Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00096533/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00142194 z dnia 2021-08-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kostki betonowej bezfazowej szarej gr. 6 cm na potrzeby realizacji inwestycji: „Budowa chodnika w miejscowości Kaźmierzyn” oraz „Utwardzenie terenu przy ul. Wspólnej w Wagańcu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Waganiec
1.3.) Oddział zamawiającego: ul. Dworcowa 11 87-731 Waganiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa
1.5.2.) Miejscowość: Waganiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-731
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 283044
1.5.8.) Numer faksu: 542830640
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.waganiec@waganiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.waganiec.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://waganiec.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kostki betonowej bezfazowej szarej gr. 6 cm na potrzeby realizacji inwestycji: „Budowa chodnika w miejscowości Kaźmierzyn” oraz „Utwardzenie terenu przy ul. Wspólnej w Wagańcu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d905cde3-d7e9-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00142194
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003843/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa kostki betonowej bezfazowej szarej gr. 6 cm na potrzeby realizacji inwestycji: „Budowa chodnika w miejscowości Kaźmierzyn” oraz „Utwardzenie terenu przy ul. Wspólnej w Wagańcu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096533/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120183,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotowe zamówienie obejmuje: Dostawę na teren Gminy Waganiec 2.950 m2 nowej (I gatunek) kostki betonowej bezfazowej prostokątnej szarej gr. 6 cm, zgodnie z poniższym:
na potrzeby realizacji inwestycji pn. „Budowa chodnika w miejscowości Kaźmierzyn” – 2.000 m2,
na potrzeby realizacji inwestycji pn. „Utwardzenie terenu przy ul. Wspólnej w Wagańcu” – 950 m2 .
2. Dostawa będzie odbywać się na paletach zwrotnych (bez wpłacenia kaucji). Palety będą zwrócone Wykonawcy do 30 grudnia 2022 r. Cena palet nie wchodzi w koszt kostki betonowej.
3. Zamówienie obejmuje również załadunek, transport i rozładunek materiałów.
4. Dostawa wraz z rozładunkiem kostki betonowej odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
5. Oferowany przedmiot zamówienia powinien spełniać normy: PN-EN 1338:2005 oraz PN:EN 1338:2005/AC:2007 lub równoważne.
6. Za równoważne uznaje się wyroby, spełniające parametry określone w normie wskazanej przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Oferowany materiał musi posiadać znak CE.
8. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV).
Główny kod CPV: 44113000-5.
Dodatkowy kod CPV: 44113800-3.
5. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę – nie dotyczy.
6. Podwykonawstwo:
1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówienia,
2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy,
na warunkach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ (Wzór umowy),
3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani,
4) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia;
7. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Prawo budowlane, ustawie Kodeks cywilny i ustawie Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91801,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91801,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IBF-POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6120004067
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 21
7.3.4) Miejscowość: Bolesławiec
7.3.5) Kod pocztowy: 59-700
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91801,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.