eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji kompleksowej usługi zorganizowania objazdów zabytkoznawczych według dwóch części



Ogłoszenie z dnia 2022-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji kompleksowej usługi zorganizowania objazdów zabytkoznawczych według dwóch części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003871913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kanonicza 25

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-002

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@upjp2.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://upjp2.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.upjp2.edu.pl/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji kompleksowej usługi zorganizowania objazdów zabytkoznawczych według dwóch części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cc55d51-c547-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zintegrowany Plan Rozwoju UPJPII w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 3.5 Kompleksowe program szkół wyższych, nr umowy o dofinansowanie POWR.03.05.00-00-Z032/18-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135225/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.22 - 13

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 88600 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – objazd 6 dniowy „objazd państwo krzyżackie”; okres realizacji – 16 – 21 maj 2022r.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1.4.1. Zapewnienie transportu autokarowego/busem na trasach objazdu i terminach odpowiednio
• w części nr 1 – dla 14 studenów (10K+4M) oraz 2 opiekunów (M), łącznie 16 osób

1.4.2. Wyjazd z Krakowa autokarem/busem:
Dla części nr 1 w dniu 16.05.2022r. (poniedziałek) o godzinie 7:00 z parkingu przy ul. Bernardyńskiej 3 (obiekt Uczelni) w Krakowie
1.4.3. Powrót autokarem/busem w dniu:
21.05.2022r. (sobota) w godzinach wieczornych do Krakowa na miejsce zbiórki.

1.4.4. Zapewnienie biletów i przewodników w obiektach muzealnych, zamkach zgodnie z listą obiektów zaplanowanych do zwiedzania odpowiednio dla części na która składana jest oferta
1.4.5. Zapewnienie noclegów w miejscowościach zgodnie z planem objazdu odpowiednio dla części na którą składana jest oferta
1.4.6. Rezerwacja i zakup biletów wstępu do zwiedzanych obiektów odpowiednio dla części na którą składana jest oferta
1.5. Szczegółowy opis tras oraz wykaz zwiedzanych obiektów, w których Wykonawca zobowiązany jest zakupić bielety wstępu określa załącznik 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – objazd 5 dniowy „ziemia krakowska i sandomierska” ; okres realizacji 16-20 maj
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1.4.1. Zapewnienie transportu autokarowego/busem na trasach objazdu i terminach odpowiednio
• w części nr 1 – dla 14 studenów (10K+4M) oraz 2 opiekunów (M), łącznie 16 osób
• w części nr 2 - dla 16 studenów (14K+2M) oraz 2 opiekunów (M), łącznie 18 osób
1.4.2. Wyjazd z Krakowa autokarem/busem:
Dla części nr 1 oraz 2 w dniu 16.05.2022r. (poniedziałek) o godzinie 7:00 z parkingu przy ul. Bernardyńskiej 3 (obiekt Uczelni) w Krakowie
1.4.3. Powrót autokarem/busem w dniu:
Dla części nr 1 - 21.05.2022r. (sobota) w godzinach wieczornych do Krakowa na miejsce zbiórki.
Dla części nr 2 – 20.05.2022r. (piątek) w godzinach wieczornych do Krakowa na miejsce zbiórki
1.4.4. Zapewnienie biletów i przewodników w obiektach muzealnych, zamkach zgodnie z listą obiektów zaplanowanych do zwiedzania odpowiednio dla każdej z dwóch części
1.4.5. Zapewnienie noclegów w miejscowościach zgodnie z planem objazdu odpowiednio dla każdej z dwóch części
1.4.6. Rezerwacja i zakup biletów wstępu do zwiedzanych obiektów odpowiednio dla dwóch części
1.5. Szczegółowy opis tras oraz wykaz zwiedzanych obiektów, w których Wykonawca zobowiązany jest zakupić bielety wstępu określa załącznik 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29450 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29450 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29450 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Jawna Promenada Jacek Ubik Jerzy Ubik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5481010031

7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 44/2

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-105

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29450 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Jawna Promenada Jacek Ubik Jerzy Ubik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5481010031

7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 44/2

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-105

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.