eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Zamawiającego Centrum Aktywności Międzypokoleniowej



Ogłoszenie z dnia 2021-08-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145622 z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Zamawiającego Centrum Aktywności Międzypokoleniowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modlińska197

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224438406

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialoleka.waw.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Zamawiającego Centrum Aktywności Międzypokoleniowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b724f56-bdf6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002578/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.30 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Zamawiającego Centrum Aktywności Międzypokoleniowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066661/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.10.2021.MRO.MLU/TP1-Rb

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Opis przedmiotu zamówienia i termin jego realizacji
2.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Zamawiającego Centrum Aktywności Międzypokoleniowej z domem dziennego pobytu dla seniorów, placówką wsparcia dla osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz żłobka przy ul. Ceramicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Centrum Aktywności Międzypokoleniowej przy ul. Ceramicznej”.
2.2. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania:
Etap 1 - dokumentację projektowo-kosztorysową dla inwestycji Centrum Aktywności Międzypokoleniowej
z domem dziennego pobytu dla seniorów, placówką wsparcia dla osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz żłobka przy ul. Ceramicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Centrum Aktywności Międzypokoleniowej przy ul. Ceramicznej” na działce nr ewid.41/4 obręb 4-03-06 z przyłączami, zjazdem wraz z uzyskaniem w imieniu Zmawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych, prowadzonych na podstawie opracowanej dokumentacji i uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie. Planowana realizacja robót budowlanych 2021-2023.
Etap 2 - wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Centrum Aktywności Międzypokoleniowej
z domem dziennego pobytu dla seniorów, placówką wsparcia dla osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz żłobka przy ul. Ceramicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Centrum Aktywności Międzypokoleniowej przy ul. Ceramicznej” na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej opracowanej w ramach Etapu 1. Planowana realizacja robót budowlanych 2021-2023.
2.3. Dokumentacja objęta przedmiotem zamówienia winna być zrealizowana w oparciu o dokumentację posiadaną przez Zamawiającego zwaną dalej dokumentacją techniczną – załącznik nr 1 do SWZ :
• Program funkcjonalno - użytkowy dla wielobranżowej dokumentacji projektowej Centrum Aktywności Międzypokoleniowej (CAM) na Białołęce Program funkcjonalno-użytkowy wskazuje rozwiązanie
w postaci przejazdu przez działki prywatne. Dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia winna wskazać nowe rozwiązanie w postaci tzw.„zawrotki” – brak zgody na służebność przejazdu przez działki prywatne.
• Badania geotechniczne gruntu,
• Inwentaryzację zieleni z opinią dendrologiczną, opinią ornitologiczną,
• Decyzję nr 60/CP/2019 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z 7 października 2019r.,
oraz
• Inne dokumenty, decyzje,
• Uzgodnienia z Zamawiającym,
• Założeniami materiałowymi stanowiącymi załącznik nr 7 do wzoru umowy z uwzględnieniem rozwiązań projektowych wraz z obliczeniami zastosowanych w obiekcie odnawialnych źródeł energii (OZE).
2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna – załącznik nr 1 do SWZ, wzór umowy wraz z załącznikami w tym z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do wzoru umowy.
2.6. Zamówienie obejmuje:
Wykonawca zobowiązuje się do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku wraz z infrastrukturą towarzyszącą z przyłączami, zjazdem oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych, prowadzonych na podstawie opracowanej dokumentacji i uzyskania i uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie w ramach Etapu 1 oraz wykonanie robót budowlanych w ramach Etapu 2. Planowana realizacja robót budowlanych 2021-2023.
2.8. UBEZPIECZENIE RYZYK BUDOWLANYCH/MONTAŻOWYCH
Zamawiający informuje, iż zawrze stosowne ubezpieczenie w formie umowy z towarzystwem ubezpieczeń. Szczegółowe zapisy dotyczące ubezpieczenia zostały zawarte w pkt 2.8. SWZ.
2.9. Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy posiadał, dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i działań podwykonawców na czas realizacji przedmiotu umowy w wysokości nie mniejszej niż wartość oferty brutto Wykonawcy/ oraz polisy Ubezpieczenia ryzyk budowlano-montażowych (Contractor’s All Risks) w odniesieniu do Etapu 2 przedmiotu umowy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony z tytułu następstw błędów projektowych oraz wad w dokumentacji, mogących powstać w toku realizacji przedmiotu zamówienia. Przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia na własny koszt robót od zdarzeń losowych. Szczegółowe zapisy znajdują się we wzorze umowy w szczególności w § 4 oraz § 11.
2.10. Rozwiązania równoważne.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” opisane w SWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 99 ust.5 oraz art. 101 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, przy czym rozwiązania równoważne muszą spełniać wymogi w wydanych decyzjach, opiniach, uzgodnieniach.
Kryteria równoważności opisano w dokumentacji technicznej, w szczególności w PFU oraz Założeniach materiałowych.
2.11. Termin realizacji zamówienia.
Termin wykonania Przedmiotu zamówienia (łącznie z uzyskaniem decyzji dopuszczającej obiekt do użytkowania) w ramach danych etapów (1 i 2)prac/robót: przez okres 26 miesięcy od daty podpisania umowy,
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy oraz SWZ.
2.13. Gwarancja jakości
Zamawiający określa minimalny termin gwarancji jakości i serwisowania oraz rękojmi za wady 60 miesięcy oraz maksymalny okres gwarancji 84 miesięcy liczony od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy.
Wydłużenie długości okresu gwarancji jakości i serwisowania oraz rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia liczony od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy stanowi kryterium oceny ofert.
2.14. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na postawie art. 95 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz. 2019 ze zm.).
Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na postawie stosunku pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pracowników, którzy w trakcie realizacji etapu 2 przedmiotu zamówienia będą wykonywali czynności wskazane w OPZ (załączniku nr 1 do umowy) polegające na wykonywaniu:
• robót żelbetowych
• robót ziemnych.
Szczegóły dotyczące zatrudnienia znajdują się we wzorze umowy.
2.15. Wykonawca zobowiązany jest do odbycia wizji w terenie w następujących terminach: 7.06.2021r i 14.06.2021r o godzinie 13.00 na terenie działki nr ewid. 41/4 obręb 4-03-06 przy ul. Ceramicznej. Przedstawiciel potencjalnego Wykonawcy będzie posiadać stosowne upoważnienie ( oryginał pozostawia Zamawiającemu), które umożliwi mu odbycie wizji w terenie i podpisania protokołu. Potwierdzenie odbycia wizji w terenie upoważnia potencjalnego Wykonawcę do złożenia oferty na przedmiotowe zamówienie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

39130000-2 - Meble biurowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71352000-0 - Usługi badania podłoża

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31646000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34194000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31646000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBO ŚLĄSK Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MTM BUDOWNICTWO Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340134688

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 136A

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-208

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty ogólnobudowlane – 20 %; Dostawa i montaż wyposażenia, windy – 7 %;Instalacje sanitarne – 16 %;Instalacje elektryczne –5 %; Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie
nadzoru autorskiego – 5 % - Piotr Bujnowski - Architekt


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31646000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.