eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa sprzętu do Kliniki Okulistyki Dziecięcej z Ośrodkiem Leczenia Zeza



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu do Kliniki Okulistyki Dziecięcej z Ośrodkiem Leczenia Zeza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI DZIECIĘCY SZPITAL KLINICZNY im. L. Zamenhofa w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001406394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Waszyngtona 17

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-274

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@udsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://udsk.pl/zp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu do Kliniki Okulistyki Dziecięcej z Ośrodkiem Leczenia Zeza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-084f1cfc-aa84-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036773/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 SYNOPTOFOR

1.2.7 FAKOEMULSYFIKATOR Z WITREKTOMEM Z FUNKCJĄ KAPSULOTOMII ORAZ DTIATERMICZNYM CYTOSTOMEM I KOŃCÓWKĄ DO CHIRURGII JASKRY

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. OS priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia: Działanie 9.2. Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095347/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PN-12/22/10

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 281900,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZAŁĄCZNIK NR 1

Opis przedmiotu zamówienia: Synoptofor

Producent: …………………………………………………………………………………………………….……
Nazwa i typ: ………………………………………………………………………………………………………..
Rok produkcji:
L.p. wymagania techniczne Parametr wymagany Opis oferowanego parametru

1 Urządzenie do diagnostyki i terapii zeza TAK
2 Odległości między źrenicami: min 45-80 mm TAK
podać
3 Regulacja podbródka: pionowo: 60 mm, poziomo: 45 mm TAK
Podać
4 Regulacja błysków: automatyczna w zakresie min. 30-150 błysków/minutę TAK
podać
5 Odstępy między błyskami: synchroniczne błyski, dłuższe odstępy włączenia lub wyłączenia błysku TAK
6 Zjawisko powidoków TAK
7 Kąt wzniosu 30 stopni , 50△ TAK
podać
8 Kąt nachylenia 30 stopni, 50△ TAK
Podać
9 Kąt konwergencji i odchylenia 50 stopni, 100 △ TAK
Podać
10 Kąt dywergencji 40 stopni, 80△ TAK
podać
11 Oświetlenie: Żarówki 8 V i 0,7 A ; 8V, 3A TAK
podać
12 Obrót obrazka: + / - 20 stopni TAK
13 Slajdy różnokolorowe: min. 27 par TAK
14 Przysłony tęczówkowe TAK
15 Zjawisko Haidingera TAK
16 Regulacja natężenia światła TAK
17 Wymiary: max. 545x315x420 mm TAK
podać
18 Waga urządzenia: max. 18 kg TAK
podać
19 Dedykowany medyczny stolik okulistyczny z elektrycznie regulowaną wysokością blatu w zakresie min 720mm- 970mm. Stolik wyposażony w 4 blokowane kółka. Wielkość blatu max. 650 mm – 450 mm Tak, podać
20 Gwarancja min. 36 miesięcy Tak, podać

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 42900,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZAŁĄCZNIK NR 2

Opis przedmiotu zamówienia: APARAT DO FAKOEMULSYFIKACJI

Producent: …………………………………………………………………………………………………….……
Nazwa i typ: ………………………………………………………………………………………………………..
Rok produkcji:
L.p. wymagania techniczne Parametr wymagany Opis oferowanego parametru
APARAT DO FAKOEMULSYFIKACJI rok produkcji: ≥ 2021 TAK
podać
Lp. Funkcja/ parametr
Irygacja – aspiracja
1. Pompa perystaltyczna oraz pompa Venturiego wbudowane w konsolę aparatu TAK
podać
2. Pompa perystaltyczna:
• Maksymalne możliwe podciśnienie min. 650 mmHg TAK
podać
3. • Maksymalny możliwy przepływ min. 60 ml/min
4. Pompa Venturiego:
• Maksymalne możliwe podciśnienie min. 650 mmHg TAK
podać
5. Możliwość ustawienia stałej wartości przepływu przy jednoczesnej regulacji wartości podciśnienia za pomocą sterownika nożnego np. Speep Mode lub równoważny TAK
podać
6. Przepływ zwrotny – reflux TAK
podać
7. Możliwość przełączenia między pompą perystaltyczną, pompą Venturiego oraz np. Speep Mode bezpośrednio z ekranu lub sterownika nożnego na każdym etapie zabiegu dla każdego programu (fako, irygacja/aspiracja, witrektomia) TAK
podać
8. Zamknięty system płynowy z możliwością podpięcia zewnętrznego worka na zlewki. TAK
podać
9. Tryb override – możliwość zwiększenia limitu ultradźwięków lub podciśnienia w trakcie pracy. TAK
podać
10. Regulacja szybkości narastania podciśnienia pompy Venturiego TAK
podać
11. Kaseta współpracująca jednocześnie z oboma typami pomp – perystaltyczną oraz Venturiego, dedykowana do wszystkich typów zabiegu TAK
podać
12. Infuzja grawitacyjna oraz wymuszona ( mechanizm wtłaczania powietrza o określonym ciśnieniu do butelki z płynem irygacyjnym ) TAK
podać
Funkcjonalność
13. Bezpośrednie sterowanie z panelu dotykowego, trybem oraz parametrami pracy urządzenia TAK
podać
14. Min. 15’’ kolorowy ekran dotykowy posiadający odrębną funkcję bezpośredniego dostępu do modułów bezpieczeństwa TAK
podać
15. Możliwość indywidualnego zaprogramowania parametrów oraz zachowania sterownika nożnego dla min. 50 operatorów TAK
podać
16. Sygnalizacja parametrów pracy i stanów alarmowych TAK
podać
Witrektomia przednia
17. Witrektom z napędem pneumatycznym TAK
podać
18. Witrektom o prędkości maksymalnej min. 10000 cięć/min TAK
podać
19. Kompatybilność z nożami 20G, 23G, 25, oraz 27G TAK
podać
20. Witrektomia przednia zintegrowana z urządzeniem TAK
podać
Możliwość wykonywania witrektomii tylnej
Diatermia
21. Sterowanie z przełącznika nożnego TAK
podać
22. Kapsulotomia HF TAK
podać
23. Płynne programowanie w zakresie 0-100% TAK
podać
24. Koagulacja liniowa TAK
podać
25. Możliwość wykonania zabiegów przeciwjaskrowych z wykorzystaniem wysokich częstotliwości diatermii - HFDS TAK
podać
Inne
26. Bezprzewodowy, dwuliniowy sterownik nożny TAK
podać
27. Sterownik nożny wyposażony w ruchomą płytkę ślizgową oraz 6 osobnych, niezależnych, przycisków funkcjonalnych TAK
podać
28. Dokumentacja w języku polskim TAK
podać
29. Zintegrowany, ruchomy statyw kroplówki TAK
podać
30. Możliwość programowania wysokości statywu kroplówki. TAK
podać
31. Zintegrowana rozkładana taca o wymiarach min. 80x35 cm z możliwością regulowania wysokości TAK
podać
32. Zintegrowana podstawa jezdna TAK
podać
33. Zasilanie 115/230V , 50/60 Hz TAK
podać

AKCESORIA DO APARATU

34. Wielorazowa końcówka do endodiatermii kompatybilna z aparatem OS4 -2 szt TAK
podać
35. Tip do kapsulotomii HF- 2 szt TAK
podać
36. Wielorazowy tip do zabiegów przeciwjaskrowych kompatybilny z aparatem OS4 -1 szt TAK
podać
37. Zestaw końcówek do irygacji/aspiracji bimanualnej – 1 kpl TAK
podać
38. Kabel do diatermii kompatybilny z aparatem OS4– 2 szt TAK
podać
39. Pęseta bipolarna kompatybilna z aparatem OS4 – 1 SZT TAK
podać
40. Diatermia punktowa kompatybilna z aparatem OS4 – 1 SZT TAK
podać
41. Kontener do parowej sterylizacji narzędzi -2 szt TAK
podać
42. Witrektom pneumatyczny 23G Flow Cutter kompatybilny z aparatem OS4 – 30 szt
TAK
podać
43. Samouszczelniający trokar z pojedynczym ostrzem 23 G kompatybilny z aparatem OS4 – 30szt TAK
podać
44. Linia infuzyjna 23 G kompatybilna z aparatem OS4 -30 szt TAK
podać
45. Gwarancja min. 36 miesięcy Tak podać

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 239000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46332,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46332,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46332,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONSULTRONIX SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 676-01-15-479

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 17

7.3.4) Miejscowość: Balice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-083

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46332,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-09

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu oferta Wykonawcy CONSULTRONIX SPÓŁKA AKCYJNA ul. Przemysłowa 17, 32-083 Balice - cena oferty 307 551,63 zł. przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 173 124,00 zł. i nie może zostać zwiększona do ceny oferty.
W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307551,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307551,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.