eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opracowanie dok projektowej i przetargowej wraz z pełnieniem nadzoru autor w ramach zadania inwes pn.: "Modernizacja budynku Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych przy ul. Reymonta 16 - etap I"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00148304 z dnia 2021-08-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie dok projektowej i przetargowej wraz z pełnieniem nadzoru autor
w ramach zadania inwes pn.: „Modernizacja budynku Zespołu Placówek
Opiekuńczo-Wychowawczych przy ul. Reymonta 16 – etap I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Senatorska, 29/31

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-099

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrm@szrm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szrm.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie dok projektowej i przetargowej wraz z pełnieniem nadzoru autor
w ramach zadania inwes pn.: „Modernizacja budynku Zespołu Placówek
Opiekuńczo-Wychowawczych przy ul. Reymonta 16 – etap I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be4d6ec5-bf95-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148304

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000957/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Opracowanie dokumentacji projektowej i przetargowej w ramach zadania pn. Modernizacja budynku Zespołu Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych przy ul. Reymonta 16 - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP-II-WI/20/DZP-1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 567856,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowej i przetargowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku Zespołu Placówek
Opiekuńczo-Wychowawczych przy ul. Reymonta 16 – etap I”.

W pierwszej kolejności wymagane jest opracowanie inwentaryzacji wielobranżowej budynku wraz z niezbędnymi ekspertyzami, następnie należy wykonać dwa warianty koncepcji dostosowania budynku do obowiązujących przepisów i potrzeb funkcjonalnych placówki wraz z oszacowaniem kosztów. W ramach koncepcji powinny być określone etapy modernizacji według podziału obejmującego spełnienie aktualnych wymagań p.poż. oraz poprawę warunków lokalowych placówki oraz dostosowanie ich do zmienionej organizacji. Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego koncepcji należy wykonać projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny oraz projekt wykonawczy.
Dokumentacja projektowa ma uwzględniać etapowe wykonanie inwestycji w ramach jednego kompleksowego pozwolenia na budowę.
a) Etap I – winien obejmować realizację robót w zakresie spełnienia wymagań p.poż. zawartych w Załączniku nr 2 do niniejszego wniosku,
b) Etap II – winien obejmować przebudowę i ewentualną rozbudowę istniejącego budynku w ramach poprawy warunków lokalowych placówki oraz zaadoptowanie istniejącej bursy na liceum ogólnokształcące, zgodnie
z Załącznikiem nr 2 do niniejszego wniosku,
c) Etap III – winien obejmować wykonanie kompleksowych boisk wraz z okresowym zadaszeniem na porę jesienno-zimową oraz łącznikiem z budynkiem szkoły, a także zagospodarowaniem terenu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszego wniosku. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje fragment działki nr 1 obręb 70511 w dzielnicy Bielany, przy ul. Aleja Władysława Reymonta.
Szczegółowy zakres Przedmiotu Zamówienia określają „Wytyczne do projektowania”, stanowiące Załącznik Nr 11 do SWZ.
Termin wykonania zamówienia. 1. Rozpoczęcie: niezwłocznie od dnia zawarcia umowy, 2. Zakończenie: w terminie do dnia 15 listopada 2022 r., w tym:
2.1. zakończenie wykonania dokumentacji projektowej i przetargowej – w terminie 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym:
a) materiały wyjściowe do projektowania oraz koncepcja – w terminie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
b) projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany – w terminie 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
c) projekt techniczny – w terminie 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
d) projekt wykonawczy, STWiOR, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie oraz szacunkowa wycena pierwszego wyposażenia – w terminie 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2.2. zakończenie nadzorów autorskich – termin zakończenia nadzorów autorskich będzie określony aneksem do umowy w terminie do dnia 15 listopada 2022 r. w dostosowaniu do potrzeb wynikających z realizacji robót budowlanych i będzie wynosił nie mniej niż 24 miesięcy i nie więcej niż 36 miesięcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490124,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 651900,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490124,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AN ARCHI GROUP SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312256468

7.3.3) Ulica: Chorzowska 64

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490124,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15
2021-08-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.