eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabów nad Prosną › Modernizacja źródła ciepła - budowa kotłowni gazowej dla budynków Szkoły Podstawowej w Grabowie nad Prosną i Bukownicy.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja źródła ciepła – budowa kotłowni gazowej dla budynków Szkoły Podstawowej w Grabowie nad Prosną i Bukownicy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA GRABÓW NAD PROSNĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Grabów nad Prosną

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-520

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627305024

1.5.8.) Numer faksu: 627305050

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@grabownadprosna.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip2.wokiss.pl/grabownp/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja źródła ciepła – budowa kotłowni gazowej dla budynków Szkoły Podstawowej w Grabowie nad Prosną i Bukownicy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-432cad13-ff2b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip2.wokiss.pl/grabownp/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej
platformy usług administracji publicznej (ePUAP)Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Burmistrz Miasta i Gminy Grabów nad Prosną z siedzibą w Grabowie nad Prosną ul. Kolejowa 8 63- 520 Grabów nad Prosną e-mail:
urząd@grabownadprosna.com.pl2) Informacje kontaktowe Inspektora
ochrony danych w Urzędzie Miasta i Gminy Grabów nad Prosną e-mail:
iod@grabownadprosna.com.pl3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 19 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019, z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp";4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5) obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp;6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIOŚ.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Modernizacja źródła ciepła – budowa kotłowni gazowej dla budynków Szkoły Podstawowej w Grabowie nad Prosną i Bukownicy.
Szkoła Podstawowa w Grabowie nad Prosną:
Projektowana kotłownia będzie kotłownią wbudowaną opalaną gazem GZ-35 o niskim ciśnieniu. Gaz doprowadzony będzie do budynku kotłowni istniejącym przyłączem gazowym. Kotłownia zasilać będzie instalację c.o. oraz c.w.u.. Parametry pracy 80/60°C. Źródłem ciepła będzie jeden kocioł gazowy kondensacyjny o mocy 280kW z zamkniętą komorą spa-lania np. typ GB312-280 prod.Buderus oraz istniejący kocioł gazowy Buderus GE 434X -
pracujące w kaskadzie. Kocioł sterowany będzie za pomocą pogodowego systemu regulacji z płynnie obniżaną temperaturą wody w kotle. Układy regulacji składają się z czujników temperatury wody w kotle, temperatury ze-wnętrznej, temperatury na zasilaniu poszczególnych obiegów grzewczych i
czujnika temperatury c.w.u.. Kocioł poprzez sterownik reguluje pracę pomp obiegowych c.o., c.w.u. I załączenia palnika. Kocioł należy wyposażyć w następującą automatykę:
- Logamatic 5313 - sterownik do kotłów z automatem palnikowym SAFe
- Logamatic 5311 - Sterownik dla zestawu kocioł/palnik ze sterowaniem przez 7-pinową wtyczkę palnika
- FM-CM - moduł kaskadowy
- AS - Zestaw czujnika podgrzewacza c.w.u.
- FM-MM - 2 szt. moduł dwóch obiegów grzewczych - umożliwia integrację dwóch obiegów
grzew¬czych,
- FV/FZ - 2 szt. Zestaw czujnika zasilania/powrotu - przeznaczony do modułów FM441/442.
Dobrany kocioł jest fabrycznie wyposażony w zabezpieczenie przed zbyt niskim poziomem wody. Ko-cioł należy też wyposażyć w podest izolujący i posadowić na fundamencie. Zabezpieczenie układu ogrzewania wodnego projektuje się systemu zamkniętego z zaworami bez-pieczeństwa oraz przeponowymi naczyniami wzbiorczymi w/g PN-91/B-02414.
Stanowią je: naczynie wzbiorcze przeponowe Reflex N250 6bar, zawór bezpieczeństwa prod.SYR. Przygotowanie c.w.u. Odbywać się będzie przy pomocy pojemnościowego podgrzewacza c.w.u. O pojemności 500 dm3 np. Su500 prod.Buderus. Zabezpieczenie instalacji c.w.u. i podgrzewacza stano-wią: naczynie wzbiorcze przeponowe Reflex DD 33 6bar i zawór
bezpieczeństwa prod.SYR o p =6bar. max Projektuje się układ odprowadzenia stalin ze stali nierdzewnej o przekroju wewnętrznym 200mm + izolacja 25mm. Komin zaprojektowano jako dwuścienny zewnętrzny produkcji np.Jeremias
system DW-ECO ALBI. Czopuch również izolowany.
Powietrze potrzebne do spalania doprowadzane jest z zewnątrz bezpośrednio do kotła. Układ do-prowadzający jednościenny ze stali nierdzewnej o przekroju wewnętrznym 150mm prod. nr Jere- mias EW ECO. Kocioł należy wyposażyć w neutralizator kondensatu typ NE 01 prod. Buderus. Kon¬densat odprowadzić do kanalizacji. Jakość wody używanej do napełnienia instalacji winna odpowia¬dać jakości wody kotłowej zgodnie z wymogami producenta kotła.
Projektuje się stację uzdatniania wody Loga Nice 30 prod. Buderus.
Zabezpieczenie kotłowni przed samoczynnym wypływem gazu za pomocą systemu GAZEX lub równorzędnego, z elektrozaworem typu MAG-3, centralką sterującą MD-2.Z, detektorem gazu DEX i sygnalizatorem świetlno-akustycznym.
Szkoła Podstawowa w Bukownicy:
Projektowana kotłownia będzie opalana gazem średniego ciśnienia. Projekt przyłącza gazu postronie Dostawcy gazu. Projekt instalacji gazowej wg odrębnego opracowania. Źródłem ciepła będzie kocioł gazowy kondensacyjny Viessmann Vitodens 200-W dwufunkcyjny o mocy 60kW z zamkniętą komorą spalania . Na podstawie przewidywanej częstotliwości
korzystania z c.w.u. dobrano podgrzewacz firmy Viessmann Vitocell 100-W pojemności 1201. Kocioł zaspokaja zapotrzebowanie na ciepło dwóch instalacji: instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej. Obiegi wspomagane są pompą obiegową. Kotłownię wyposaża się w szereg urządzeń w celu zapewnienia bezpieczeństwa w czasie eksploatacji. Kocioł wyposażony jest w zawór bezpieczeństwa firmy firmy SYR typu 1915, natomiast zasobnik w zawór bezpieczeństwa firmy SYR typu 2115. Wahania objętości instalacji przejmuje przeponowe naczynie wzbiorcze firmy
Reflex. Kondensat może zostać odprowadzany do instalacji ściekowej z pominięciem neutralizacji. Odprowadzanie spalin odbywa się przez system kominowy powietrzno-spalinowy 0125/080. Powietrze usuwane jest kanałem wywiewnym z blachy stalowej ocynkowanej o wymiarach 0150mm. Kanał prowadzony w szachcie. Wlot umieszczony 10 cm pod stropem i zakończony
kratką wentylacyjną. Kocioł sterowany będzie za pomocą pogodowego systemu regulacji z płynnie obniżaną temperaturą wody w kotle. Układy regulacji składają się z czujników temperatury wody w kotle, temperatury ze-wnętrznej, temperatury na zasilaniu obiegu grzewczego i czujnika temperatury
c.w.u.. Kocioł poprzez sterownik reguluje pracę pomp obiegowych c.o., c.w.u. i załączenia palnika. Kocioł należy wyposażyć w sterownik Vitotronic 200 typ H01B. 3. Szczegółowy opis zawiera, dokumentacja budowlana , przedmiar robót, STWiOR, projekt umowy, załączniki do niniejszej SWZ.
Jeżeli w dokumentacji przetargowej wystąpią odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 104 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych,
aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”. Jeżeli w dokumentacji projektowo-kosztorysowej występują cechy, które mogłyby wskazywać na konkretny wyrób lub producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego
producenta, lecz ma na celu wskazanie na parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż opisane, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych
warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium:1) cena – znaczenie 60%, 2) okres gwarancji – znaczenie 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - wykonali w sposób należyty co najmniej dwa zamówienia - każde polegające na termomodernizacji budynku, obejmującej wykonanie budowy lub przebudowy kotłowni gazowej o wartości zamówienia brutto nie mniejszej niż 100
000,00 zł (sto tysięcy złotych);
2. dysponują lub będą dysponowali kierownikiem budowy, który będzie uczestniczył w realizacji zamówienia, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, określone przepisami ustawy z dn.
07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. Z 2019 r. Poz. 1186 z późn. zm.), lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji w przedmiotowym zakresie, wraz z wpisaniem do właściwej izby samorządu zawodowego;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, - dysponują lub będą dysponować osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności kierowania robotami budowlanymi, w tym przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do realizacji niniejszego zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - wykonali w sposób należyty co najmniej dwa zamówienia - każde polegające na termomodernizacji budynku, obejmującej wykonanie budowy lub przebudowy kotłowni gazowej o wartości zamówienia brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł
(sto tysięcy złotych);
2. dysponują lub będą dysponowali kierownikiem budowy, który będzie uczestniczył w realizacji zamówienia, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, określone przepisami ustawy z dn. 07.07.1994 r.
Prawo budowlane (t.j. Dz. U. Z 2019 r. Poz. 1186 z późn. zm.), lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji w przedmiotowym zakresie, wraz z wpisaniem do właściwej izby samorządu zawodowego;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia.1) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje
spełnienie warunków udziału w postępowaniu.3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które zakresy prac wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany umowy mogą:
1) dotyczyć przedłużenia terminu, o którym mowa w § 2 ust. 1 w przypadku:
a) konieczności wykonania zamówień/robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu, b) konieczności wykonania robót nieprzewidzianych w dokumentacji, c) zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji projektowej lub robót do zmienionych przepisów, które to zmiany nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia, d) zmian w zakresie projektowym, dokonanych na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, e) pisemnego żądania wstrzymania robót skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego, lub wydania zakazu prowadzenia robót przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) zmiany terminu, będącej następstwem działania organów administracji, tj. przekroczenia terminów określonych prawnie na wydanie przez organy administracji decyzji, zezwoleń czy odmowy ich wydania na skutek błędów w dokumentacji projektowej, g) opóźnienia w uzyskaniu
wymaganych pozwoleń, uzgodnień decyzji lub opinii innych organów administracji, niezbędnych do realizacji inwestycji, h) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, i) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonania umowy
potwierdzonych pisemnie przez zamawiającego, j) wystąpienia siły wyższej (np.: wojna, strajk itd.). 2) dotyczyć zmian parametrów technicznych realizowanego przedmiotu umowy w przypadku: a) poprawy parametrów technicznych, jakości, sprawności, wydajności lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót, b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów, c) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na
zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 3) Umowa może zostać zmieniona w sytuacji zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19. Strony umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Strony umowy potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych
(Dz.U. poz. 374 i 567) wprowadzonego ustawą o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw z dnia 31 marca 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 568) stosowne oświadczenia lub dokumenty wymienione w
przywołanym przepisie. 4) być związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy, 5) być związane z zawarciem oraz zmianami umowy o dofinansowanie ze środków zewnętrznych. 2. Wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 2 a-c, należy niezwłocznie zgłosić pisemnie osobie, o której mowa w § 15 pkt 1. 3. Ewentualne spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez Sądy Powszechne, właściwe miejscowo dla zamawiającego. 4. Specyfikacja
Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu poprzedzającym zawarcie tej umowy stanowi jej integralną część.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca, pod rygorem nieważności, składa ofertę, za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu (poprzez miniPortal Wykonawca wybiera ikonę Formularz do komunikacji, gdzie zostaje przekierowany na ePuap).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-01 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.