eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Białostocka › Poprawa spójności komunikacyjnej Czarnej Białostockiej poprzez budowę i przebudowę publicznych dróg



Ogłoszenie z dnia 2023-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa spójności komunikacyjnej Czarnej Białostockiej poprzez budowę i przebudowę publicznych dróg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarna Białostocka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Torowa 14 A

1.5.2.) Miejscowość: Czarna Białostocka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-020

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857131354

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@czrnabialostocka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-umczarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0321067-a8a5-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa spójności komunikacyjnej Czarnej Białostockiej poprzez budowę i przebudowę publicznych dróg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0321067-a8a5-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026787/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa spójności komunikacyjnej Czarnej Białostockiej poprzez budowę i przebudowę publicznych dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090402

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.W ramach zadania należy przebudować drogi gminne - ulic Różaną, Wierzbową, Jodłową, Olchową, Gajową, Bukową (droga gminna na dz. o nr geod. 1887), Akacjową, Bromboszcza, Tulipanów, Chabrową, Makową i Zieloną w Czarnej Białostockiej na działkach nr geod. 353, 1860, 422, 1717, 1868, 1800, 1803, 1817, 1837, 1887, 1761, 1741, 391, 409, 410, 411, 212/6, 389/203, 426, 1781/3, 1859/1, 1895, 202/12, 356, obręb 044 Czarna Białostocka. Powyższe zadanie realizowane będzie w ramach dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Inwestycja przebiegać będzie w istniejącym pasie drogowym. Łączna długość ulic przewidzianych do przebudowy wynosi ok. 2,1 km z czego ul. Różanej ok. 554 m, Zielonej – ok. 221 m, Wierzbowej – 268 m, Jodłowej – 41 m, Olchowej – 77 m, Gajowej – 105 m, Bukowej – 70 m, Akacjowej – 150 m, Bromboszcza – 180 m, Tulipanów – 180 m, Chabrowej – 180 m, Makowej – 71 m.
Ulicę Różaną o szerokości 6,0 m wykonać z betonu asfaltowego gr. 9 cm, ze ścieżką pieszo-rowerową z kostki brukowej betonowej bezfazowej gr. 6 cm koloru grafitowego szer. ok. 3,16 ÷ 4,00 m po stronie lewej oraz chodnikiem z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm koloru szarego szer. ok. 2,00 ÷ 2,49 m po stronie prawej (za wyjątkiem odcinka przy działce nr 202/12, gdzie należy wykonać opaskę z kostki brukowej betonowej szer. 0,30 m). Koniec ulicy należy dowiązać do odcinka ulicy Różanej wykonanego w 2019 roku.
Ulicę Zieloną o szer. 5,5 m wykonać, w nawiązaniu do istniejącej już części tej ulicy, z betonu asfaltowego, z chodnikiem z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm koloru szarego szer. ok. 2,45 ÷ 3,30 m od strony zabudowań oraz poboczem gruntowym szer. ok. 0,75 m od strony lasu.
Jezdnie ulic Wierzbowej, Olchowej, Gajowej, Bukowej, Akacjowej, Bromboszcza, Tulipanów, Jodłowej i Makowej szerokości 5,0 m wykonać z kostki brukowej betonowej barwy szarej gr. 8 cm, z obustronnym chodnikami z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm barwy szarej, szerokości ok. 2,00 ÷3,35 m (za wyjątkiem ul. Makowej, gdzie przewidziano chodnik jednostronny szer. ok. 2,17 m oraz umocnienie skarpy płytami ażurowymi EKO z drugiej strony). Drogę dojazdową oznaczoną nr geod. 426 wykonać w formie ciągu pieszo-jezdnego z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm koloru szarego szerokości ok. 5,35 ÷ 5,50 m. Skrzyżowanie ulic Wierzbowej i Różanej należy wykonać jako wyniesione z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm barwy czerwonej.
Zjazdy z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm barwy czerwonej i szerokości zmiennej, od ok. 3,4 m do szerokości istniejących bram wjazdowych na poszczególne posesje. Obramowanie obrzeżem betonowym 30x8 cm oraz krawężnikiem betonowym 15x30 cm oraz krawężnikiem najazdowym 15x22 cm na ławie betonowej z oporem. Odwodnienie ulic osiedla Zielonego w Czarnej Białostockiej zostanie zapewnione poprzez budowę studni chłonnej oraz kanalizacji deszczowej z rur z tworzyw sztucznych, przykanalików deszczowych wraz ze studzienkami wpustowymi i z wylotem kanalizacji do zbiornika rozsączająco-odparowującego (który należy wykonać na działce nr 202/12, stanowiącej własność Skarbu Państwa – Nadleśnictwa Czarna Białostocka) a także do rzeki Jurczycha. Zbiornik rozsączająco-odparowujący wyłożyć płytami ażurowymi betonowymi ze skarpami 1:1,5 o wymiarze w dnie 10x29 m i głębokości ok. 2,45 m. Skarpy zbiornika na wysokości wlotu kanału umocnić brukiem na podsypce cementowo-piaskowej. Pozostałe skarpy i dno wyłożyć płytami ażurowymi na podsypce piaskowej. Teren wokół ogrodzenia należy ogrodzić siatką o wysokości ok. 1,5 m umocowaną do słupków stalowych wbetonowanych w grunt. Należy również zamontować bramę wjazdową i furtkę. W ulicach Chabrowej i Akacjowej znajdują są istniejące kanały deszczowe, które posłużą do wykonania systemu kanalizacji osiedla Zielonego w ramach przedmiotowej inwestycji. Armaturę na istniejącym uzbrojeniu, zlokalizowaną w przekroju ulic, należy wyregulować w końcowej fazie robót do rozwiązania wysokościowego jezdni i chodników pod nadzorem użytkownika poszczególnego uzbrojenia. W szczególności dotyczy to regulacji urządzeń wodociągowych oraz studni kanalizacji sanitarnej i sieci teletechnicznych. Wylot do cieku Jurczycha wykonać z rur PVC średnicy 315 mm, natomiast progi z betonu C35/45 ze skrzydełkami bocznymi prostopadłymi do ścianki czołowej. Wylot zabezpieczyć kratą z prętów spawanych. Na dnie wylotu należy wykonać narzut kamienny na długości ok. 2,5m. Skarpę z lewej i prawej strony wylotu zabezpieczyć brukiem na zaprawie cementowo piaskowej. Dodatkowo wzdłuż cieku wodnego w rejonie wylotu wykonać obustronne umocnienie kiszką faszynową oraz umocnienie wylotu kanału deszczowego palisadą drewnianą. Przewiduje się przestawienie 2 hydrantów zlokalizowanych w ul. Różanej pod ogrodzenie przyległych posesji.
W przedmiotowym rejonie zlokalizowana jest infrastruktura telekomunikacyjna należąca do firm KOBA Sp. z o.o., SerczerNET Małgorzata Nienałtowska oraz Orange Polska S.A. W zakres inwestycji wchodzi rozbiórka i budowa teletechnicznych studni kablowych, odcinków jednootworowej kanalizacji teletechnicznej wraz z kablami miedzianymi oraz optotelekomunikacyjnymi, rurociągów doziemnych wraz z kablami optotelekomunikacyjnymi, kabli optotelekomunikacyjnych ułożonych bezpośrednio w ziemi. Do budowy kanalizacji należy zastosować studnie kablowe typu SK-1, SKR-1 i SK-2 oraz rury typu HDPE. Studnie kablowe należy posadowić na głębokości umożliwiającej dostosowanie ram i pokryw studni do projektowanej rzędnej chodnika lub terenu. Przed przystąpieniem do robót należy zapoznać się z warunkami technicznymi wydanymi przez właściciela infrastruktury. Przed planowanymi pracami należy wystąpić z pisemnym wnioskiem o zgodę na przeprowadzenie robót do Orange Polskiej S.A. (w terminie 14 dni przed planowanymi pracami) oraz do Koba Sp. z o.o. (w terminie 30 dni przed planowanymi pracami). Wykonać oznakowanie pionowe i poziome zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Wszelkie tarcze i słupki pochodzące z demontażu istniejącego oznakowania przekazać Zamawiającemu. Bieżąca pielęgnacja zieleńców – w tym także koszenie skarp i trawników – pozostaje w zakresie Zamawiającego. Drewno z wycinki należy złożyć na działce nr geodezyjny 1142/15 w Czarnej Białostockiej, tj. na terenie Zakładu Energetyki Cieplnej przy ul. Fabrycznej 34. Pozostałe elementy pochodzące z wycinki w postaci gałęzi, karpin, korzeni, krzewów itp. wykonawca zobowiązany jest wywieźć poza teren budowy i zagospodarować we własnym zakresie
Zakres obejmuje wykonanie:
A. robót branży drogowej:
B. robót branży sanitarnej w postaci:
C. robót branży telekomunikacyjnej (przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych KOBA Sp. z o.o. i Orange):
Do zadań Wykonawcy należy:
- opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - 3 egz.,
- opracowanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót i zatwierdzenia w Starostwie Powiatowym w Białymstoku,
- zapewnienie mieszkańcom oraz służbom porządkowym i bezpieczeństwa, możliwości wjazdu na posesje,
- przed przystąpieniem do budowy projekt zagospodarowania terenu uzgodnić w zakresie kolizji z gestorami sieci energetycznych, telefonicznych i sanitarnych,
- przedstawienie kosztorysu ofertowego przed zawarciem umowy, a po zakończeni inwestycji kosztorysu powykonawczego,
- zniszczone podczas realizacji punkty graniczne należy na nowo wznowić i trwale za stabilizować, z tej czynności sporządzić protokół wymagany prawem w zakresie podziałów nieruchomości.
- wykonanie inspekcji TV zrealizowanej kanalizacji deszczowej,
- dostawa i montaż 1 szt. tablicy informacyjno – promocyjnej związanej z realizacją zadania wskazującej źródło pochodzenia środków pomocowych na jego realizację o wymiarach 120x180 cm (wzór tablicy informacyjno – promocyjnej zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po podpisaniu umowy z Wykonawcą zadania,
- przed przystąpieniem do wykonania robót należy sprawdzić w Departamencie Geodezji czy, po przekazaniu niniejszej dokumentacji, na terenie objętym inwestycja nie zostały zaprojektowane i/lub wykonane inne sieci. W przypadku napotkania niezinwentaryzowanego uzbrojenia podziemnego lub leżącego na innej głębokości niż to przedstawiono w projekcie, należy powiadomić użytkowników uzbrojenia i wspólnie z nadzorem inwestorskim ustalić dalszy tok postępowania.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji, wymagany przez zamawiającego, zawiera Opis przedmiotu zamówienia (zwany także OPZ), stanowiący Załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

4.5.5.) Wartość części: 4795879,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę z przebudową dróg gminnych na os. Tartacznym w Cz B- ul Zamiany, Kosińskiego oraz Gołębiej na działkach nr geod. 868/1, 872/1, 870, 868/3, 868/4, 868/6, 872/18, 867/1, 871, 872/19, 866, 863/1, 862/8, 865/3, 864, 862/7, 861, 863/3, 867/18, 865/4, 868/7, 865/17, 869/1, 1574/2, 1574/3, 868/11, 868/9 obręb 044 Cz B. Działki podlegające czasowemu zajęciu: 873/2, 873/6, 873/4, 873/5 ob. Cz B. Powyższe zadanie realizowane będzie w ramach dofin z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Inwestycja przebiegać będzie w większości w istniejącym pasie drogowym, na pozostałym zakresie w ramach podziału i decyzji ZRID wyznaczono nowy pas drogowy. Łączna długość ul przewidzianych do rozbudowy i przebudowy wynosi ok. 1,78 km. Ul na os Tartacznym o szer 5,00 m (z lokalnymi zawężeniami drogi oznaczonej symbolem C2 do 3,5 m oraz 4,5 m) wykonać z kostki brukowej betonowej barwy szarej gr. 8 cm, z chodnikami z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm koloru szarego szer zmiennej wahającej się od ok. 2,00 ÷ 2,25 m z lokalnymi zawężeniami oraz utwardzonym poboczem szer zmiennej wynoszącej ok. 0,5 ÷ 1,5 m, zgodnie z PZT. W celu uspokojenia ruchu na osiedlu, część skrzyżowań należy wykonać jako wyniesione, o konstrukcji z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm barwy czerwonej, z podobnego materiału wykonać progi zwalniające, które należy ukształtować w postaci sinusoidy.
Zjazdy z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm barwy czerwonej i szerokości zmiennej, od ok. 3,0 m do ok. 5,00 m przewidziano do wykonania w miejscu istniejących bram oraz na działki niezagospodarowane. Wys dopasować do istniejących rzędnych oraz ukształtować zgodnie z koroną drogi. Obramowanie obrzeżem betonowym 30x8 cm oraz krawężnikiem betonowym 15x30 cm oraz krawężnikiem najazdowym 15x22 cm na ławie betonowej z oporem. Między ul Zamiany a drogą oznaczoną na planie symbolem C2 należy wykonać schody terenowe. Wzdłuż drogi C2 wybudować parkingi z 26 stanowiskami postojowymi (w tym 2 szt. stanowisk postojowych dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 5,0 x 3,6 m) z ażurowych płyt drogowych gr. min. 8 cm wypełnionych żwirem. Przez fragment osiedla Tartacznego przebiega kolejka wąskotorowa, objęta ochroną konserwatorską. Ze względu na całkowitą degradację konstrukcji podtorza (spróchniałe w całym przekroju podkłady kolejowe, brak podsypki), na odcinku przejazdów i przejścia przez tory należy wykonać nową konstrukcję podtorza, zgodnie z załączoną dokumentacją oraz rysunkiem „Przekroje konstrukcyjne - przejazd przez kolejkę wąskotorową”. Na fragmencie ul Kosińskiego od strony ulicy Łąkowej (na wysokości Placu Konstytucji 3 Maja) wykonać zatokę postojową z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm barwy czerwonej. Odwodnienie ul os Tartacznego w Cz Bi zapewnić poprzez budowę sieci kanalizacji deszczowej w postaci rur z tworzyw sztucznych średnicy Ø200-Ø600, wpustów deszczowych, odwodnieni liniowych i drenaży o średnicy Ø160 z ich odprowadzeniem do otwartego, szczelnego zbiornika odparowującego przewidzianego do wykonania na dz. nr 1574/2 wylotem o średnicy Ø600 z rur PP. Wylot zabezpieczyć klapą zwrotną. Studnie rewizyjno-kontrolne wykonać z prefabrykowanych kręgów betonowych klasy C35/45 o średnicy wewnętrznej 1,0 m dla kanałów Ø200; Ø250, Ø315; 1,2 m dla kanałów Ø600 z betonu wibroprasowanego, wodoszczelnego i mrozoodpornego z monolitycznym, prefabrykowanym elementem dennym, z otworami wykonanymi przez producenta. Zalecane jest wyposażenie dennic przez producenta w prefabrykowaną kinetę. Zbiornik wybudować z żelbetowych płyt tworzących konstrukcję skrzyniową. Boczne ściany tworzyć będą skarpy o spadku wynoszącym ok. 67%. Powstałe puste przestrzenie między płytami należy wypełnić zagęszczonym piaskiem drobnym stanowiącym balast równoważący siłę wyporu zbiornika przez wody gruntowe. Płyty żelbetowe o gr. 25 cm wykonać z betonu klasy C25/30 W8, zbrojone prętami ze stali A-IIIN. Pod część płyt, zgodnie z rysunkami konstrukcyjnymi, należy wykonać beton podkładowy o gr. 10 cm z betonu klasy C8/10. Przed zbiornikiem wykonać separator lamelowy ze zintegrowanym osadnikiem. Na czas wykonywania konstrukcji zbiornika konieczne jest obniżenie zwierciadła wody gruntowej np. użyciu igłofiltrów, które można zdemontować dopiero po wykonaniu całej konstrukcji.
Ze względu na kolizję z projektowaną kanalizacją deszczową, w ramach zadania należy także przebudować sieć wodociągową o średnicy Ø110 w ulicy Kosińskiego od węzła W1 do W10 wraz z przepięciem istniejących przyłączy (do działek 865/13 i 865/14) do nowo budowanej sieci w ul Kosińskiego, przebudować istniejące hydranty zewnętrzne w sposób nieutrudniający ruchu pieszych oraz ruch kołowy, zlokalizowane na działkach o nr ewid. 870, 869/1, 871, 864, 863/1, 861, dostosować wysokości hydrantów przy posesji ul. Kosińskiego 9/4 i przy posesji ul. Zamiany 4, do nowej niwelety drogi.
Przed planowanymi pracami należy wystąpić z pisemnym wnioskiem o zgodę na przeprowadzenie robót do Orange Polskiej S.A. (w terminie 14 dni przed planowanymi pracami) oraz do Koba Sp. z o.o. (w terminie 1 miesiąca przed planowanymi pracami). Wykonać oznakowanie pionowe i poziome zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Wszelkie tarcze i słupki pochodzące z demontażu istniejącego oznakowania przekazać Zamawiającemu.
Bieżąca pielęgnacja zieleńców – w tym także koszenie skarp i trawników – pozostaje w zakresie Zamawiającego. Drewno z wycinki należy złożyć na działce nr geodezyjny 1142/15 w Czarnej Białostockiej, tj. na terenie Zakładu Energetyki Cieplnej przy ul. Fabrycznej 34.. Pozostałe elementy pochodzące z wycinki w postaci gałęzi, karpin, korzeni, krzewów itp. wykonawca zobowiązany jest wywieźć poza teren budowy i zagospodarować we własnym zakresie
Zakres obejmuje wykonanie:
A. robót branży drogowej:
B. robót branży sanitarnej w postaci:
C. robót branży sanitarnej – przebudowa wodociągu – w postaci:
D. robót branży elektrycznej – linie energetyczne – w postaci:
E. robót branży telekomunikacyjnej (przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych KOBA Sp. z o.o. i Orange):
Do zadań Wykonawcy należy:
oprac geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - 3 egz.,
oprac projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót i zatwierdzenia w Starostwie Powiatowym w Białymstoku,
zapew mieszkańcom oraz służbom porządkowym i bezpieczeństwa, możliwości wjazdu na posesje,
przed przystąpieniem do budowy projekt zagospodarowania terenu uzgodnić w zakresie kolizji z gestorami sieci energetycznych, telefonicznych i sanitarnych,
przedstawienie kosztorysu ofertowego przed zawarciem umowy, a po zakończeni inwestycji kosztorysu powykonawczego,
zniszczone podczas realizacji punkty graniczne należy na nowo wznowić i trwale za stabilizować, z tej czynności sporządzić protokół wymagany prawem w zakresie podziałów nieruchomości.
wykonanie inspekcji TV zrealizowanej kanalizacji deszczowej,
dostawa i montaż 1 szt. tablicy informacyjno – promocyjnej związanej z realizacją zadania wskazującej źródło pochodzenia środków pomocowych na jego realizację o wymiarach 120x180 cm (wzór tablicy informacyjno – promocyjnej zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po podpisaniu umowy z Wykonawcą zadania,
przed przystąpieniem do wykonania robót należy sprawdzić w Departamencie Geodezji czy, po przekazaniu niniejszej dokumentacji, na terenie objętym inwestycja nie zostały zaprojektowane i/lub wykonane inne sieci. W przypadku napotkania niezinwentaryzowanego uzbrojenia podziemnego lub leżącego na innej głębokości niż to przedstawiono w projekcie, należy powiadomić użytkowników uzbrojenia i wspólnie z nadzorem inwestorskim ustalić dalszy tok postępowania.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji, wymagany przez zamawiającego, zawiera Opis przedmiotu zamówienia (zwany także OPZ), stanowiący Załączniku nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

4.5.5.) Wartość części: 3929598,06 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ulic Sokólskiej, Kolejowej, Orzeszkowej i Ochotniczej w Czarnej Białostockiej, realizowaną na podstawie decyzji pozwolenia na budowę AR.7351-2-8/2008p z dnia 15.05.2008 r., na działkach nr geod. 483, 561, 562, 493, 484/2, 484/1, 508 obręb Czarna Białostocka oraz budowę kanalizacji deszczowej na działkach nr geod. 483, 561, 562, 493, 484/2 na podstawie decyzji pozwolenia na budowę AR.6740.2.2.7.2016 z dnia 13.70.2016 r. i AR.6740.2.2.23.2017 z dnia 8.09.2017 r. Powyższe zadanie realizowane będzie w ramach dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Ulice przebiegać będą w istniejącym pasie drogowym. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać ul. Sokólską o długości ok. 185 m i szerokości 6,0 m z betonu asfaltowego wraz z sięgaczem nr 5 (dł. ok. 65 m) z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm, ulicę Kolejową długości ok. 121 m i szerokości 5,0 m z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm, ulicę Ochotniczą długości ok. 108 m i szerokości 6,0 m z betonu asfaltowego oraz ulicę Orzeszkowej długości ok. 42 m i szerokości 6,0 m z betonu asfaltowego. Nową kostkę brukową betonową dowiązać do istniejącej nawierzchni ulicy Kolejowej kontynuując dotychczasowy sposób jej układania. Chodniki na przeważającej części obustronne szerokości zmiennej z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm koloru szarego, na pozostałym jednostronne wraz ze skarpami/zieleńcami/poboczami żwirowymi. Zjazdy wykonać z kostki betonowej koloru czerwonego gr. 8 cm. Obramowanie obrzeżem betonowym 20x6 cm oraz krawężnikiem betonowym 20x30 cm na ławie betonowej z oporem.
Materiał z rozbiórki elementów ulic pozostanie do zagospodarowania we własnym zakresie przez Wykonawcę robót. W ramach budowy należy wykonać dodatkowo zjazdy o szer. ok. 3,5-4,0 m na dz. nr geod. 501 i 507 zgodnie z załącznikami „zał. 3.1.4.1 - PW DR nowa lokalizacji zjazdu na dz. nr 507” oraz „zał. 3.1.4.2 - PW DR nowa lokalizacji zjazdu na dz. nr 501”.
W ramach zadania należy wykonać regulację wysokościową urządzeń obcych w niezbędnym zakresie w dostosowaniu do wykonywanej nawierzchni jezdni i chodników. Kanalizację deszczową wraz z wpustami i przykanalikami wykonać od istniejącej studni K1 do studni K14, K16 i K17 oraz na odcinku od studni rewizyjnej A1 do studni chłonnej C3.
UWAGA: Ulica Ochotnicza posiada wybudowaną kanalizację deszczową na odcinku od wylotu W1 i separatora Sep1, studni K1, K2, K3, K4 do studni K9 wraz z wpustami ulicznymi i studzienkami, które zostały zasłonięte folią i zasypane. Podczas prowadzenia prac w obrębie istniejącej kanalizacji należy zachować szczególną ostrożność. Z uwagi na kolizję z projektowanym zagospodarowaniem terenu, przebudowie podlega również fragment sieci wodociągowej w ul. Sokólskiej na odcinku 47w – 48w. Nowy odcinek należy wykonać z rur litych z tworzyw sztucznych. Nie przewiduje się wykorzystania materiałów istniejących. Wykonane odcinki sieci wodociągowej należy podłączyć z istniejącą siecią wodociągową. Po wykonaniu wodociągu wraz z przyłączami wykonać płukania oraz wszelkie badania przez właściwą terenowo Stację Sanitarno-Epidemiologiczną. Hydrant zlokalizowany na końcu sięgacza nr 5 należy przesunąć w pod ogrodzenie posesji przy granicy działek nr 492/2 oraz 501. Wszelkiego rodzaju uzgodnienia związane z przebudową sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej należy dokonywać z ich gestorem tj. „Przedsiębiorstwem Komunalnym” Sp. z o.o. w Czarnej Białostockiej. Do przebudowy przewidziano również linię kablową nn odcinków FG oraz HI oraz sieć telefoniczną znajdującą. W rejonie przebudowy przedmiotowych ulic istniejące linie i przyłącza kablowe nn w miejscach skrzyżowań z ulicami i podjazdami należy umieścić w przepustach kablowych dwudzielnych. Linie kablowe należy oznakować za pomocą trwałych oznaczników nakładanych na wiązkę kabli jednożyłowych co 10 m na całej długości kabla nn. Ponadto oznaczniki należy umieścić przy przepustach, skrzyżowaniach z innymi kablami. Wykonać oznakowanie pionowe i poziome zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Wszelkie tarcze i słupki pochodzące z demontażu istniejącego oznakowania przekazać Zamawiającemu.
Bieżąca pielęgnacja zieleńców – w tym także koszenie skarp i trawników – pozostaje w zakresie Zamawiającego.
Zakres obejmuje wykonanie:
A. robót branży drogowej:
- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym,
- karczowanie zagajników i krzaków,
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej – humusu,
- roboty ziemne z transportem urobku,
- rozebranie nawierzchni z betonu, płyt drogowych betonowych z wywozem gruzu,
- regulacji pionowa studzienek rewizyjnych, zaworów wodociągowych,
- wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża,
- ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych,
- wykonanie warstwy odsączającej,
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego oraz łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową,
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej brukowej koloru szarego gr. 8 cm,
- ustawienie krawężników betonowych wraz z wykonaniem ław z oporem,
- wykonanie chodników z kostki betonowej koloru szarego gr. 6 cm,
- ustawienie obrzeży betonowych,
- wbudowanie prefabrykatu żelbetowego ograniczającego nasyp chodnika lub skarpy,
- wykonanie zjazdów z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm,
- oznakowanie poziome i pionowe jezdni,
- humusowanie z obsianiem skarp,
B. robót branży sanitarnej w postaci:
- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym,
- roboty ziemne - wykopy liniowe pod kanały oraz wykopy i przekopy pod studnie i wpusty,
- wykonanie podłoży pod kanały z materiałów sypkich,
- zasypywanie wykopów,
- montaż i demontaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekomunikacyjnych,
- montaż kanałów z rur litych z tworzyw sztucznych, łączonych na wcisk,
- montaż studni rewizyjnych, betonowych o średnicy 1000 mm, 2000 mm,
- wypełnienie studni żwirem filtracyjnym,
- wykonanie wylotu wraz z umocnieniem skarp,
- wykonanie studzienek ściekowych ulicznych o śr. 500 mm z osadnikiem,
- ocieplenie przyłączy,
- wykopy liniowe, zasypanie wykopów liniowych, wykopów i przekopów.
C. robót branży sanitarnej w postaci przebudowy odcinków wodociągu Sokólskiej:
- roboty ziemne – wykop pod nowe trasy wodociągu,
- umocnienie ścian wykopów,
- podsypka montażowa 10 cm,
- montaż przewodów wodociągowych z rur litych z tworzyw sztucznych,
- wykonanie połączenia rur,
- wykonanie zasuw i kształtek wodociągowych,
- demontaż hydrantu,
- obsypka i nadsypka z zagęszczeniem mechanicznym,
- wykonanie bloków oporowych żelbetowych,
- oznakowanie trasy wodociągu,
- roboty ziemne – zasypanie wykopów,
- płukanie sieci wodociągowej,
- próba szczelności wodociągu,
- dezynfekcja rurociągów sieci wodociągowej.
D. robót branży elektrycznej w postaci:
- kopanie rowów dla kabli,
- nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego,
- ułożenie rur osłonowych,
- mufy z tworzyw termokurczliwych przelotowe,
- układanie kabli w rowach kablowych, rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych,
- sprawdzenie rezystancji izolacji odcinka kabla,
- demontaż kabli wielożyłowych,
- zasypanie rowów dla kabli,
- badanie linii kablowej średniego napięcia, niskiego i sterowniczej.
E. robót branży telekomunikacyjnej w postaci:
- budowa obiektów podziemnych z rur HDPE/A110PS pod drogami i ulicami,
- przekładanie kabla doziemnego w rowie kablowym,
- pomiary końcowe prądem stałym.
Inwestycję należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiar robót jest elementem pomocniczym do przygotowania oferty.
Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia przebiegu urządzeń podziemnych z gestorami istniejących sieci.
Do zadań Wykonawcy należy:
- opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - 3 egz.,
- opracowanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót i zatwierdzenia w Starostwie Powiatowym w Białymstoku,
- zapewnienie mieszkańcom oraz służbom porządkowym i bezpieczeństwa, możliwości wjazdu na posesje,
- przed przystąpieniem do budowy projekt zagospodarowania terenu uzgodnić w zakresie kolizji z gestorami sieci energetycznych, telefonicznych i sanitarnych,
- przedstawienie kosztorysu ofertowego przed zawarciem umowy, a po zakończeni inwestycji kosztorysu powykonawczego,
- zniszczone podczas realizacji punkty graniczne należy na nowo wznowić i trwale za stabilizować, z tej czynności sporządzić protokół wymagany prawem w zakresie podziałów nieruchomości.
- wykonanie inspekcji TV zrealizowanej kanalizacji deszczowej,
- dostawa i montaż 1 szt. tablicy informacyjno – promocyjnej związanej z realizacją zadania wskazującej źródło pochodzenia środków pomocowych na jego realizację o wymiarach 120x180 cm (wzór tablicy informacyjno – promocyjnej zostanie przedstawiony przez Zamawiającego po podpisaniu umowy z Wykonawcą zadania,
- przed przystąpieniem do wykonania robót należy sprawdzić w Departamencie Geodezji czy, po przekazaniu niniejszej dokumentacji, na terenie objętym inwestycja nie zostały zaprojektowane i/lub wykonane inne sieci. W przypadku napotkania niezinwentaryzowanego uzbrojenia podziemnego lub leżącego na innej głębokości niż to przedstawiono w projekcie, należy powiadomić użytkowników uzbrojenia i wspólnie z nadzorem inwestorskim ustalić dalszy tok postępowania

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji, wymagany przez zamawiającego, zawiera Opis przedmiotu zamówienia (zwany także OPZ), stanowiący Załączniku nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

4.5.5.) Wartość części: 672308,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6498000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11849367,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6498000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKTON Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662102388

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część drogowa - wykonanie nawierzchni bitumicznej - Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6498000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5927370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9358317,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5927370,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe KRYSTEX Krzysztof Żukowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660416409

7.3.4) Miejscowość: Czarna Białostocka

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5927370,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1576200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1787632,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1576200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKTON Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662102388

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część drogowa - wykonanie nawierzchni bitumicznej - Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1576200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.