eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe › Usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i z kruszyw na terenie Gminy Nowe w 2022r.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i z kruszyw na terenie Gminy Nowe w 2022r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe

1.2.) Oddział zamawiającego: Gmina Nowe

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351038

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Plac Św. Rocha 5

1.4.2.) Miejscowość: Nowe

1.4.3.) Kod pocztowy: 86-170

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.4.7.) Numer telefonu: 523337210

1.4.8.) Numer faksu: 523328466

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminanowe.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminanowe.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038788

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-28

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00029906/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi dla zadania pn.: ”Usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i z kruszyw na terenie Gminy Nowe w 2022 roku” polegające na:
a) miejscowym (punktowym) układaniu warstwy wbudowywanego kruszywa, zasypywaniu dziur, wyrw i nierówności występujących w drogach z równoczesnym plantowaniem, wyrównywaniem oraz zagęszczaniem kruszywa na naprawianych odcinkach dróg,
b) ciągłym rozkładaniu warstwy kruszywa na całej szerokości i długości naprawianego odcinka drogi (mechaniczne profilowanie i wałowanie dróg przy użyciu sprzętu mechanicznego).
2. Opis przedmiotu zamówienia:
a) podstawowym kruszywem wykorzystywanym przy wykonywaniu niniejszej usługi jest tłuczeń i gruz budowlany, będący w posiadaniu zamawiającego. Zamawiający informuje, iż w miarę możliwości dostarczy w/w kruszywo w rejon naprawy dróg. W razie potrzeby wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wskazane wyżej kruszywo z terenu gminnego składowiska odpadów w Milewie w rejon naprawy dróg,
b) zamawiający zastrzega sobie prawo wskazywania dróg objętych przedmiotem zamówienia, regulowania ilości wykorzystywanego kruszywa i sposobu naprawy wskazanej drogi z uwzględnieniem występujących warunków i uszkodzeń drogi. O konieczności przystąpienia do wykonania usługi zamawiający będzie każdorazowo informował wykonawcę. Wykonawca powinien wykonać polecenia zamawiającego maksymalnie w ciągu 48 godzin od zgłoszenia,
c) prace należy wykonywać z należytą starannością, obowiązującymi normami i doświadczeniem wykonawcy,
d) wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przy wykonywaniu usługi,
e) rozliczenia za wykonane prace będą następować według określonych w formularzu ofertowym stawek godzinowych pracy pracowników i sprzętu,
f) karty pracy sprzętu i pracowników (wzór stanowi załącznik nr 1a i 1b do umowy) są przekazywane do zamawiającego co trzy miesiące. Karty pracy sprzętu, materiału powierzonego i pracowników z wyszczególnieniem drogi, na której odbywała się naprawa muszą być potwierdzone przez pracownika Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Nowe lub sołtysa wsi na terenie, w której odbywała się naprawa dróg w terminie do 7 dni kalendarzowych,
g) wykonawca na podstawie potwierdzonych kart pracy wystawia fakturę za wykonane prace w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia potwierdzenia w/w kart przez zamawiającego,
h) za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane są roboty, od chwili rozpoczęcia robót aż do ich zakończenia odpowiedzialny będzie wykonawca,
i) osoby upoważnione do wydawania i/lub zatwierdzania zleceń zostaną wskazane w umowie;
3.Szacowana ilość godzin pracy pracowników i pracy sprzętu w okresie obowiązywania umowy:
a) równiarka samojezdna lub zestaw ciągnik + równiarka zaciągnikowa- około 300 godzin,
b) walec samojezdny o masie min. 7 ton - około 230 godzin,
c) koparko- ładowarka- około 250 godzin,
d) usługi transportowe samochodem ciężarowym o ładowności powyżej 12 ton- około 270 godzin,
e) pracownik- około 200 godzin.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi dla zadania pn.: ”Usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i z kruszyw na terenie Gminy Nowe w 2022 roku” polegające na:
a) miejscowym (punktowym) układaniu warstwy wbudowywanego kruszywa, zasypywaniu dziur, wyrw i nierówności występujących w drogach z równoczesnym plantowaniem, wyrównywaniem oraz zagęszczaniem kruszywa na naprawianych odcinkach dróg,
b) ciągłym rozkładaniu warstwy kruszywa na całej szerokości i długości naprawianego odcinka drogi (mechaniczne profilowanie i wałowanie dróg przy użyciu sprzętu mechanicznego).
2. Opis przedmiotu zamówienia:
a) podstawowym kruszywem wykorzystywanym przy wykonywaniu niniejszej usługi jest tłuczeń i gruz budowlany, będący w posiadaniu zamawiającego. Zamawiający informuje, iż w miarę możliwości dostarczy w/w kruszywo w rejon naprawy dróg. W razie potrzeby wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wskazane wyżej kruszywo z terenu gminnego składowiska odpadów w Milewie w rejon naprawy dróg,
b) zamawiający zastrzega sobie prawo wskazywania dróg objętych przedmiotem zamówienia, regulowania ilości wykorzystywanego kruszywa i sposobu naprawy wskazanej drogi z uwzględnieniem występujących warunków i uszkodzeń drogi. O konieczności przystąpienia do wykonania usługi zamawiający będzie każdorazowo informował wykonawcę. Wykonawca powinien wykonać polecenia zamawiającego maksymalnie w ciągu 48 godzin od zgłoszenia,
c) prace należy wykonywać z należytą starannością, obowiązującymi normami i doświadczeniem wykonawcy,
d) wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przy wykonywaniu usługi,
e) rozliczenia za wykonane prace będą następować według określonych w formularzu ofertowym stawek godzinowych pracy pracowników i sprzętu,
f) karty pracy sprzętu i pracowników (wzór stanowi załącznik nr 1a i 1b do umowy) są przekazywane do zamawiającego co trzy miesiące. Karty pracy sprzętu, materiału powierzonego i pracowników z wyszczególnieniem drogi, na której odbywała się naprawa muszą być potwierdzone przez pracownika Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Nowe lub sołtysa wsi na terenie, w której odbywała się naprawa dróg w terminie do 7 dni kalendarzowych,
g) wykonawca na podstawie potwierdzonych kart pracy wystawia fakturę za wykonane prace w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia potwierdzenia w/w kart przez zamawiającego,
h) za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane są roboty, od chwili rozpoczęcia robót aż do ich zakończenia odpowiedzialny będzie wykonawca,
i) osoby upoważnione do wydawania i/lub zatwierdzania zleceń zostaną wskazane w umowie;
3.Szacowana ilość godzin pracy pracowników i pracy sprzętu w okresie obowiązywania umowy:
a) równiarka samojezdna lub zestaw ciągnik + równiarka zaciągnikowa- około 300 godzin,
b) walec samojezdny o masie min. 7 ton - około 230 godzin,
c) koparko- ładowarka- około 250 godzin,
d) usługi transportowe samochodem ciężarowym o ładowności powyżej 3,5 tony- około 270 godzin,
e) pracownik- około 200 godzin.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-01-31 09:30

Po zmianie:
2022-02-01 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-01-31 10:00

Po zmianie:
2022-02-01 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-03-01

Po zmianie:
2022-03-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.