eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wybór osób do realizacji kompleksowych działań diagnostycznych i terapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi w ramach projektu pod nazwą W stronę rodziny - wsparcie usług adopcyjnych



Ogłoszenie z dnia 2022-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wybór osób do realizacji kompleksowych działań diagnostycznych i terapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi w ramach projektu pod nazwą W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Kontroli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386274103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 29

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 501-362-322

1.5.8.) Numer faksu: 798913733

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@soa-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soa-katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/soa_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Realizacja zadań przewidzianych dla ośrodka adopcyjnego ustawą o wspieraniu rodziny o systemie pieczy zastęczej.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wybór osób do realizacji kompleksowych działań diagnostycznych i terapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi w ramach projektu pod nazwą W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-073b28d2-a44c-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006256/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Realizacja kompleksowych działań diagnostycznych i terapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W stronę rodziny-wsparcie usług adopcyjnych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099855/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ŚOA.AK.331.3.3.2022.PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 157826,56 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 156826,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Wybór osób do realizacji diagnoz dzieci w kierunku FAS/FASD oraz działań terapeutycznych dla rodziców/opiekunów - tj. 50 interdyscyplinarnych diagnoz dla dzieci z płodowym zespołem alkoholowym oraz spectrum poalkoholowych wrodzonych zaburzeń rozwoju (FAS/FASD) oraz 150 godzin dydaktycznych ( 1 godzina = 45 min.) konsultacji dla rodziców/opiekunów dzieci po diagnozie.
Celem działania będzie udzielenie specjalistycznego wsparcia dzieciom zgłoszonym do przysposobienia i przysposobionym poprzez zapewnienie im kompleksowej oraz interdyscyplinarnej diagnozy FAS/FASD, która pozwoli na określenie deficytów i potrzeb dziecka w różnych obszarach jego funkcjonowania. W ramach realizacji usługi przewidziano również wsparcie terapeutyczne w postaci konsultacji dla rodziców/opiekunów dzieci po diagnozie.
Wsparcie będzie każdorazowo obejmowało:
a) Indywidualną konsultację z psychologiem i pedagogiem posiadającymi kompetencje w zakresie diagnostyki zaburzeń z obszaru FASD, w tym:
• analizę dokumentacji dziecka oraz wywiad z jego opiekunem/opiekunami,
• przeprowadzenie ankiety dla opiekunów i jej analiza,
• badanie dziecka obejmujące m.in.: ocenę niedoboru wzrostu i masy ciała w historii życia, ocenę fenotypu twarzy, ocenę nieprawidłowości w obrębie OUN – badanie profilem neurorozwojowym (ocena funkcjonowania w następujących obszarach: rozwój motoryczny, sensoryczny i poznawczy, przy zastosowaniu metod m.in.: obserwacji klinicznej, testy neuromotoryczne – testy koordynacji motoryki dużej i równowagi, wykonanie testów odruchów pierwotnych np wg Sally Goddard, wykonanie testów percepcji wzrokowej i integracji wzrokowo – ruchowej w zależności od wieku dziecka, wykonanie testów psychologicznych (w zależności od wieku dziecka np: Dziecięca Skala Rozwojowa, Test Dojrzałości Umysłowej Columbia, Test Matryc Ravena), wstępna ocena przetwarzania sensorycznego (na podstawie obserwacji klinicznej i wywiadu z opiekunami),
• określenie prenatalnej ekspozycji na alkohol.
b) Indywidualną konsultację neurologiczną obejmującą m.in.:
• analizę dokumentacji dziecka oraz wywiad z jego opiekunem/opiekunami,
• badanie napięcia mięśniowego, odruchów neurologicznych, rozwoju psychoruchowego,
• ocenę rozwoju dziecka,
• ocenę wskazań do dalszej diagnozy/leczenia
c) Indywidualną konsultację fizjoterapeutyczną, w tym:
• wywiad z opiekunem dziecka,
• ocenę napięcia mięśniowego i symetrii,
• ocenę wad postawy
• Wydanie kompleksowej diagnozy wraz z zaleceniami
• Spotkania konsultacyjne dla rodziców / opiekunów dziecka po zrealizowanej diagnozie, podczas których psycholog realizujący diagnozę objaśni jej wyniki, przekaże zalecenia dotyczące dalszej pracy z dzieckiem i zaproponuje najkorzystniejsze formy terapii.
Spotkania diagnostyczne i terapeutyczne będą się odbywać od poniedziałku do soboty, w godzinach od 8:00 do 19:00, w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą a rodzicami/opiekunami dzieci objętych wsparciem.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia gabinetu do realizacji diagnoz i konsultacji na terenie województwa śląskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 75000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wybór osób do realizacji diagnoz w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu oraz działań terapeutycznych dla dzieci z ASD – tj. 20 diagnoz w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu (ASD) oraz 150 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) terapii dla dzieci z ASD.
Celem działań diagnostycznych będzie ocena stanu rozwoju i funkcjonowania dzieci zgłoszonych do przysposobienia i przysposobionych pod kątem zagrożenia występowania u nich zaburzeń ze spektrum autyzmu, a także ustalenie planu pracy terapeutycznej z dzieckiem. Działania terapeutyczne mają przyczynić się do minimalizowania trudności dzieci z ASD związanych z ich deficytami oraz redukowania ewentualnych trudnych zachowań.
Uczestnikami diagnoz i terapii będą dzieci zgłoszone do przysposobienia i przysposobione zamieszkujące na terenie województwa śląskiego.
Diagnoza w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu przeprowadzana zostanie na podstawie kryteriów międzynarodowej statystycznej klasyfikacji chorób i problemów zdrowotnych (ICD-10) i będzie obejmowała m.in.:
- Szczegółowy wywiad z rodzicami/opiekunami prawnymi dziecka;
- Analizę dokumentacji dot. dziecka m.in. dokumentacji medycznej, opinii ze szkoły/przedszkola, opinii z poradni psychologiczno-pedagogicznej itp. w przypadku jej posiadania i udostępnienia przez rodziców/opiekunów dziecka;
- Obserwację diagnostyczną dziecka prowadzoną m.in. z wykorzystaniem protokołu ADOS-2
- Ocenę rozwoju dziecka przy wykorzystaniu testu PEP-3-PL lub Monachijskiej Funkcjonalnej Diagnostyki Rozwojowej (MFDR) lub innego narzędzia diagnostycznego służącego do oceny rozwoju dziecka;
- Sporządzenie opinii z wynikami diagnozy oraz zaleceniami do dalszego postępowania i rekomendacjami dot. proponowanych form terapii;
- Spotkanie konsultacyjne dla rodziców/opiekunów, na którym omówienie zostaną wyniki przeprowadzonej diagnozy oraz przekazane zostaną zalecenia dot. ewentualnej dalszej diagnozy i/lub pracy z dzieckiem.
Każda diagnoza będzie obejmowała minimum 4 spotkania. Zostanie ona przeprowadzona przez Specjalistę I przy wsparciu Specjalisty II (udział w obserwacji dziecka i konsultacji wyników) w gabinecie zapewnionym przez Wykonawcę.
Działania terapeutyczne ukierunkowane będą na niwelowanie najistotniejszych trudności występujących u dzieci z ASD, związanych z występowaniem u niech deficytów społecznych oraz w obszarze komunikacji. Będą one prowadzone z wykorzystaniem metod terapeutycznych o potwierdzonej naukowo skuteczności w pracy z dziećmi z ASD (np. terapia behawioralna, terapia poznawczo-behawioralna, trening umiejętności kluczowych itd.) w oparciu o indywidualny plan terapeutyczny. Terapia będzie prowadzona w formie indywidualnych spotkań z dzieckiem i/lub dzieckiem i jego rodzicami w gabinecie zapewnionym przez Wykonawcę.
Spotkania diagnostyczne i terapeutyczne będą się odbywać od poniedziałku do soboty, w godzinach od 8:00 do 19:00, w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą a rodzicami/opiekunami dzieci objętych wsparciem. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia gabinetu do realizacji diagnoz i terapii na terenie województwa śląskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 47666,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część III - Wybór osób do realizacji diagnoz w kierunku zaburzeń hiperkinetycznych oraz działań terapeutycznych dla dzieci z ADHD – tj. 30 diagnoz w kierunku zaburzeń hiperkinetycznych oraz 150 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) terapii dla dzieci z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD).
Celem działań diagnostycznych będzie ocena funkcjonowania i trudności występujących u dzieci zgłoszonych do przysposobienia i przysposobionych pod kątem zagrożenia występowania u nich zaburzeń hiperkinetycznych. Działania terapeutyczne mają przyczynić się do ułatwienia funkcjonowania dzieciom z ADHD oraz redukowania ewentualnych trudnych zachowań.
Uczestnikami diagnoz i terapii będą dzieci zgłoszone do przysposobienia i przysposobione zamieszkujące na terenie województwa śląskiego.
Diagnoza w kierunku zaburzeń hiperkinetycznych przeprowadzana zostanie na podstawie międzynarodowej statystycznej klasyfikacji chorób i problemów zdrowotnych (ICD-10) i będzie obejmowała m.in.:
- Szczegółowy wywiad z rodzicami/opiekunami prawnymi dziecka;
- Analizę dokumentacji dot. dziecka m.in. dokumentacji medycznej, opinii ze szkoły/przedszkola, opinii z poradni psychologiczno-pedagogicznej itp. w przypadku jej posiadania i udostępnienia przez rodziców/opiekunów dziecka;
- Obserwację zachowań dziecka oraz przeprowadzenie badań z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi diagnostycznych, dopasowanych do wieku dzieci, np. testu MOXO i/lub kwestionariuszy CONNERS 3 i/lub testu ciągłego wykonywania (CPT) i/lub innych narzędzi diagnostycznych wykorzystywanych w diagnostyce ADHD;
- Sporządzenie opinii z wynikami diagnozy oraz zaleceniami do dalszego postępowania i rekomendacjami dot. proponowanych form terapii;
- Spotkanie konsultacyjne dla rodziców/opiekunów, na którym omówienie zostaną wyniki przeprowadzonej diagnozy oraz przekazane zostaną zalecenia dot. ewentualnej dalszej diagnozy i/lub pracy z dzieckiem.
Diagnoza będzie obejmowała min. 3 spotkania i zostanie przeprowadzona przez Specjalistę I przy wsparciu Specjalisty II, w gabinecie zapewnionym przez Wykonawcę.
Działania terapeutyczne ukierunkowane będą na łagodzenie objawów oraz ułatwienie funkcjonowania i adaptacji dziecku z ADHD. Będą one prowadzone z wykorzystaniem metod terapeutycznych dostosowanych do wieku dziecka, nasilenia występujących u niego objawów i ewentualnego współwystępowania innych zaburzeń. Elementem postępowania terapeutycznego będą m.in. psychoedukacja dziecka i/lub jego rodziców/opiekunów oraz interwencja behawioralna. Terapia będzie prowadzona w formie indywidualnych spotkań z dzieckiem i/lub dzieckiem i jego rodzicami w gabinecie zapewnionym przez Wykonawcę.
Spotkania diagnostyczne i terapeutyczne będą się odbywać od poniedziałku do soboty, w godzinach od 8:00 do 19:00, w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą a rodzicami/opiekunami dzieci objętych wsparciem. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia gabinetu do realizacji diagnoz i terapii na terenie województwa śląskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 48000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie ponieważ złożona została 1 oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2c.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa Bensz Lucky Mind

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272409137

7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 18/13a

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-10

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa Bensz Lucky Mind

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272409137

7.3.3) Ulica: Wrocławska 18/13a

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.