eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przeprowadzenie poradnictwa prospołecznego w formie grupowych warsztatów integracyjnych.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141737 z dnia 2021-08-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie poradnictwa prospołecznego w formie grupowych warsztatów integracyjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 86-76-239

1.5.8.) Numer faksu: (17) 85-20-611

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie poradnictwa prospołecznego w formie grupowych warsztatów integracyjnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49acad55-d8b7-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141737

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Dostępna praca” w ramach RPO WP na lata 2014-2020 Priorytet VIII Regionalny Rynek Pracy, Działanie 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - projekty konkursowe w ramach RPO WP na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100148/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 16280,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez dwóch Psychologów/Coachów z uprawnieniami poradnictwa prospołecznego w formie grupowych warsztatów integracyjnych połączonych z nabyciem społecznych kompetencji kluczowych, m.in. autoprezentacja, komunikacja interpersonalna, pewność siebie, zarządzanie czasem, negocjacje, asertywność, polityka równości, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, mającego na celu przygotowanie Uczestników Projektu, do poruszania się po rynku pracy oraz rozwijanie społecznych kompetencji kluczowych. Zostaną utworzone 2 grupy po 10 osób na każdą edycję (3 edycje x 2 grupy po 10 osób x 7 godzin lekcyjnych x 4 dni) łącznie 168 godzin lekcyjnych we wskazanych przez zamawiającego lokalizacjach w ramach trzech edycji projektu „Dostępna praca” oraz zapewnienie materiałów biurowych wraz z ich dostarczeniem do miejsca odbywania się szkolenia tj. (teczka, notes/zeszyt, długopis, pendrive dla każdego Uczestnika projektu) w każdej z trzech edycji projektu „Dostępna praca”, realizowanego ze środków UE Działanie 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - projekty konkursowe w ramach RPO WP na lata 2014-2020.
Warsztaty prowadzone będą w 2 grupach po 10 osób, przy czym na każdą grupę przypada 28 godzin wsparcia. Warsztaty powinny być prowadzone przez 4 dni dla każdej grupy tj. 7 godzin lekcyjnych dziennie. Na każdą edycję 56 godz. lekcyjnych. Łącznie 168 godzin lekcyjnych na 3 edycje.
Na każdą grupę uczestników projektu podczas warsztatów przypada jedna przerwa kawowa oraz jedna przerwa obiadowa.

Wykonawca zobowiązuje się do:
a. przeprowadzenia poradnictwa prospołecznego w formie grupowych warsztatów integracyjnych połączonych z nabyciem społecznych kompetencji kluczowych m.in. autoprezentacja, komunikacja interpersonalna, praca w grupie, pewność siebie, zarządzanie czasem, negocjacje, asertywność, polityka równości, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, zgodnie z zapisami jakie zawarto w opisie przedmiotu zamówienia.
Dla uczestników projektu zostanie zapewniony komplet materiałów biurowych (teczka, długopis, zeszyt/notes, pendrive). Poniżej wskazano szczegółowy program poradnictwa, z rozpiską na każdy dzień.

Program zajęć grupowych
I dzień:
- budowanie pozytywnych relacji w grupie;
- rozwijanie umiejętności komunikacji interpersonalnej, asertywności;
- poznanie siebie i innych;
- wzmocnienie pewności siebie;
II dzień:
- rozwijanie umiejętności radzenia sobie ze stresem;
- akceptacja swojej sytuacji osobistej i zawodowej;
- zmotywowanie do aktywnej postawy w celu powrotu do życia społecznego i na rynek pracy;
- zasady i etapy pracy grupowej, normy grupowe
- model procesu komunikacyjnego oraz najważniejsze zasady komunikacji;
- język ciała jako sposób komunikowania się z otoczeniem;
- komunikacja werbalna;
- bariery komunikacyjne - jak sobie z nimi radzić?
- główne założenia koncepcji zachowań asertywnych;
- samoocena wypływająca z asertywnego traktowania samego siebie;
- asertywna odmowa;
- reguły asertywnych reakcji na krytykę i atak;
III dzień:
Techniki autoprezentacji:
- rola i znaczenie autoprezentacji w życiu zawodowym i prywatnym;
- główne narzędzie autoprezentacji;
- podstawowe techniki autoprezentacyjne;
- zarządzanie czasem i negocjacje;
IV dzień:
Kreowanie wizerunku zawodowego:
- funkcje i elementy wizerunku zawodowego;
- określenie i przeanalizowanie możliwości i ograniczeń we własnej autoprezentacji;
- tworzenie pozytywnego wizerunku adekwatnego do profilu zawodowego;
Trening umiejętności autoprezentacji.
Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej.

b) oznaczenia logotypami i oznaczeniami projektowymi materiałów dla każdego Uczestnika Projektu. Zamawiający prześle Wykonawcy logotypy i oznaczenia w terminie do 3 dni po podpisaniu umowy. Po zrealizowaniu usługi, Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów każdego Uczestnika Projektu w terminie do 3 dni od zakończenia doradztwa.

Wymagania dotyczące Psychologów/Coachów, którzy będą realizować usługę
Wykonawca musi dysponować odpowiednią kadrą, która będzie realizować przedmiot zamówienia, tj. dysponować dwójką Psychologów/Coachów, a każdy z tej dwójki musi spełniać następujące wymagania:
- posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe (kierunek: psychologia)
- posiadać kwalifikacje oraz uprawnienia niezbędne do wykonywania zawodu psychologa/coacha, a także minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie poradnictwa prospołecznego, przeprowadzonego w formie grupowych warsztatów integracyjnych – nie mniej niż 2 lata i minimum 100 godzin w przeprowadzeniu poradnictwa w formie grupowych warsztatów integracyjnych połączonych z nabyciem społecznych kompetencji kluczowych m.in. autoprezentacja, komunikacja interpersonalna, praca w grupie, pewność siebie, zarządzanie czasem, negocjacje, asertywność, polityka równości, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, osób bezrobotnych oraz niepełnosprawnych, zgodnie z zapisami jakie zawarto w opisie przedmiotu zamówienia.

Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz osób - Psychologów/Coachów, którzy będą realizować przedmiot zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli wymagań stawianych osobom wykonującym zamówienie i wezwanie Wykonawcy do przedłożenia dokumentów potwierdzających np. dyplomu ukończenia studiów, referencji, protokołów odbioru czy zaświadczeń. W trakcie trwania umowy będzie istniała możliwość zmiany Psychologa/Coacha, uzasadniona przyczynami niezależnymi/losowymi/czynnikami chorobowymi, na osobę, która spełnia wszystkie wymagane kryteria w stopniu nie mniejszym, niż osoba, która jest zastępowana.

Doświadczenie psychologa/coach musi być potwierdzone referencjami i/lub zaświadczeniem i/lub protokołami zrealizowania usług i z czytelnie określonym:
- terminem zrealizowanej usługi,
- liczbą godzin,
- stanowiskiem pracy i/lub zakresem obowiązków.

W trakcie trwania umowy będzie istniała możliwość zmiany Psychologa/Coacha, uzasadniona przyczynami niezależnymi/losowymi/czynnikami chorobowymi, na osobę, która spełnia wszystkie wymagane kryteria w stopniu nie mniejszym, niż osoba, która jest zastępowana.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15056,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18312,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15056,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa CSW Delta sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6562334873

7.3.3) Ulica: Kopernika 17

7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-300

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15056,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31
2021-08-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.