eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczów, konserw rybnych, konserw mięsnych i innych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju



Ogłoszenie z dnia 2023-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczów, konserw rybnych, konserw mięsnych i innych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W JASTRZĘBIU -ZDROJU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319807

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. C.K. Norwida 23

1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-268

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_jastrzebie_zdroj@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5564dfc6-a6e1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczów, konserw rybnych, konserw mięsnych i innych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5564dfc6-a6e1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089045

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.1.2023.OS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 596927,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczów, konserw rybnych, konserw mięsnych
i innych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju.
Szczegółowy wykaz asortymentu oraz jego ilości z podzieleniem na poszczególne części określone zostały w załączniku nr 1.
Część I (Art. ogólnospożywcze) CPV 15890000-3
1. Liść laurowy - 25kg
2. Ziele angielskie - 25kg
3. Majeranek - 30kg
4. Pieprz naturalny czarny mielony - 280kg
5. Papryka słodka mielona - 150kg
6. Przyprawa sucha warzywna (typu Vegeta lub równoważna) - 190kg
7. Ocet - 600L
8. Herbata ekspres (torebki 1,5g - opakowanie 100 szt.) - 7 800opk.
9. Sól jadalna jodowana - 3 300kg
10. Przyprawa do zup w płynie - 1 400L
11. Marmolada (opakowanie wiaderka 1 - 5 kg) - 3100kg
12. Koncentrat pomidorowy 30% w opakowaniach o wadze netto 900g-1000g - 2600kg
13. Fasola Jaś średni (worki o wadze do 15 kg) - 2000kg
14. Groch łuskany połówki (worki o wadze do 15 kg) - 2000kg
15. Syrop wysokosłodzony (owocowy do sporządzania napojów, dopuszczalne smaki: malina, wiśnia, truskawka) w opakowaniach 0,2 - 1 litr - 500 L
16. Zupa w proszku "Żurek" w opakowaniach 1 - 5 kg, termin przydatności min. 5 m-cy - 450kg
17. Zupa w proszku "Barszcz biały" w opakowaniach 1 - 5 kg, termin przydatności min. 5 m-cy - 350kg
18. Zupa w proszku ,,Pieczarkowa” w opakowaniach 1 - 5 kg, termin przydatności min. 5 m-cy - 350kg
19. Zupa w proszku ,,Brokułowa” w opakowaniach 1 - 5 kg, termin przydatności min. 5 m-cy - 300kg
20. Budyń bez cukru w opakowaniach 1 - 5 kg, termin przydatności min. 5 m-cy - 600kg
21. Cynamon mielony - 75kg
22. Czosnek granulowany - 65kg
23. Oregano suszone - 25kg
24. Kminek mielony - 25kg
25. Pietruszka zielona sucha - 65kg
26. Soczewica - 150kg
27. Koper suchy - 55kg
28. Musztarda w pojemnikach do 1 kg - 230kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.5.5.) Wartość części: 112168,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczów, konserw rybnych, konserw mięsnych
i innych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju.
Szczegółowy wykaz asortymentu oraz jego ilości z podzieleniem na poszczególne części określone zostały w załączniku nr 1.
Część II (Ryby) CPV 15220000-6

1. Kostka rybna z filetów ryb białych bez skóry kl. I mrożona,
Kostki całe, luzem (nie dopuszcza się bloków lub połamanych kostek)
w opakowaniach kartonowych do 25kg
- wygląd: brak oznak rozmrożenia, kostki całe bez skóry, ości i obcych zanieczyszczeń;
- zapach: właściwy dla ryb mrożonych, po rozmrożeniu zapach ryby świeżej, niedopuszczalny gnilny;
- tkanka mięsna: jasna o naturalnej barwie, charakterystycznej dla danego gatunku, bez plam i przebarwień; po rozmrożeniu sprężysta, nie rozpadająca się, o prawidłowym zapachu;
- właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, szkodników, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych.
Cechy dyskwalifikujące: filety z uszkodzoną glazurą
Kostka rybna mrożona musi posiadać co najmniej 30 dniowy termin przydatności do spożycia. Kostki rybne muszą być dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych , zamkniętych, prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach, z podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy i adresu producenta - 2 000kg
2. Kotlet rybny – produkt garmażeryjny gotowy do spożycia.
Zawartość ryby nie mniej niż 40% masy mięsnej.
Opakowania kartonowe do 5kg
- wygląd: brak oznak uszkodzenia, kotlety bez ości i obcych zanieczyszczeń;
- zapach: właściwy dla ryby świeżej, niedopuszczalny gnilny;
-właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, szkodników, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych.
Kotlety muszą posiadać co najmniej 5 dniowy termin przydatności do spożycia Kotlety muszą być dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych , zamkniętych, prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach, z podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy i adresu producenta - 250kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.5.) Wartość części: 22477,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III (Konserwy rybne) CPV 15240000-2
1. Konserwa Sałatka rybna typu „Neptun” lub równoważne z samootwieraczem – waga netto 130g - 300kg
2. Konserwa Sałatka rybna typu „Neptun” lub równoważne z samootwieraczem – waga netto 300-330g - 1 800kg
3. Konserwa Paprykarz szczeciński z samootwieraczem – waga netto 130g - 300kg
4.Konserwa Paprykarz szczeciński z samootwieraczem – waga netto 300-330g - 1 800kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 42245,55 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczów, konserw rybnych, konserw mięsnych
i innych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju.
Szczegółowy wykaz asortymentu oraz jego ilości z podzieleniem na poszczególne części określone zostały w załączniku nr 1.
Część IV (Tłuszcze) CPV 15412200-1
1 Tłuszcz roślinny (typu margaryna) do smarowania pieczywa o zawartości tłuszczu min 20% w kostkach od 200g do 500g* - 14 900kg
2. Tłuszcz roślinny do smarowania (typu masło roślinne lub równoważne) o zawartości tłuszczu od 60% do 80% w kostkach od 200g do 500g* - 2 800kg
3 Olej roślinny w butelkach 0,9 – 1,0 litr** - 1 850 L
*Termin do spożycia minimum 14 dni liczony od dnia dostawy
**Termin przydatności do spożycia minimum 2 miesiące liczony od dnia dostawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 15412200-1 - Tłuszcze roślinne

4.5.5.) Wartość części: 165618,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczów, konserw rybnych, konserw mięsnych
i innych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju.
Szczegółowy wykaz asortymentu oraz jego ilości z podzieleniem na poszczególne części określone zostały w załączniku nr 1.

Część V (Mleko granulowane) CPV 15511700-0
1 Mleko odtłuszczone granulowane (minimalna zawartość białka - 34%, bez domieszki oleju roślinnego, dopuszcza się opakowania do 20 kg) kg 1 500
Termin przydatności do spożycia minimum 2 miesiące liczony od dnia dostawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 15511700-0 - Mleko w proszku

4.5.5.) Wartość części: 39487,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczów, konserw rybnych, konserw mięsnych
i innych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju.
Szczegółowy wykaz asortymentu oraz jego ilości z podzieleniem na poszczególne części określone zostały w załączniku nr 1.
Część VI (Nabiał) CPV 15542100-0
L.p. Nazwa produktu J.m. Ilość
1 Ser twaróg półtłusty w kostkach o wadze 0,2 - 1,0 kg kg 3 500
2 Serek śniadaniowy typu fromage naturalny w opakowaniach o wadze 80-100 g kg 750
3 Serek granulowany czysty w opakowaniach 100 - 150g kg 100
4 Śmietana 12 % kg 1 600
5 Ser topiony czysty o zawartości tłuszczu nie mniej niż 27% w opakowaniach o wadze 100g kg 1 100
6 Jogurt owocowy w opakowaniach o wadze 150g kg 600
7 Jogurt naturalny w opakowaniach o wadze 150 g kg 700
8 Serek kanapkowy 125g kg 400
9 Serek homogenizowany naturalny w opakowaniach 150 g kg 900
10 Serek homogenizowany owocowy w opakowaniach 150 g kg 480
11 Ser żółty w blokach 1 - 5 kg (dopuszczalny wyrób tzw. seropodobny) kg 50
Termin do spożycia minimum 14 dni liczony od dnia dostawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 15542100-0 - Ser twarogowy

4.5.5.) Wartość części: 135627,75 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczów, konserw rybnych, konserw mięsnych
i innych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju.
Szczegółowy wykaz asortymentu oraz jego ilości z podzieleniem na poszczególne części określone zostały w załączniku nr 1.
Część VII (Konserwy mięsne) CPV 15131000-5
1 Pasztet drobiowy czysty (bez dodatków) w alupack o wadze 130g -900kg
2 Szynka mielona drobiowa sterylizowana w puszce o wadze 300g -1 700kg
3 Szynka mielona drobiowa sterylizowana w alupack o wadze 110g - 200kg
Termin przydatności do spożycia minimum 2 miesiące liczony od dnia dostawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa

4.5.5.) Wartość części: 39154,05 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczów, konserw rybnych, konserw mięsnych
i innych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju.
Szczegółowy wykaz asortymentu oraz jego ilości z podzieleniem na poszczególne części określone zostały w załączniku nr 1.
Część VIII (Sojowe) CPV 15890000-3
l.p. Nazwa produktu J.m. ilość
1 Kotlety sojowe ala schabowe kg 500
2 Kostka sojowa w opakowaniu do 15 kg kg 500
3 Granulat sojowy w opakowaniu do 15 kg kg 500
Termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy liczony od dnia dostawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.5.5.) Wartość części: 40149,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112277,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112277,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112277,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. GRACJA Jolanta Zdunek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100384291

7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza 13

7.3.4) Miejscowość: Siemkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-354

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112277,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-01 do 2024-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena oferty najkorzystniejszej przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44475,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena oferty najkorzystniejszej przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96036,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107574,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OL-TRADE S.C. M. Olek, Ł. Pająk, D. Gorycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122698196

7.3.3) Ulica: Powstańców 127

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-670

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-01 do 2024-03-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OL-TRADE S.C. M. Olek, Ł. Pająk, D. Gorycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122698196

7.3.3) Ulica: Powstańców 127

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-670

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-01 do 2024-03-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129010,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OL-TRADE S.C. M. Olek, Ł. Pająk, D. Gorycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122698196

7.3.3) Ulica: Powstańców 127

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-670

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-01 do 2024-03-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

złożona została jedynie oferta podlegająca odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77976,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77976,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F. H. GRACJA Jolanta Zdunek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100384291

7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza 13

7.3.4) Miejscowość: Siemkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-354

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-01 do 2024-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.