eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej w Gościkowie z podziałem na dwa zadania



Ogłoszenie z dnia 2023-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej w Gościkowie z podziałem na dwa zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świebodzin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.swiebodzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.swiebodzin.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/725972

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej w Gościkowie z podziałem na dwa zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd201bcc-a863-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031900/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej w Gościkowie z podziałem na dwa zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie (1) będzie realizowane przy udziale środków zewnętrznych Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 Oś priorytetowa 11 REACT-EU wspiera Lubuskie, finansowania w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19, Działanie 11.1 Efektywność energetyczna – REACT-EU.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090428

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej w Gościkowie z podziałem na dwa zadania:
Zadanie (1) – Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej w Gościkowie,
Zadanie (2) – Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej w Szkole Podstawowej
W ramach realizacji Zadania (1) należy wykonać roboty budowlane w zakresie:
a) branży budowlanej m.in. izolacja przeciwwilgociowa pionowa i pozioma ścian, docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz, docieplenie ścian fundamentowych, docieplenie stropodachu, ocieplenie
i izolacja podłogi na gruncie w pomieszczeniach piwnicy, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie dwóch pochylni dla osób niepełnosprawnych, renowacja elewacji budynku, wykonanie obróbek blacharskich, montaż orynnowania i rur spustowych, roboty towarzyszące,
b) branży sanitarnej m.in. wymiana pieca c.o. na kocioł gazowy z palnikiem modulowanym, montaż 2 szt. pompy ciepła powietrze-woda, montaż zbiornika buforowego, o poj. 500 l z wężownicą, regulacja instalacji c.o.,
c) branży elektrycznej m.in. wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne w technologii LED, wykonanie awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, remont instalacji odgromowej, rozbudowa tablicy bezpiecznikowej TK, podłączenie pomp ciepła, wykonanie oprzewodowania dla oświetlenia podstawowego, tynkowanie bruzd, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów pod śladzie nowych instalacji.
Zadanie (1) będzie realizowane przy udziale środków zewnętrznych Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 Oś priorytetowa 11 REACT-EU wspiera Lubuskie, finansowania w ramach reakcji Unii na pandemię CIVID-19, Działanie 11.1 Efektywność energetyczna – REACT-EU.
W ramach realizacji Zadania (2) należy wykonać roboty budowlane w zakresie:
a) branży budowlanej – roboty towarzyszące, m.in. zamurowanie bruzd, uzupełnienie tynków, szpachlowanie, malowanie ścian i sufitów po śladzie nowej instalacji,
b) branży sanitarnej m.in. roboty demontażowe istniejących instalacji, remont instalacji c.w.u., remont instalacji kanalizacji, montaż otulin termoizolacyjnych, roboty towarzyszące.
2. Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji zamówienia zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ, Przedmiarze robót, stanowiącym Załącznik nr 1b do SWZ, Dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1992375,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2423549,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1992375,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD REMONTOWO – BUDOWLANY KUĆMA TOMASZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080612850

7.3.3) Ulica: Nowe Gorzycko 18

7.3.4) Miejscowość: Pszczew

7.3.5) Kod pocztowy: 66-330

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1992375,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.