eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Remont dróg gminnych nr 102488L ul. Spokojna, nr 102371L ul. Cmentarna w m. Łuków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych nr 102488L ul. Spokojna, nr 102371L ul. Cmentarna w m. Łuków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łuków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.lukow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/um.lukow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych nr 102488L ul. Spokojna, nr 102371L ul. Cmentarna w m. Łuków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91726a54-b3e5-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151135

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017210/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont dróg gminnych nr 102488L ul. Spokojna, nr 102371L ul. Cmantarna w m.Łuków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109384/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 425837,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem nawierzchni bitumicznej dróg gminnych ulicy Spokojnej i ul. Cmentarnej w ramach zadania inwestycyjnego: „Remont dróg gminnych nr 102488L ul. Spokojna, nr 102371L
ul. Cmentarna w m. Łuków”. Roboty budowlane polegają m.in. na wymianie krawężników
w ulicy Cmentarnej, wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej oraz wymianie i regulacji wpustów ulicznych, włazów kanalizacyjnych, pokryw studziennych na ulicy Cmentarnej
i ul. Spokojnej w Łukowie.
4.2. Remont dróg gminnych na długości 448,33m i szerokości jezdni 5,6-6,0 m w zakresie:
4.2.1. robót przygotowawczych i rozbiórkowych (m.in. rozebranie krawężników betonowych, ław betonowych, mechaniczne sfrezowanie oraz oczyszczenie nawierzchni bitumicznej);
4.2.2. wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężniki;
4.2.3. ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem;
4.2.4. wykonanie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych stanowiącej warstwę wyrównawczą grubości średnio 3,0 cm + warstwa ścieralna gr. 4,0 cm;
4.2.5. wykonania odwodnienia powierzchniowego drogi poprzez zastosowanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych;
4.2.6. wymiana i regulacja wpustów ulicznych, włazów kanalizacyjnych oraz pozostałych pokryw studziennych;
4.2.7. wykonanie projektów tymczasowej organizacji ruchu oraz jego zastosowanie
4.2.8. wykonanie i montaż tablicy informacyjnej (2 szt.) o dofinansowaniu ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wg przekazanego projektu (szczegółowy opis w Załączniku).
4.3. Charakterystyczne parametry wielkościowe założonego remontu drogi wg projektu:
4.3.1. długość 448,33 m,
4.3.2. szerokość jezdni 5,6-6,0 m,
4.3.3. powierzchnia projektowanej jezdni – około 3008 m2,
4.3.4. długość wymienianych krawężników - około 310 mb
4.4. Roboty należy wykonać na podstawie zgłoszenia wykonania robót budowlanych z dnia 19.08.2021 roku.
4.5. Wykonawca przywróci zajęty teren do stanu pierwotnego.
4.6. Przedmiot Zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 406854,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406854,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 406854,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010676681

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

całość robót z wyjątkiem części robót drogowych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 406854,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.