eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wdrożenie, dostawa i implementacja Systemu Zarządzania Zasobami Bibliotecznymi wraz z asystą techniczną świadczoną przez okres 36 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2023-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wdrożenie, dostawa i implementacja Systemu Zarządzania Zasobami Bibliotecznymi wraz z asystą techniczną świadczoną przez okres 36 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO IM.BRONISŁAWA CZECHA W KRAKOWIE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327847

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 78

1.4.2.) Miejscowość: Kraków

1.4.3.) Kod pocztowy: 31-571

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.4.7.) Numer telefonu: 126831052

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@awf.krakow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.krakow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147073

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00131139

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.15. Nazwa projektu lub programu

Przed zmianą:
4. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Kompleksowy Program Rozwoju AWF Kraków szansą na zwiększenie potencjału uczelni w regionie” , nr umowy o dofinansowanie projektu (POWR.03.05.00-00-ZR66/18) współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Po zmianie:
4. Zamówienie w zakresie etapu I realizowane jest w ramach projektu „Kompleksowy Program Rozwoju AWF Kraków szansą na zwiększenie potencjału uczelni w regionie” , nr umowy o dofinansowanie projektu (POWR.03.05.00-00-ZR66/18) współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2)

Przed zmianą:
Posiadanie przez oferowany system funkcjonalności polegającej na współkatalogowaniu w czasie rzeczywistym.

Po zmianie:
posiadanie przez oferowany SZZB dodatkowych funkcjonalności

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3)

Przed zmianą:
posiadanie certyfikatu zgodnego z normą ISO/IEC 27018

Po zmianie:
Posiadanie dodatkowych (poza ISO/IEC 27001 oraz RODO) certyfikatów bezpośrednio związanych z bezpieczeństwem danych w systemach chmurowych

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 4)

Przed zmianą:
przeprowadzenie migracji danych z systemu Virtua do oferowanego systemu zarządzania zasobami bibliotecznymi.

Po zmianie:
doświadczenie wykonawcy w przeprowadzaniu migracji danych z systemu Virtua do oferowanego przez wykonawcę systemu zarządzania zasobami bibliotecznymi funkcjonującego w chmurze obliczeniowej

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Doświadczenie:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje minimum 2 zamówienia, każde na podstawie odrębnej umowy, polegające na wdrożeniu, dostawie, implementacji systemu zarzadzaniu zasobami bibliotecznymi, o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każda, (słownie: sto tysięcy złotych).
W przypadku zamówień trwających nadal, wykonawca musi wykazać, że wykonuje każde z dwóch zamówień, gdzie wartość już zrealizowanego zamówienia (nie wartość umowy) wynosi co najmniej 100 000 zł brutto dla każdego z wykazanych zamówień.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wykazu wykonanych usług wskazanych w załączniku nr 8 do SWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Kadra:
Zamawiający uzna warunek a spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w celu realizacji zamówienia dysponuje osobą w charakterze kierownika projektu, która nadzorowała wdrożenie/implementację minimum dwóch projektów informatycznych związanych z systemem zarządzania zasobami bibliotecznymi,
a wartość każdego projektu wynosiła nie mniej niż 100 000,00 zł brutto
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wykazu osób wskazanych w załączniku nr 9 do SWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Po zmianie:
Doświadczenie:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje minimum 2 zamówienia, każde na podstawie odrębnej umowy, polegające na wdrożeniu, dostawie, implementacji systemu zarządzania zasobami bibliotecznymi w chmurze obliczeniowej (model SaaS), o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każda, (słownie: sto tysięcy złotych).
W przypadku zamówień trwających nadal, wykonawca musi wykazać, że wykonuje każde z dwóch zamówień, gdzie wartość już zrealizowanego zamówienia (nie wartość umowy) wynosi co najmniej 100 000 zł brutto dla każdego z wykazanych zamówień.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wykazu wykonanych usług wskazanych w załączniku nr 8 do SWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Kadra:
Zamawiający uzna warunek a spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w celu realizacji zamówienia dysponuje osobą w charakterze kierownika projektu, która nadzorowała wdrożenie/implementację minimum dwóch projektów informatycznych związanych z systemem zarządzania zasobami bibliotecznymi,
a wartość każdego projektu wynosiła nie mniej niż 100 000,00 zł brutto
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wykazu osób wskazanych w załączniku nr 9 do SWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
1 Certyfikat
Certyfikat zgodny z Norma ISO/IEC 27018 odnoszący się w szczególności do wymagań prawa ochrony danych i przetwarzanie danych osobowych w chmurze, żądany w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw lub usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.
2 Wykaz przynajmniej 1 zrealizowanej usługi polegającej na przeprowadzeniu migracji danych z systemu Virtua do oferowanego przez Wykonawcę systemu zarządzania zasobami bibliotecznymi, poparte referencją.

Po zmianie:
1 Certyfikat
Certyfikat dodatkowy (poza ISO/IEC 27001 oraz RODO) bezpośrednio związany z bezpieczeństwem danych w systemach chmurowych wskazany przez wykonawcę w ramach trzeciego kryterium oceny ofert.
2 Wykaz przynajmniej 1 zrealizowanej usługi polegającej na przeprowadzeniu migracji danych z systemu Virtua do oferowanego przez Wykonawcę systemu zarządzania zasobami bibliotecznymi w chmurze obliczeniowej, poparte referencją.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
2. Przewiduje się możliwość wprowadzenia zmian w następujących wypadkach i zakresie:
1) Zmiany kierownika projektu na uzasadniony wniosek wykonawcy z zachowaniem wymogów SWZ w zakresie żądanych kwalifikacji i uprawnień (wypadek losowy, utrata zdrowia, ustanie stosunku prawnego łączącego osobę z Wykonawcą poprzez np. ustanie stosunku pracy lub zmianę miejsca pobytu itp.).
2) Zmiany osób wchodzących w skład Zespołu projektowego z zachowaniem wymogów w zakresie żądanych kwalifikacji i uprawnień ; zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy.
3) Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia zmiany wynika ze zmiany przepisów regulujących wykonanie prac projektowych stanowiących przedmiot umowy.
4) Zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 11 ust. 1 i 3 umowy, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572),8. Strony umowy mogą wnioskować o zmianę wysokości wynagrodzenia wykonawcy
w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy,
po upływie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, oraz nie częściej niż po upływie kolejnych 12 miesięcy od dnia zawarcia aneksu zmieniającego wysokość wynagrodzenia wykonawcy.

Po zmianie:
2. Przewiduje się możliwość wprowadzenia zmian w następujących wypadkach i zakresie:
1) Zmiany kierownika projektu na uzasadniony wniosek wykonawcy z zachowaniem wymogów SWZ w zakresie żądanych kwalifikacji i uprawnień (wypadek losowy, utrata zdrowia, ustanie stosunku prawnego łączącego osobę z Wykonawcą poprzez np. ustanie stosunku pracy lub zmianę miejsca pobytu itp.).
2) Zmiany osób wchodzących w skład Zespołu projektowego z zachowaniem wymogów w zakresie żądanych kwalifikacji i uprawnień ; zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy.
3) Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia zmiany wynika ze zmiany przepisów regulujących wykonanie prac projektowych stanowiących przedmiot umowy.
4) Zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 11 ust. 1 i 3 umowy, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
5)zmiany stosowania zasad usuwania błędów zgodnie z jednolitą polityką
i procedurami obowiązującymi u Wykonawcy, o ile będą korzystniejsze dla Zamawiającego niż określone pierwotnie w umowie
8. Strony umowy mogą wnioskować o zmianę wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy, po upływie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, oraz nie częściej niż po upływie kolejnych 12 miesięcy od dnia zawarcia aneksu zmieniającego wysokość wynagrodzenia wykonawcy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-03-27 10:00

Po zmianie:
2023-03-29 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-03-27 10:30

Po zmianie:
2023-03-29 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-04-25

Po zmianie:
2023-04-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.