eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Serwis aparatury medycznej



Ogłoszenie z dnia 2021-08-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145283 z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis aparatury medycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY "INFLANCKA" IM. KRYSI NIŻYŃSKIEJ - "ZAKURZONEJ" W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013003050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Inflancka 6

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-189

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 6973107

1.5.8.) Numer faksu: 22 6973111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@inflancka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-inflancka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpital-inflancka.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwis aparatury medycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8da00986-d58e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012878/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Serwis aparatury medycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P/06/PRZEGMED/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 1296,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 3850,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 7112,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 12988,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 1988,91 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 1544,40 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 10214,73 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 9504,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 6061,44 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 1300,82 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 2600,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 237,60 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 4918,32 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 1598,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 513,45 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 5134,63 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 4180,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 890,78 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 3247,20 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 950,04 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 2164,80 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 1009,80 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 270,50 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 142,56 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 270,60 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 1881,00 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 350,00 PLN

Część 28

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 811,80 PLN

Część 29

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 356,40 PLN

Część 30

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 4752,00 PLN

Część 31

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis aparatury medycznej który obejmuje okresowe przeglądy
sprzętu medycznego Szpitala oraz wykonywanie niezbędnych jego napraw na zasadach
określonych SWZ . Szczegółowy wykaz zamawianych usług zawiera formularz cenowy
(załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 14256,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania wszystkie oferty podlegały odrzuceniu

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1836,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1836,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1836,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mediland Grażyna Wykland

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 193028661

7.3.3) Ulica: Chrzanowskiego 64 b1

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-278

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1836,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9856,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9856,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9856,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drager Polska Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 090518586

7.3.3) Ulica: Posag 7 Panien 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9856,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania wszystkie oferty podlegały odrzuceniu

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę która Zamawiąjacy zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2592,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2592,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2592,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TMS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010765516

7.3.3) Ulica: Wiertnicza 84

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-952

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2592,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 28

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 29

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 30

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie tej części postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 31

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 31)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 31)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Timko Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012098372

7.3.3) Ulica: ul. Kacza 8 lok 34

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 31)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2021-08-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.