eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › ZP/15/2023 Dostawy środków czystości



Ogłoszenie z dnia 2023-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/15/2023 Dostawy środków czystości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281098840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komeńskiego 35

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalmiejski.elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiejski.elblag.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmiejski_elblag

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/15/2023 Dostawy środków czystości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1f4124f-c310-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149662

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00080947/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa środków czystoci i asortymentu higienicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136336

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/15/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest są dostawy środków czystości dla Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1.1 do SWZ.
Pakiet 1 - Papier toaletowy i ręczniki do rąk – Załącznik nr 1.1 do SWZ

W zakresie Pakietu nr 1:
Zamawiający wymaga użyczenia na czas trwania umowy:
1. do poz. 1 (w zał. nr 1.1) - 60 szt. dozowników na papier toaletowy w roli o śr. max 23 cm;
2. do poz. 2 (w zał. nr 1.1 - 80 szt. dozowników na ręczniki w roli, dostosowanych do zaoferowanego produktu. Maksymalne wymiary dozowników: wys: 372 mm, szer. 337 mm, gł: 203 mm. Dozowniki wykonane z tworzywa ABS oraz MABS, dozujące pojedynczy odcinek ręcznika o długości 25 cm, posiadające kontrolę poziomu ilości zużycia wkładu, zawierające poziomicę umiejscowioną na tylnej ścianie umożliwiającą łatwy montaż oraz zestaw montażowy. Montaż dozowników zapewnia Wykonawca. Oferowane dozowniki muszą być fabrycznie nowe.
3. do poz. 3 (w zał. nr 1.3) - 700 szt. dozowników centralnie dozujących dostosowanych do zaoferowanego produktu. Maksymalne wymiary dozowników: wys. 331 mm, szer; 255 mm, gł. 239 mm, Dozowniki mają posiadać przeźroczystą pokrywę dozownika umożliwiającą kontrolę zużycia wkładu, montowaną za pomocą szpilek wykonanych z tworzywa sztucznego zdejmowaną ułatwiającą czyszczenie, ruchomą głowicę umożliwiającą dozowanie odcinka w każdym kierunku, głowica wyjmowana umożliwiająca proces czyszczenia, dwufunkcyjny demontowany zamek zamykany za pomocą metalowego kluczyka lub przycisku, dozowanie wkładów za pomocą jednej ręki.
Montaż dozowników zapewnia Wykonawca. Oferowane dozowniki muszą być fabrycznie nowe.
4. Zamawiający z chwilą podpisania umowy, ale nie później niż przed pierwszą dostawą środków, wymaga dostarczenia 50 szt. instrukcji obsługi dozowników i użycia środków czystości (w formie zabezpieczonej przed działaniem środków dezynfekcyjnych – np. zalaminowanej).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323256,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323256,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 323256,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HIGMA-SERVICE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542833295

7.3.3) Ulica: GOSŁAWICKA 2

7.3.4) Miejscowość: OPOLE

7.3.5) Kod pocztowy: 45-446

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323256,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.