Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00098294/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowej, produkowanej seryjnie zamiatarki chodnikowej (urządzenia wielofunkcyjnego)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Bierutów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12
1.5.2.) Miejscowość: Bierutów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.plociennik@bierutow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_bierutow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowej, produkowanej seryjnie zamiatarki chodnikowej (urządzenia wielofunkcyjnego)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55dfc245-ab7a-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143460
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022196/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa fabrycznie nowej, produkowanej seryjnie zamiatarki chodnikowej (urządzenia wielofunkcyjnego)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098294/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.2710.6.2022.JP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowej, produkowanej seryjnie zamiatarki chodnikowej (urządzenia wielofunkcyjnego) o parametrach:
1)Minimalne warunki:
-rok produkcji – co najmniej 2021,
-konstrukcja przegubowa, kąt skrętu co najmniej 50°,
-zamiatarka podciśnieniowa z układem recyrkulacji wody,
-dopuszczalna masa całkowita do 2,3 tony,
-zbiornik paliwa min 40 l,
-silnik spalinowy diesel chłodzony cieczą, moc minimalnie 25 kW,
-norma emisji spalin co najmniej STAGE V,
-rozstaw osi maksymalnie 1300 mm,
-pojazd wolnobieżny nie wymagający rejestracji,
-prędkość transportowa co najmniej - 25 km/h,
-tempomat,
-napęd hydrostatyczny na 4 koła,
-długość całkowita maksymalnie 3900 mm,
-szerokość pojazdu bez lusterek maksymalnie 1100 mm,
-wysokość pojazdu maksymalnie 2000 mm (bez światła sygnalizacyjnego),
-rozmiar opon min 12 cali,
-zewnętrzna średnica zawracania pomiędzy ścianami – maksymalnie 4500 mm,
-zbiornik wody czystej minimum 150 l,
-ładowność zbiornika zamiatarki co najmniej 450 kg,
-zbiornik na nieczystości wykonany z aluminium lub stali nierdzewnej, minimum 900 litrów pojemności nominalnej zgodnie z normą EN 15429 (potwierdzenie załączone do oferty),
-wysokość opróżniania zbiornika, co najmniej 140 cm,
-ręczna pompa do podnoszenia zbiornika w przypadku awarii,
-zespół zamiatający dwu szczotkowy – szerokość zamiatania min. 150 cm sterowana z kabiny operatora, szczotki zamiatające z możliwością regulacji w płaszczyźnie poziomej,
-kabina zamknięta, oszklona, wyposażona w fotel z zawieszeniem pneumatycznym, umieszczony centralnie, ogrzewana, i klimatyzowana, regulowana kolumna kierownicza, drzwi po obu stronach kabiny, składane podgrzewane elektrycznie lusterka boczne, przystosowana do montażu radia cyfrowego DAB +,
-lampa i akustyczny sygnał cofania,
-oświetlenie LED zgodne z homologacją,
-ręczny wąż ssawny o średnicy minimum 100 mm i długości minimum 3,5 m, automatycznie zwijany po zakończonej pracy,
-myjka wysokociśnieniowa, ciśnienie min. 100 bar; wydajność min. 10 l/m; długość węża min. 10 metrów,
-szerokość dyszy ssącej – co najmniej 500 mm,
-kanał ssący o średnicy nie węższej niż 160 mm,
-poziom hałasu urządzenia maksymalnie 80 db,
-certyfikat PM 2,5; PM 10 – potwierdzenie EUnited (certyfikat),
-system wymiany osprzętu z przodu i z tyłu maszyny bez konieczności stosowania narzędzi, kluczy itp.,
-możliwość ciągnięcia przyczepy z hamulcem najazdowym o DMC co najmniej 1500 kg.
2)Wyposażenie dodatkowe (nie wymagane przy dostawie, pojazd ma mieć możliwość współpracy z wymienionym wyposażeniem):
-posypywarka silosowa wykonana z materiału odpornego na korozję o pojemności co najmniej 300 litrów, rozrzut materiału min. 4 m. dostawa wraz z nogami do przechowywania,
-pług odśnieżny dwu lemieszowy – szerokość 120 - 130 cm, co najmniej 115 cm w pozycji złożonej ( kąt V 134 stopnie ) wysokość 50 - 60 cm, wyposażony w plastikowe resorowany płozy,
-zamiatarka walcowa o szerokości roboczej 120 cm – 130 cm, średnica walca co najmniej 50 cm,
-kosiarka rotacyjna przystosowana do zbierania skoszonego materiału do zbiornika na nieczystości, szerokość robocza 120 cm 130 cm, możliwość wyrzutu bocznego, tylnego, mulczowania, napęd hydrauliczny,
-szczotka do usuwania chwastów montowana w miejsce szczotki do zamiatania – 2 sztuki,
-kompletny zaczep kulowy umożliwiający ciągnięcie przez zamiatarkę przyczepy o DMC co najmniej 1500 kg.
2.Wykonawca wraz z przedmiotem umowy dostarczy Zamawiającemu:
1)instrukcję w języku polskim,
2)katalog części zamiennych w formie obrazkowo numerycznej jako katalog książkowy bądź w formie elektronicznej, na nośniku cyfrowym lub na portalu dostawcy,
3)kartę gwarancyjną,
4)certyfikat PM 2,5; PM10,
5)dokumenty umożliwiające poruszanie się pojazdu po drogach publicznych.
3.Gwarancja wynosi 24 miesiące licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy.
4.Wykonawca zapewni serwis w okresie gwarancyjnym.
5.Serwis dokonywany będzie w siedzibie Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby wykonania jakichkolwiek napraw lub innych czynności serwisowych, a zakończenie naprawy nastąpi maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia, w przypadku nie ukończenia naprawy Wykonawca ma obowiązek dostarczyć sprzęt zastępczy.
6.Wykonawca dostarczy przedmiot umowy oklejony materiałami reklamowymi dostarczonymi przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144431-8 - Zamiatarki zasysające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAKO POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 276177635
7.3.3) Ulica: ul. Czerwone Maki 63
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-392
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.