eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kartuski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 26

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586810715

1.5.8.) Numer faksu: 586811522

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.kartuzy.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie Powiatu Kartuskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5b248dc-b357-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148086

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000919/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107466

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.4.2201.5.2023.SP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: "Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach" :

1) Kategoria znaku: A; typ folii - II, wielkość - 900, ilość - 40;
2) Znak drogowy: A-7, typ folii - II, wielkość - 900, ilość - 10;
3) Kategoria znaku: B, typ folii - II, wielkość - 800, ilość - 30;
4) Znak drogowy: B-2, typ folii - II, wielkość - 800, ilość - 4;
5) Znak drogowy: B-20, typ folii - II, wielkość - 800, ilość - 4;
6) Kategoria znaku: C, typ folii - II, wielkość - 800, ilość - 6;
7) Znak drogowy: C-9 (Mały), typ folii - II, wielkość - 600, ilość - 10;
8) Kategoria znaku: D, typ folii - II, wielkość - 600*600, ilość - 15;
9) Znak drogowy: D-1 (mini), typ folii - II, wielkość - 400*400, ilość - 10;
10) Znak drogowy: D-6, D-6a, D-6b, typ folii - II, wielkość - 600*600, ilość - 4;
11) Znak drogowy: D-15 itp., typ folii - II, wielkość - 600*750, ilość - 10;
12) Drogowskaz (rys.6.3.3.5)- np. napis "Szpital", typ folii - II, wielkość
1000*300, ilość - 4;
13) Znak drogowy: D-42, D-43, typ folii - II, wielkość - 1200*600, ilość - 10;
14) Kategoria znaku: E-17,E-18A,E-4 itp., typ folii - II, wielkość - m2, ilość - 6;
15) Kategoria znaku: E-17a, E-18a,np.z napis "Kamela / Kaméla"- tablica dwujęzyczna, typ folii - II, wielkość - 1000*650, ilość - 2;
16) Znak D-6 łącznie z zn.T-27 na tle folii fluoroscencyjnej żółto-zielonej, typ folii - II/fluor, wielkość - 900*1500, ilość - 8;
17)Znak drogowy: F-5 (np.15t.,4,0km), typ folii - II, wielkość - 900*900,
ilość - 4;
18) Znak drogowy: F-6, typ folii - II, wielkość - 1200*900, ilość - 2;
19) Znak G-1a do G-1f, typ folii - II, wielkość - 300*1000, ilość - 6;
20) Tabliczka T-1 do T-5, typ folii - II, wielkość - m2, ilość - 6;
21) Tabliczka T-6, typ folii - II, wielkość - 600*600, ilość - 4;
22) Tabliczka t-25a-c, typ folii - II, ilość - 2;
23) Tablica U-6a, typ folii - II, ilość - 16;
24) Zapora drogowa U-20a, typ folii - II, wielkość - 1750x250, ilość - 2;
25) Urządzenie BRD: U-18a, Ø 800, ilość - 6;
26) Urządzenie BRD: U-18b, 600 x 800, ilość - 1;
27) Urządzenie BRD: U-21a,U-21b, dwu-stronna plastyk, typ folii - II,
ilość - 10;
28) Słupek blokujący U-12c, ilość - 10;
29) Słupek elastyczny U-12c, fi 110, h=750; ilość : 1;
30) Podstawa do U-21a i U-21b, ok. 25 kg, ok.700x400, ilość - 5;
31) Podstawa do U-21a i U-21b, ok. 17 kg, ok.350x350, ilość - 5;
32) Pachołek drogowy U-23c, ilość - 5;
33) Punktowe elementy odblaskowe, kotwione, jednostronne, białe, czerwone, ilość - 50;
34) Punktowe elementy odblaskowe, kotwione, dwustronne, białe, czerwone, biało-czerwone, ilość - 10;
35) Uchwyt (kompl. -2 szt.), ilość - 150.

Ustalenia dodatkowe dot. zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpie-czeństwa ruchu drogowego, w celu ich wykorzystania na drogach powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
2. Znaki i urządzenia muszą spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruk-tury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t.j. Dz.U. 2019 poz. 2311 ze zm.), rozmiar znaków drogowych oraz urządzeń BRD powinien odpowiadać ich przeznaczeniu tj. wykorzystaniu na drogach powiatowych – w przypadku braku wskazania innego wymiaru w powyższej tabeli.
3. Każdy dostarczony znak drogowy (urządzenie BRD) musi być oznakowany znakiem bu-dowlanym B lub znakiem CE – zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213)
4. Każdy materiał zastosowany do wykonania znaków (urządzeń BRD – łącznie z konstruk-cją wsporczą) musi posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z normą lub aprobatą techniczną lub dokument równoważny.
5. Znaki wykonane na podkładzie z blachy stalowej, podwójnie giętej i obustronnie ocynko-wanej, ogniwo o grubości co najmniej 1,25 mm (dla tablic o pow. powyżej 1 m²: blacha ocynkowana ogniowo o grubości min. 1,5 mm).
6. Tablice znaków do mocowania za pomocą obejm uniwersalnych (nie za krawędź – na śru-by).
7. Tarcza znaku musi być równa i gładka – bez odkształceń płaszczyzny znaku, w tym pofał-dowań, wgięć, lokalnych wgnieceń lub nierówności itp. Odchylenie płaszczyzny znaku (zwichrowanie, pofałdowanie itp.) nie może wynosić więcej niż 1,5 % największego wy-miaru znaku. Krawędzie tarczy znaku muszą być równe i nieostre. Zniekształcenia krawę-dzi tarczy znaku, pozostałe po tłoczeniu lub innych procesach technologicznych, którym tarcza była poddana, muszą być usunięte.
8. Folie odblaskowe powinny być II generacji.
9. Zastosowane folie odblaskowe użyte do wykonania lica znaku powinny wykazywać pełne związanie z tarczą znaku przez cały okres wymaganej trwałości znaku. Niedopuszczalne
są niedoklejania, odklejania, złuszczenia, lub odstawanie folii na krawędziach tarczy znaku oraz na jego powierzchni.
10. Folie odblaskowe muszą posiadać ważne aprobaty techniczne, potwierdzające ich własno-ści fotometryczne i kolorystyczne. Folie powinny charakteryzować się w momencie odbio-ru,
w trakcie i na koniec okresu gwarancji, określonymi w aprobacie wartościami parametrów fotometrycznych oraz pełnym związaniem się z tarczą znaku.
11. Sposób połączenia folii z powierzchnią tarczy znaku powinien umożliwiać jej odłączenie
od tarczy bez jej zniszczenia.
12. Powierzchnia lica znaku powinna być równa i gładka, nie mogą na niej występować lokalne nierówności i pofałdowania. Niedopuszczalne jest występowanie jakichkolwiek ognisk ko-rozji, zarówno na powierzchni jaki na obrzeżach tarczy. Niedopuszczalne jest występowa-nie jakichkolwiek zarysowań powierzchni znaku.
13. Trwałość znaku powinna być co najmniej równa trwałości zastosowanej folii.
14. Każdy znak na odwrocie musi posiadać metryczkę producenta z podaniem kategorii zasto-sowanej folii odblaskowej oraz roku produkcji.
15. Lustra drogowe powinny być akrylowe, panoramiczne. Obudowa powinna być wykonana
z elastycznego tworzywa, technologia produkcji powinna być zgodna ze szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
16. Okres gwarancji i rękojmi na dostarczone znaki drogowe i urządzenia BRD - zgodnie z deklaracją wykonawcy złożoną w ofercie, za wyjątkiem luster drogowych których termin gwarancji i rękojmi ustala się na okres: 3 lat od dnia podpisania protokołu zdawczo – od-biorczego częściowego za dostawę dołączonego każdorazowo do Faktury VAT.
17. Znaki drogowe, elementy oznakowania pionowego należy dostarczać do Sierakowic
ul. Brzozowa 1. Transport znaków, tablic i pozostałego asortymentu odbywać się będzie na koszt Wykonawcy, transport może odbywać się dowolnym środkiem transportu, w sposób zabezpieczający zamówiony asortyment przed uszkodzeniem, a obowiązkiem dostawcy
jest rozładunek dostarczonych materiałów w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wy-konawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz
od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia.
18. Poszczególne dostawy obejmować będą minimum 10 znaków drogowych wraz z urządze-niami BRD.



Zamówienia nie podzielono na części w ramach niniejszego postępowania z uwagi na fakt, iż jest to ekonomicznie nieuzasadnione.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40107,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52000,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40107,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERPLAST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542922856

7.3.3) Ulica: Witebska 27

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-778

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40107,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.