eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kule › Dostawy drobiu, wędlin, mięsa oraz podrobów dla COSSW w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie



Ogłoszenie z dnia 2021-08-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00140087 z dnia 2021-08-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy drobiu, wędlin, mięsa oraz podrobów dla COSSW w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000675181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kule 2

1.5.2.) Miejscowość: Kule

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-110

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_kule@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy drobiu, wędlin, mięsa oraz podrobów dla COSSW w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dece203e-d581-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00140087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020015/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawy drobiu, wędlin, mięsa oraz podrobów dla COSSW w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095413/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: COS-DKW.2232.9.2021.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 217861,72 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są – dostawy drobiu i jego podrobów dla COSSW w Kulach
1. Filet z indyka kg 150
2. Filet z kurczaka kg 350
3. Ćwiartka z kurczaka kg 300
4. Żołądki drobiowe kg 50
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112100-7 - Świeży drób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15114000-0 - Podroby

4.5.5.) Wartość części: 12853,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są – dostawy wędlin, mięsa oraz podrobów dla COSSW w Kulach
1 Baleron kg 100
2 Blok szynkowy kg 100
3 Kiełbasa szynkowa kg 150
4 Kiełbasa śląska kg 300
5 Kiełbaski cienkie śląskie kg 200
6 Ogonówka kg 80
7 Parówki cienkie śląskie kg 200
8 Rolada schabowa kg 90
9 Szynka wieprzowa gotowana kg 130
10 Szynka wieprzowa parzona kg 130
11 Wędzonka wieprzowa grubo rozdrabniana kg 70
12 Wędzonka wieprzowa kg 70
13 Boczek wędzony kg 200
14 Karczek pieczony kg 90
15 Kiełbasa biała parzona kg 110
16 Kiełbasa parówkowa kg 150
17 Polędwica parzona kg 70
18 Schab pieczony kg 100
19 Blok łopatkowy kg 90
20 Pieczeń wieprzowa kg 80
21 Pasztet wieprzowy kg 80
22 Polędwica drobiowa kg 70
23 Szynka z indyka kg 70
24 Sopel z indyka kg 70
25 Antrykot kg 300
26 Wołowina b/k kg 400
27 Karkówka z/k kg 700
28 Łopatka z/k kg 700
29 Schab z/k kg 800
30 Golonka z/k kg 150
31 Golonka b/k kg 100
32 Żeberka wieprzowe kg 80
33 Flaki wołowe kg 110
34 Kaszanka kg 70
35 Wątroba wieprzowa kg 70
36 Smalec kg 120
37 Słonina kg 15
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5a do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15111000-9 - Mięso wołowe

15111100-0 - Wołowina

15113000-3 - Wieprzowina

15114000-0 - Podroby

15131130-5 - Wędliny

15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste

15131135-0 - Wędliny drobiowe

15131600-1 - Produkty wołowe i cielęce

15412100-0 - Tłuszcze zwierzęce

4.5.5.) Wartość części: 104659,87 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są – dostawy drobiu i jego podrobów dla COSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie
1 Uda całe z kurczaka kg 280
2 Filet z piersi kurczaka b/k kg 500
3 Porcja rosołowa kg 100
4 Porcja rosołowa ze skrzydłami kg 400
5 Skrzydło indycze kg 400
6 Wątroba z kurczaka kg 150
7 Żołądki z indyka kg 150
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5b do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112100-7 - Świeży drób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15112120-3 - Indyki

15112300-9 - Wątróbki drobiowe

15114000-0 - Podroby

4.5.5.) Wartość części: 22767,77 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są – dostawy wędlin, mięsa oraz podrobów dla COSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie
1 Żebro wołowe kg 90
2 Wołowina b/k kg 180
3 Karkówka
b/k kg 180
4 Łopatka
b/k kg 360
5 Schab b/k kg 180
6 Mięso wieprzowe drobne kg 120
7 Golonka
z/k peklowana kg 80
8 Żeberka wieprzowe
kg 380
9 Wątroba wieprzowa kg 30
10 Baleron kg 100
11 Blok szynkowy kg 100
12 Salami kg 100
13 Kiełbasa krakowska sucha kg 100
14 Kiełbasa szynkowa kg 100
15 Kiełbasa śląska kg 150
16 Kabanosy kg 80
17 Szynka tyrolska kg 100
18 Parówki kg 90
19 Rolada schabowa kg 100
20 Szynka wiejska kg 100
21 Boczek wędzony
kg 130
22 Kiełbasa biała parzona kg 90
23 Kiszka pasztetowa kg 40
24 Salceson ozorkowy kg 40
25 Polędwica sopocka kg 100
26 Pieczeń
kg 40
27 Kurczak faszerowany kg 40
28 Smaczek kg 40
29 Kiełbasa parówkowa kg 120
30 Karczek pieczony kg 100
31 Schab pieczony kg 100
32 Kaszanka
kg 110
33 Polędwica drobiowa prasowana kg 100
34 Szynka drobiowa kg 100
35 Schabik drobiowy kg 100
36 Kiełbasa drobiowa podsuszana kg 100
37 Parówki drobiowe
kg 90
38 Filet wędzony z indyka kg 65
39 Polędwica drobiowa w galarecie kg 40
40 Mortadela drobiowa z warzywami kg 40
41 Pasztet wieprzowy kg 40
42 Flaki kg 60
43 Słonina kg 60
44 Smalec kg 60
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15111000-9 - Mięso wołowe

15111100-0 - Wołowina

15113000-3 - Wieprzowina

15114000-0 - Podroby

15131130-5 - Wędliny

15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste

15131135-0 - Wędliny drobiowe

15131310-1 - Pasztety

15131600-1 - Produkty wołowe i cielęce

15412100-0 - Tłuszcze zwierzęce

4.5.5.) Wartość części: 77580,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13965,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13965,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13965,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Drobiarska DAKPOL Marek Bejm Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5742065256

7.3.3) Ulica: Długa 185

7.3.4) Miejscowość: Borowe

7.3.5) Kod pocztowy: 42-133

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13965,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98727,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113300,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98727,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Masarnia Borowe” J.B. Pluta Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741932490

7.3.3) Ulica: Długa 114

7.3.4) Miejscowość: Borowe

7.3.5) Kod pocztowy: 42-133

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98727,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19886,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24398,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19886,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURT-DETAL EKO-DRÓB ELŻBIETA MUSIAŁ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731640290

7.3.3) Ulica: Piotrkowska 66

7.3.4) Miejscowość: Opoczno

7.3.5) Kod pocztowy: 26-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19886,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77387,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77560,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77387,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Nowakowski Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 768-183-85-28

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa 6

7.3.5) Kod pocztowy: 26-332

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77387,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2021-08-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.