eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami twardymi dróg powiatowych w roku 2023.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami twardymi dróg powiatowych w roku 2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Górowski

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Górowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatgora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami twardymi dróg powiatowych w roku 2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b20dd43-b8c2-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144335

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036810/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami twardymi dróg powiatowych w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117209

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 325203,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami twardymi dróg powiatowych” – 1000 Mg. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót związanych z remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami twardymi dróg powiatowych - wyboje o głębokości do 5.0 cm.
Dokładny zakres robót opisano w przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych
wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SWZ. Dopuszczalne istotne zmiany umowy, ingerujące m.in. w opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie
umowy, stanowiącym załącznik do przedmiotowej SWZ. We wszystkich przypadkach,
w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie
materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych
tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez
Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi
materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych,
funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy
z pozostałymi materiałami i urządzeniami.
Zakres zamówienia obejmuje również instalację w siedzibie Zamawiającego oprogramowania umożliwiającego bieżącą lokalizację pracujących jednostek sprzętowych, identyfikację wykonywanych czynności przez te jednostki oraz na sumowanie wykonanych przez te pojazdy czynności (system oparty na bazie odbiorników sygnałów GPS lub równoważny, zainstalowany w jednostkach sprzętowych). Opłaty za zakup, instalację, użytkowanie oraz utrzymanie urządzeń GPS i oprogramowania w siedzibie Zmawiającego poniesie Wykonawca.
Ponadto wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do codziennego raportowania Zamawiającemu drogą mailową o ilości wykonanych prac. Raport ten winien być dostarczany Zamawiającemu. Nie dostarczenie tego raportu w wyznaczonym terminie będzie stanowić podstawę do nie odebrania rozliczanych prac.
Zamawiający zastrzega sobie, że Wykonawca we wskazanym miejscu dokonywać będzie ważenie pojazdów załadowanych i rozładowanych. Każdorazowo w czasie trwania zamówienia. Zamawiający żąda, że przy rozliczeniu materiału konieczne będą kwity wagowe.
Wykonawca na czas trwania robót ma obowiązek opracować projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia robót.
Wskazane ilości materiałów stanowią planowaną wielkość zamówienia i mogą ulec zmniejszeniu stosownie do potrzeb zamawiającego w okresie trwania umowy. Wykonawca będzie prowadził rejestr wykonania przedmiotu zamówienia na każdym pojeździe i na każdej drodze przez cały czas trwania zamówienia, oferent będzie kontrolował zużycie przewidzianych ilości materiałów. Po wykonaniu usługi oferent przedstawi zamawiającemu dokumenty potwierdzające wbudowany materiał w drogi powiatowe oraz wykaz dróg z ilością wbudowanego materiału na każdą drogę.
Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu polega na finalnej ocenie ilości i jakości wykonywanych robót, które w dalszym procesie realizacji ulegną zakryciu.
Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu będzie dokonywany w czasie realizacji robót umożliwiających wykonanie ewentualnych korekt i poprawek bez hamowania ogólnego postępu robót.
Odbioru dokonuje upoważniony pracownik.
Każdorazowe wbudowanie mieszanki z remontera Wykonawca wpisuje do dziennika robót z jednoczesnym powiadomieniem i potwierdzeniem przez upoważnionego pracownika.
Odbiór będzie przeprowadzony niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia wpisem do dziennika robót o ich zakończeniu z podaniem ilości wbudowanej masy, długości ciągu drogowego, nr drogi, nazwy drogi – miejscowości na którym wykonano masą remont cząstkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 400 000,00 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (platforma zakupowa) przed otwarciem ofert, które miało miejsce 17 marca 2023 r. o godzinie 10:30.Wpłynęły 4 oferty. Oferta z najniższą ceną złożona przez Bitumdrog Sp. z o.o.
55-120 Oborniki Śl., Rycerska 12, skr. 6 zawiera cenę wynoszącą 535 050,00 zł brutto.
Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, zatem unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 262 ustawy, o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia niezwłocznie zawiadomi wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 535050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688800,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.