Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00124819/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00124949/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i usług w ramach Grantu w projekcie "Cyfrowa gmina"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAPANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łapanów 34
1.5.2.) Miejscowość: Łapanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-740
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6134057
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budownictwo@lapanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i usług w ramach Grantu w projekcie "Cyfrowa gmina"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a35ebbc-bcbc-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142967
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024020/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i usług w ramach Grantu w projekcie „Cyfrowa gmina”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia – REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124819
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IBP.III.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 182656,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:Serwer - 2 szt.,
Stacje robocze - 18 szt.,
Rozbudowa systemu kopii zapasowych serwera - 2 szt.,
16-kanałowe zabezpieczenie przeciwprzepięciowe do sieci Gigabit Ethernet zainstalowane w Urzędzie Gminy
Łapanów - 2 szt.,
Oprogramowanie umożliwiające prace zdalną pracowników Urzędu Gminy Łapanów - 4 szt.,
Projektor multimedialny do zdalnej obsługi mieszkańców oraz video-spotkań dla Centrum Kultury Gminy Łapanów - 1 szt.,
Zakup specjalistycznego oprogramowania (system do wykonywania backupu serwera - 1 szt.,
Zakup specjalistycznego oprogramowania (system do wykonywania backupu stacji roboczych - 15 szt.,
Szkolenie on-line dla pracowników urzędu w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania - UTM - 1 szt.,
Usługi informatyczne w zakresie wdrożenia, konserwacji i serwisu sprzętu informatycznego oraz oprogramowania - i konfiguracja - 1 szt.,
Szkolenie stacjonarne dla pracowników urzędu w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania - 1 szt.,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 "Opis Przedmiotu Zamówienia" będący załącznikiem do SWZ.
Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji.
Zamawiający wymaga aby sprzęt objęty przedmiotem zamówienia został dostarczony, zamontowany ( zainstalowany) oraz objęty gwarancją zgodnie z ofertą jak również objęty wsparciem technicznym.
Uwaga: Do oferty należy dołączyć wypełniony załącznik do formularza ofertowego. Oferta nie zwierająca ww. formularza lub w przypadku nie wypełnionego w całości będzie traktowane jako niezgodność treści oferty z treścią SWZ i taka oferta będzie podlegała odrzuceniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
48820000-2 - Serwery
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 154556,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup zabezpieczeń logicznych wraz z wdrożeniem (firewall, systemy IDS, IPS) - 4 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 "Opis Przedmiotu Zamówienia" będący załącznikiem do SWZ.
Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji.
Zamawiający wymaga aby sprzęt objęty przedmiotem zamówienia został dostarczony, zamontowany ( zainstalowany) oraz objęty gwarancją zgodnie z ofertą jak również objęty wsparciem technicznym.
Uwaga: Do oferty należy dołączyć wypełniony załącznik do formularza ofertowego. Oferta nie zwierająca ww. formularza lub w przypadku nie wypełnionego w całości będzie traktowane jako niezgodność treści oferty z treścią SWZ i taka oferta będzie podlegała odrzuceniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 28100,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie w zakresie zadania częściowego nr 1 wpłynęły dwie oferty których cena przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia,
w szczególności, że najwyższą ilość punktów otrzymała oferta z wyższa ceną ( Wykonawca z ofertą zawierającą niższa cenę zaoferował tylko 36 miesięcy gwarancji na serwery i stacje robocze a Wykonawca z wyższa ceną 48 miesięcy).
W związku z brakiem możliwości zwiększenia kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia postępowanie unieważnia się
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186640,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245385,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie w zakresie zadania częściowego nr 2 wpłynęła jedna oferta której cena przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
W związku z brakiem możliwości zwiększenia kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia postępowanie unieważnia się.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51537,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51537,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TI.262.2.2024 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń w budynku E na potrzeby administracji Szpitala" polegających na wykonaniu sieci komputerowej w budynku E.
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- "Przebudowa zintegrowanego systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach"
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- "Budowa punktów kamerowych - realizacja 3 zadań z budżetu obywatelskiego"
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.