-ce.przedszkolowo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Inwestycje dotyczące pozostałych pomieszczeń w Miejskim Przedszkolu nr 82 im. Dzieci z Leszczynowej Górki w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7299f43-c21a-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155455

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00131051/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Inwestycje dotyczące pozostałych pomieszczeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131564/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/226/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 121944,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji i remoncie hollu, korytarzy oraz wydzielonej z korytarza szatni na parterze budynku, w szczególności:.
1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze:
- rozbiórka wykładzin podłogowych wraz z cokolikami,
- rozbiórka posadzki z płytek gres wraz z cokolikiem,
- czyszczenie podłoża posadzki z kleju i odspojonej zaprawy,
- demontaż obudów grzejnikowych,
- zeskrobanie ścian i sufitów,
- wyniesienie materiałów z rozbiórki z budynku , wywóz i utylizacja,
- zabezpieczenie okien, lamp itp.,
2. Roboty budowlane i wykończeniowe:
- wykonanie warstw gruntujących zwiększających przyczepność na ścianach, sufitach,
- wykonanie gładzi gipsowej na ścianach powyżej lamperii i sufitach,
- malowanie ścian powyżej lamperii i sufitów emulsją,
- malowanie drzwi i parapetów,
- wymiana kratek wentylacyjnych,
- montaż parapetów PCV na podporach stalowych mocowanych do ścian na kotwy wklejone,
- wymiany wykładzin podłogowych i płytek wraz z przygotowaniem,
- podłoża , malowanie sufitów, ścian, parapetów i drzwi oraz inne roboty, zgodnie z przedmiarem.
- wykonanie posadzki z mas samopoziomujących,
- montaż listwy wyobleniowej pod wykładzinę na styku posadzka/ściana,
- ułożenie wykładziny na klej z wywinięciem na ścianę 15 cm,
- spawanie złączy wykładziny,
- ułożenie płytek w wejściu o wym. 60x60cm lub 60x30 cm,
- ułożenie cokolika
- montaż listew progowych i listew na styku wykładzina/płytki podłogowe,
- inne prace zgodnie z przedmiarem, technologią robót i sztuką budowlaną.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także dokumentacją projektową, i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji.
Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania zawarte w aktualnie obowiązujących przepisach, a w szczególności ustawie Prawo Budowlane i aktach wykonawczych do tej ustawy.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, obejmującej przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część niniejszej SWZ (załącznik nr 9). Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy dla Wykonawcy i nie zwalnia skalkulowania ryczałtowej ceny ofertowej na podstawie pozostałej dokumentacji projektowej i ewentualnie wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta Wykonawcy znacząco przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny z oferty Wykonawcy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182221,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227081,33 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.