eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzin › Wykonanie robót budowlanych w budynku Szko³y Podstawowej im. M. Konopnickiej w Go¶cikowie z podzia³em na dwa zadania



Og³oszenie z dnia 2023-02-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w budynku Szko³y Podstawowej im. M. Konopnickiej w Go¶cikowie z podzia³em na dwa zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wiebodzin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770534

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynkowa 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiebodzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.swiebodzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.swiebodzin.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w budynku Szko³y Podstawowej im. M. Konopnickiej w Go¶cikowie z podzia³em na dwa zadania

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bd201bcc-a863-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00090428

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00031900/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Wykonanie robót budowlanych w budynku Szko³y Podstawowej im. M. Konopnickiej w Go¶cikowie z podzia³em na dwa zadania

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie (1) bêdzie realizowane przy udziale ¶rodków zewnêtrznych Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 O¶ priorytetowa 11 REACT-EU wspiera Lubuskie, finansowania w ramach reakcji Unii na pandemiê COVID-19, Dzia³anie 11.1 Efektywno¶æ energetyczna – REACT-EU.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/725972

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/725972

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, zwanej dalej „Platform± zakupow±” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/725972.
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ w tym pe³nomocnictwa, wniosków, zawiadomieñ, zapytañ i informacji odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. za po¶rednictwem Platformy zakupowej.
3. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia w tym pe³nomocnictwa, wnioski, zawiadomienia, zapytania i informacje sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Platformy zakupowej m.in. poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego (W zale¿no¶ci od wymagañ zawartych w SWZ i nie dotyczy sk³adania ofert).
4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem, w szczególno¶ci zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert, informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty lub informacje o uniewa¿nieniu postêpowania w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej w sekcji „Komunikaty” (tzw. systemie informacji publicznej). Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej do konkretnego Wykonawcy (tzw. systemie informacji prywatnej).
5. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii Platformy zakupowej Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± innych form komunikacji elektronicznej, tj. za pomoc± poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktowania siê z Wykonawcami: zp@um.swiebodzin.pl (Nie dotyczy sk³adania ofert).
6. Korzystanie z Platformy zakupowej przez Wykonawcê jest bezp³atne.
7. Szczegó³owy regulamin oraz instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dostêpne s± pod adresami:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym pod adresem wskazanym powy¿ej oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert zamieszczonej pod adresem wskazanym powy¿ej.
9. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku pytañ technicznych dotycz±cych korzystania z Platformy zakupowej, nale¿y kontaktowaæ siê z Centrum Wsparcia Klienta tel. +48 22 101 02 02 (pon.-pt. godz. 8:00-17:00), e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
10. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) przegl±darka internetowa z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies”,
b) ³±cze internetowe,
c) zainstalowany program wy¶wietlaj±cy pliki formatu .pdf,
d) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
11. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty przez Wykonawcê w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy zakupowej.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), zwanego dalej „RODO” informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina ¦wiebodzin reprezentowana przez Burmistrza ¦wiebodzina.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@um.swiebodzin.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy oraz nie krócej ni¿ przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych oraz umów o dofinansowanie.
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie
z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Szko³y Podstawowej im. M. Konopnickiej w Go¶cikowie z podzia³em na dwa zadania:
Zadanie (1) – Termomodernizacja Szko³y Podstawowej im. M. Konopnickiej w Go¶cikowie,
Zadanie (2) – Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej w Szkole Podstawowej
W ramach realizacji Zadania (1) nale¿y wykonaæ roboty budowlane w zakresie:
a) bran¿y budowlanej m.in. izolacja przeciwwilgociowa pionowa i pozioma ¶cian, docieplenie ¶cian zewnêtrznych od wewn±trz, docieplenie ¶cian fundamentowych, docieplenie stropodachu, ocieplenie
i izolacja pod³ogi na gruncie w pomieszczeniach piwnicy, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie dwóch pochylni dla osób niepe³nosprawnych, renowacja elewacji budynku, wykonanie obróbek blacharskich, monta¿ orynnowania i rur spustowych, roboty towarzysz±ce,
b) bran¿y sanitarnej m.in. wymiana pieca c.o. na kocio³ gazowy z palnikiem modulowanym, monta¿ 2 szt. pompy ciep³a powietrze-woda, monta¿ zbiornika buforowego, o poj. 500 l z wê¿ownic±, regulacja instalacji c.o.,
c) bran¿y elektrycznej m.in. wymiana opraw o¶wietleniowych na energooszczêdne w technologii LED, wykonanie awaryjnego o¶wietlenia ewakuacyjnego, remont instalacji odgromowej, rozbudowa tablicy bezpiecznikowej TK, pod³±czenie pomp ciep³a, wykonanie oprzewodowania dla o¶wietlenia podstawowego, tynkowanie bruzd, szpachlowanie i malowanie ¶cian i sufitów pod ¶ladzie nowych instalacji.
Zadanie (1) bêdzie realizowane przy udziale ¶rodków zewnêtrznych Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 O¶ priorytetowa 11 REACT-EU wspiera Lubuskie, finansowania w ramach reakcji Unii na pandemiê CIVID-19, Dzia³anie 11.1 Efektywno¶æ energetyczna – REACT-EU.
W ramach realizacji Zadania (2) nale¿y wykonaæ roboty budowlane w zakresie:
a) bran¿y budowlanej – roboty towarzysz±ce, m.in. zamurowanie bruzd, uzupe³nienie tynków, szpachlowanie, malowanie ¶cian i sufitów po ¶ladzie nowej instalacji,
b) bran¿y sanitarnej m.in. roboty demonta¿owe istniej±cych instalacji, remont instalacji c.w.u., remont instalacji kanalizacji, monta¿ otulin termoizolacyjnych, roboty towarzysz±ce.
2. Szczegó³owy zakres oraz sposób realizacji zamówienia zosta³y zawarte w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym Za³±cznik nr 1a do SWZ, Przedmiarze robót, stanowi±cym Za³±cznik nr 1b do SWZ, Dokumentacji projektowej, stanowi±cej Za³±cznik nr 8 do SWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowi±cej Za³±cznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych

45312311-0 - Monta¿ instalacji piorunochronnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie do¶wiadczenia:
umo¿liwiaj±cej realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, tj. w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedn± robotê budowlan± o minimalnej warto¶ci 500 000,00 z³ brutto w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy budynku;
UWAGA:
1) Zamawiaj±cy uzna za spe³nione warunki pkt 1.4. lit. a) równie¿ w przypadku, gdy do¶wiadczenie posiadane przez Wykonawcê obejmuje szerszy zakres i warto¶æ od wymaganych w pkt 1.4. lit. a).
2) Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania warto¶ci kilku robót budowlanych celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego, o którym mowa w pkt 1.4. lit. a).
3) Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie zdobyte w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami Zamawiaj±cy uzna za spe³nione warunki pkt 1.4. lit. a) gdy wymagany zakres robót budowlanych zosta³ faktycznie wykonany przez Wykonawcê, a nie jego wspó³partnera lub wspó³partnerów.
4) W przypadku z³o¿enia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie Zamawiaj±cy uzna za spe³niony niniejszy warunek, gdy wspó³partner, który posiada wymagane do¶wiadczenie, wykona co najmniej zakres przedmiotu zamówienia okre¶lony w pkt 1.4. lit. a).

b) w zakresie personelu:
umo¿liwiaj±cej realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, tj. do realizacji zamówienia publicznego skierowane zostan± przez Wykonawcê osoby posiadaj±ce niezbêdne do wykonania zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustaw± Prawo budowlane
w specjalno¶ci:
1) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia (1 osoba) / Kierownik budowy
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia (1 osoba) / Kierownik robót sanitarnych
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia
(1 osoba) / Kierownik robót elektrycznych.
UWAGA:
1) Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
2) W przypadku z³o¿enia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie Zamawiaj±cy uzna za spe³niony niniejszy warunek gdy wspó³partner, który posiada wymagan± zdolno¶æ zawodow±, wykona co najmniej zakres przedmiotu zamówienia okre¶lony w pkt 1.4. lit. b).
3) Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcê, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia i kontaktowaæ siê z Zamawiaj±cym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w³ada³y jêzykiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie bêd± w³ada³y jêzykiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ t³umacza na w³asny koszt i w³asnym staraniem.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku okre¶lonego w pkt 1.4. lit. a) ROZDZIA£U VI. SWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wed³ug Za³±cznika nr 5 do SWZ;
2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku okre¶lonego w pkt 1.4. lit. b) ROZDZIA£U VI. SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wed³ug Za³±cznika nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz Ofertowy – Za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – Za³±cznik nr 2 do SWZ;
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy);
4) O¶wiadczenie o rodzaju wykonywanego zamówienia – Za³±cznik nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy);
5) Dokument wadium, w przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w pkt 8 ROZDZIA£U XIII. SWZ;
6) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby w postêpowaniu, o ile nie wynika z dokumentów za³±czonych przez Wykonawcê do oferty (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100) zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ do³±czone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 ROZDZIA£U VIII. SWZ, sk³ada wraz z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – wed³ug Za³±cznika nr 2 do SWZ. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – wed³ug Za³±cznika nr 4 do SWZ.
5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 2.1) – pkt 2.2) ROZDZIA£U VIII. SWZ na wezwanie Zamawiaj±cego, sk³ada ten z Wykonawców, który potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w ROZDZIALE VI. SWZ.
6. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z dokumentami zamówienia (Wzór umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 7 do SWZ).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-27 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/725972

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-27 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-28

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.