eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Filipów › Termomodernizacja wraz z rozbudową budynku użyteczności publicznej Gminy Filipów przy ul. Garbaskiej 2 w miejscowości Filipów



Ogłoszenie z dnia 2023-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja wraz z rozbudową budynku użyteczności publicznej Gminy Filipów przy ul. Garbaskiej 2 w miejscowości Filipów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Filipów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670875

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Garbaska 2

1.5.2.) Miejscowość: Filipów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-424

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87/5696081

1.5.8.) Numer faksu: 87/5696081

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filipow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filipow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1813a171-aa18-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja wraz z rozbudową budynku użyteczności publicznej Gminy Filipów przy ul. Garbaskiej 2 w miejscowości Filipów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1813a171-aa18-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155362

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031978/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja wraaz z rozbudową budynku użyteczności publicznej Gminy Filipów przy ul. Garbaskiej 2 w msc Filipów

1.1.4 Zwiększenie dostępności w Gminie Filipów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie nr 6 zamówienia jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu „Dostępny samorząd - granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Tytuł przedsięwzięcia grantowego: „Zwiększenie dostępności w Gminie Filipów”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00091432

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.7013.1.1.2023.JK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3450249,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku użyteczności publicznej Gminy Filipów przy ul. Garbskiej 2 w miejscowości Filipów wraz z budową windy, wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz robotami towarzyszącymi.
2. Zakres zamówienia został podzielony na sześć zadań.

1) Zadanie 1 - Termomodernizacja wraz z rozbudową budynku użyteczności publicznej Gminy Filipów przy ul. Garbaskiej 2 w miejscowości Filipów.

a) Zakres zamówienia obejmuje:
- Roboty termomodernizacyjne polegające na dociepleniu przegród budynku, wymianę stolarki drzwiowej i okiennej, usprawnieniu systemu grzewczego;
- Przebudowę dachu;
- Montaż oświetlenia i instalacji fotowoltaicznej;
- Rozbudowę budynku w zakresie wykonania szybu windowego i montażu dźwigu, zadaszenia wraz z zabudową stropu kotłowni, powiększenia powierzchni użytkowej budynku.
b) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 4 do SWZ – projekt umowy, Decyzja RDOŚ i przedmiar robót będący elementem załącznika nr 1 do SWZ, przy czym przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty.
c) Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót zwanych dalej „dokumentacją projektową” stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ.
d) Zadanie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

2) Zadanie 2 - Budowa instalacji kotłowej i centralnego ogrzewania w użytkowanym budynku Gminy Filipów przy ul. Garbaskiej 2 w miejscowości Filipów.

a) Zakres zamówienia obejmuje:
- Rozbiórkę istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku łącznie z instalacją kotłową oraz budowę niskotemperaturowej, wodnej instalacji centralnego ogrzewania zasilanej kotłami olejowymi wraz z magazynem oleju, instalacją paliwową i spalinową. Nowa instalacja grzejnikową, nadtynkową w układzie trójnikowym z rur i kształtek wykonanych ze stali węglowej cynkowanej łączonej poprzez prasowanie z uszczelnieniem przeznaczonym do centralnego ogrzewania;
- Na potrzeby budowy instalacji kotłowej należy przebudować układ instalacji zimnej wody w obrębie pomieszczenia kotłowni i pomieszczeń przyległych. Przebudowę wykonać z rur stalowych ocynkowanych na połączenia gwintowane,
- Cały materiał z rozbiórki instalacji kotłowej i c.o. (w tym: dwa piece węglowe, zawory, rury, grzejniki żeliwne, itp.) staje się własnością wykonawcy. Złom Wykonawca powinien zagospodarować we własnym zakresie i uwzględnić w cenie oferty.
b) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 4 do SWZ – projekt umowy, Decyzja RDOŚ i przedmiar robót będący elementem załącznika nr 1 do SWZ, przy czym przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty.
c) Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót zwanych dalej „dokumentacją projektową” stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ.
d) Zadanie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

3) Zadanie 3 - Budowa zewnętrznej i wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej w użytkowanym budynku Gminy Filipów przy ul. Garbaskiej 2 w miejscowości Filipów.

a) Zakres zamówienia obejmuje:
- Wykonanie podposadzkowej instalacji kanalizacji sanitarnej w nowej lokalizacji wraz z podpięciem istniejących pionów kanalizacyjnych oraz odcinka zewnętrznej instalacji do pierwszej studni rewizyjnej od strony przedmiotowego budynku.
- Po zakończeniu robót należy wykonać odtworzenie warstw posadzek z ułożeniem warstwy wierzchniej na całej powierzchni danego pomieszczenia.
b) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 4 do SWZ – projekt umowy, Decyzja RDOŚ i przedmiar robót będący elementem załącznika nr 1 do SWZ, przy czym przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty.
c) Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót zwanych dalej „dokumentacją projektową” stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ.
d) Zadanie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.


4) Zadanie 4 - Budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji wód opadowych i roztopowych w użytkowanym budynku Gminy Filipów przy ul. Garbaskiej 2 w miejscowości Filipów.

a) Zakres zamówienia obejmuje:
- Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji odprowadzającej wody opadowe i roztopowe poprzez rury spustowe z połaci dachowej przedmiotowego budynku.
b) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 4 do SWZ – projekt umowy, Decyzja RDOŚ i przedmiar robót będący elementem załącznika nr 1 do SWZ, przy czym przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty.
c) Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót zwanych dalej „dokumentacją projektową” stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ.
d) Zadanie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

5) Zadanie 5 - Zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w użytkowanym budynku Gminy Filipów przy ul. Garbaskiej 2 w miejscowości Filipów.

a) Zakres zamówienia obejmuje:
- Wykonanie inwentaryzacji istniejącego oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w obiekcie;
- Opracowanie dokumentacji technicznej oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego dla całego budynku wraz z uzgodnieniem z rzeczoznawcą do spraw p.poż., tj. opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompleksowego projektu technicznego oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego dla budynku zgodnie z polskimi przepisami dla takich systemów;
- Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w całym budynku zgodnie z opracowaną dokumentacją.
b) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 4 do SWZ – projekt umowy, Decyzja RDOŚ i przedmiar robót będący elementem załącznika nr 1 do SWZ, przy czym przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty.
c) Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót zwanych dalej „dokumentacją projektową” stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ.
d) Zadanie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

6) Zadanie 6 – Przebudowa wejścia do budynku wraz wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych w użytkowanym budynku Gminy Filipów przy ul. Garbaskiej 2 w miejscowości Filipów.
a) Zakres zamówienia obejmuje:
- przebudowę wejścia głównego do budynku;
- likwidacja kolizji ze studzienką telekomunikacyjną;
- budowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych;
- inne niezbędne roboty towarzyszące.
b) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 4 do SWZ – projekt umowy, Decyzja RDOŚ i przedmiar robót będący elementem załącznika nr 1 do SWZ, przy czym przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty.
c) Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót zwanych dalej „dokumentacją projektową” stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ.
d) Zadanie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu „Dostępny samorząd - granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Tytuł przedsięwzięcia grantowego: „Zwiększenie dostępności w Gminie Filipów”.

UWAGA !!!
Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od realizacji zadania 2, 3, 4, 5 w przypadku niewystarczających środków finansowych.

Z uwagi na ograniczoną dopuszczalną liczbę znaków – szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262520-2 - Roboty murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45313100-5 - Instalowanie wind

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4289732,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4972944,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4289732,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Andrzej Sitkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790286243

7.3.3) Ulica: Pogodna 44

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4289732,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie należy zrealizować w terminie:
Zadanie 1-5 do 30.06.2024 r.
Zadanie 6 do 30.06.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.