eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brójce › Budowa kompleksu sportowego w Gminie Brójce.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kompleksu sportowego w Gminie Brójce.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brójce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brójce 39

1.5.2.) Miejscowość: Brójce

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-006

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 295 01 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@brojce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brojce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kompleksu sportowego w Gminie Brójce.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1abe670f-875c-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153889

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039110/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa kompleksu sportowego w Gminie Brójce.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521147

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.35.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3578435,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnowymiarowej płyty boiska do piłki nożnej z nawierzchnią syntetyczną w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa kompleksu sportowego w Gminie Brójce”, na działkach nr ew. 429/35, 429/38, 430/10, 430/13, 430/11, 430/14, 430/12, 430/15, 430/17, 430/20, 430/18, 430/21, 430/19, 432/5, 940, obręb 02 Bukowiec, Gmina Brójce.
2. Zakres inwestycji obejmuje:
1) Roboty pomiarowe,
2) Roboty ziemne przygotowawcze,
3) Zagospodarowanie terenu:
a) pełnowymiarowe boisko do gry w piłkę nożną:
a1) podbudowa płyty boiska;
a2) pole gry 68 x 105 m oraz strefa wybiegu 1,5 m wokół wraz z obrzeżami;
a3) nawierzchnia syntetyczna, w skład której wchodzi prefabrykowana mata elastyczna, trawa syntetyczna tuftowana, wypełnienie z piasku kwarcowego i granulatu gumowego EPDM oraz linie oznaczeń boiska głównego i dwóch boisk poprzecznych;
a4) piłkochwyty o wys. 8m;
a5) ogrodzenie panelowe od strony zachodniej o wys. 1,2 m.
b) wyposażenie boiska:
b1) profesjonalne bramki do piłki nożnej 2 szt.;
b2) kabiny dla zawodników rezerwowych 2 szt.;
b3) tablica wyników.
c) instalacja elektryczna zasilana z istniejącego złącza kablowo - pomiarowego:
c1) oświetlenie boiska piłkarskiego;
c2) oświetlenie ścieżki pieszej od strony ul. Szkolnej;
c3) instalacja elektryczna zasilająca maszty i słupy oświetleniowe z pozostawioną możliwością późniejszej rozbudowy;
c4) teletechniczna kanalizacja kablowa z rozprowadzeniem kabli sterujących oświetleniem
i monitoringiem;
c5) uziemienie i instalacja odgromowa.
d) ciągi piesze z nawierzchni mineralnej,
e) trawniki na terenie przyległym do płyty boiska.
4) Uporządkowanie terenu wraz z wywozem i utylizacją odpadów.
5) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
6) Wykonawca po wykonaniu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do uzyskania certyfikacji nawierzchni boiska w zakresie zgodności jej parametrów z FIFA Quality Programme Concept for Football Turf na poziomie FIFA Quality Pro – edycja 2015. Certyfikacja winna być wykonana przez niezależne laboratorium akredytowane przez FIFA i dostarczona do Zamawiającego razem ze zgłoszeniem inwestycji do odbioru końcowego.
7) Wykonawca w ramach udzielonej gwarancji, przez cały okres jej trwania zobowiązany będzie do przeprowadzania konserwacji nawierzchni zgodnie z instrukcją jej producenta, w ilości niezbędnej do utrzymania pełnej funkcjonalności nawierzchni boiska, podtrzymania parametrów technicznych oraz dochowania warunków gwarancji i zgodnej z jej zapisami. Termin przeprowadzenia obowiązkowej konserwacji będzie liczony od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego po wykonaniu przedmiotu zamówienia. Minimalna częstotliwość konserwacji wynosi co 6 miesięcy lub częściej - jeśli wymaga tego producent nawierzchni syntetycznej. Wykonawca zobowiązany jest do skutecznego powiadomienia Zamawiającego o terminie planowanej konserwacji co najmniej 3 dni robocze przed planowanym jej przeprowadzeniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacji warunków zamówienia oraz dokumentacja techniczna umieszczone na stronie https://bip.brojce.pl/?c=mdTresc-cmPokazTresc-151-8492

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4212750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4212750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4212750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRETASPORT Ilona Stańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271883529

7.3.3) Ulica: Podlesie 17

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-303

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty rozbiórkowe, podbudowy pod nawierzchnie sztuczne, piłkochwyty, ogrodzenie, ciągi piesze, trawniki, roboty elektryczne.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4212750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.