eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe › Usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i z kruszyw na terenie Gminy Nowe w 2022r.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i z kruszyw na terenie Gminy Nowe w 2022r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Nowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Św. Rocha 5

1.5.2.) Miejscowość: Nowe

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-170

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523337210

1.5.8.) Numer faksu: 523328466

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminanowe.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminanowe.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i z kruszyw na terenie Gminy Nowe w 2022r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46de7f0f-7aa2-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014747/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i z kruszyw na terenie Gminy Nowe w 2022r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029906/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IKS.271.2.2022.MC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 254768,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi dla zadania pn.: ”Usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i z kruszyw na terenie Gminy Nowe w 2022 roku” polegające na:
a) miejscowym (punktowym) układaniu warstwy wbudowywanego kruszywa, zasypywaniu dziur, wyrw i nierówności występujących w drogach z równoczesnym plantowaniem, wyrównywaniem oraz zagęszczaniem kruszywa na naprawianych odcinkach dróg,
b) ciągłym rozkładaniu warstwy kruszywa na całej szerokości i długości naprawianego odcinka drogi (mechaniczne profilowanie i wałowanie dróg przy użyciu sprzętu mechanicznego).
2. Opis przedmiotu zamówienia:
a) podstawowym kruszywem wykorzystywanym przy wykonywaniu niniejszej usługi jest tłuczeń i gruz budowlany, będący w posiadaniu zamawiającego. Zamawiający informuje, iż w miarę możliwości dostarczy w/w kruszywo w rejon naprawy dróg. W razie potrzeby wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wskazane wyżej kruszywo z terenu gminnego składowiska odpadów w Milewie w rejon naprawy dróg,
b) zamawiający zastrzega sobie prawo wskazywania dróg objętych przedmiotem zamówienia, regulowania ilości wykorzystywanego kruszywa i sposobu naprawy wskazanej drogi z uwzględnieniem występujących warunków i uszkodzeń drogi. O konieczności przystąpienia do wykonania usługi zamawiający będzie każdorazowo informował wykonawcę. Wykonawca powinien wykonać polecenia zamawiającego maksymalnie w ciągu 48 godzin od zgłoszenia,
c) prace należy wykonywać z należytą starannością, obowiązującymi normami i doświadczeniem wykonawcy,
d) wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przy wykonywaniu usługi,
e) rozliczenia za wykonane prace będą następować według określonych w formularzu ofertowym stawek godzinowych pracy pracowników i sprzętu,
f) karty pracy sprzętu i pracowników (wzór stanowi załącznik nr 1a i 1b do umowy) są przekazywane do zamawiającego co trzy miesiące. Karty pracy sprzętu, materiału powierzonego i pracowników z wyszczególnieniem drogi, na której odbywała się naprawa muszą być potwierdzone przez pracownika Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Nowe lub sołtysa wsi na terenie, w której odbywała się naprawa dróg w terminie do 7 dni kalendarzowych,
g) wykonawca na podstawie potwierdzonych kart pracy wystawia fakturę za wykonane prace w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia potwierdzenia w/w kart przez zamawiającego,
h) za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane są roboty, od chwili rozpoczęcia robót aż do ich zakończenia odpowiedzialny będzie wykonawca,
i) osoby upoważnione do wydawania i/lub zatwierdzania zleceń zostaną wskazane w umowie;
3.Szacowana ilość godzin pracy pracowników i pracy sprzętu w okresie obowiązywania umowy:
a) równiarka samojezdna lub zestaw ciągnik + równiarka zaciągnikowa- około 300 godzin,
b) walec samojezdny o masie min. 7 ton - około 230 godzin,
c) koparko- ładowarka- około 250 godzin,
d) usługi transportowe samochodem ciężarowym o ładowności powyżej 3,5 tony- około 270 godzin,
e) pracownik- około 200 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ŻANA" USŁUGI PRZEWOZOWE KAMIL GBURCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591673778

7.3.3) Ulica: DOMY KOLEJOWE 8

7.3.4) Miejscowość: WARLUBIE

7.3.5) Kod pocztowy: 86-160

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.