eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komarów-Osada › Utworzenie miejsca spotkań kulturalnych i plenerowych w miejscowości Zubowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie miejsca spotkań kulturalnych i plenerowych w miejscowości Zubowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOMARÓW-OSADA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368500

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Komarów-Osada

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-435

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 615 31 02

1.5.8.) Numer faksu: 84 615 31 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@komarow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komarow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://komarow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie miejsca spotkań kulturalnych i plenerowych w miejscowości Zubowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5323ca64-f04b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00111479/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Utworzenie miejsca spotkań kulturalnych i plenerowych w miejscowości Zubowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja realizowana w ramach podziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego w Programie Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130662/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRFZ.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Utworzenie miejsca spotkań kulturalnych i plenerowych w miejscowości Zubowice.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - Utworzenie miejsca spotkań kulturalnych i plenerowych w miejscowości Zubowice - zgodnie z: projektami budowlanymi, i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik nr 7 do SWZ, przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 8 do SWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
UWAGA – UJĘTE W DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OŚWIETLENIE TERENU NIE JEST OBJĘTE PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Obsługę geodezyjną,
2) Wykonanie robót budowlanych i montażowych w tym:
niwelacja terenu, wykonanie odwodnienia, niezbędnych dojść oraz wykonanie sceny wraz z utwardzeniem, pergolą i betonowymi ławkami dla publiczności, nasadzenia w tym 10 szt. surmia katalpa, 8 szt. głóg szczepiony i 8 szt. tuja szmaragd oraz pielęgnacja zieleni już istniejącej (11 szt.) a także ustawienie: 11 kpl. ławek, 6 kpl. ławek profilowanych (leżanek), 5 kpl. koszy na śmieci do segregacji odpadów, 4 kpl. stołów do gry w szachy, 8 kpl. ławeki betonowych amfiteatru, 2 kpl urządzeń wspinaczkowych, 4 kpl. urządzeń sprężynowych.
3) przygotowanie dokumentów związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie,
4) inwentaryzację i dokumentacje powykonawczą w tym geodezyjną.
4. Przedmiary robót są podstawą sporządzenia oferty przez Wykonawcę wyceny wraz ze wszystkimi elementami opisanych w SWZ, projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Przed sporządzeniem oferty należy zweryfikować podane przedmiary i zakres prac do wykonania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn.: Utworzenie miejsca spotkań kulturalnych i plenerowych w miejscowości Zubowice – numer sprawy IRFZ.271.4.2021 (2021/BZP 00130662/01 z dnia 29.07.2021r.), zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3 Pzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
II. Uzasadnienie faktyczne:
1. W postępowaniu, w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wpłynęła 1 oferta:
1) PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ALLBUD Sp. z o.o., ul. Stefana Okrzei 32, 22-400 Zamość
2. Oferta złożona przez Wykonawcę PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ALLBUD Sp. z o.o. opiewa na kwotę 593 682,80 zł. Zamawiający podał na stronie prowadzonego postępowania kwotę, jaką przeznacza na sfinansowanie zamówienia tj. 240 993,00 zł.
3. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, w związku z tym zdecydowano o unieważnieniu postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.