eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Deszczno › Budowa, przebudowa oraz remont dróg na terenie gminy Deszczno



Ogłoszenie z dnia 2022-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa oraz remont dróg na terenie gminy Deszczno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DESZCZNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966935

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubuska 90

1.5.2.) Miejscowość: Deszczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-446

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 72 87 656

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariusz.florczak@deszczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.deszczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, przebudowa oraz remont dróg na terenie gminy Deszczno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cde8c0f-9412-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140025

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022661/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa, przebudowa, remont dróg na terenie gminy Deszczno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065254/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271.1.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 001307F ul. Kwiatowa w miejscowości Ciecierzyce. W ramach przebudowy zaprojektowano: drogę gminną klasy D, dla kategorii ruchu KR1, Sto pień dostępności :droga ogólnodostępna, długości 581,96 m, przy prędkości projektowej 30 km/h.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1197261,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi gminnej nr 001318F w miejscowości Dziersławice. W ramach budowy drogi gminnej G001318F prowadzącej z Dziersławic do Orzelca przewidziano budowę nawierzchni bitumicznej na wyznaczonym pasie drogowym szerokości 15 m. Parametry projektowanej drogi są zgodne z obowiązującymi przepisami. Stopień dostępności : droga ogólnodostępna
Kategoria drogi : D, kategoria ruchu KR1,
Prędkość projektowa: 30 km/h. Elementy drogi:
− jedna jezdnia o szerokości podstawowej 5,0 m (2 pasy ruchu po 2,50 m) ,
− długość drogi podstawowej 589,47 m + 74,03 m drogi poprzecznej,
− pobocza utwardzone o szerokości około 0,75 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1967082,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa drogi gminnej nr 001319F w Orzelcu. Zakres rozbudowy drogi: roboty ziemne – korytowanie, wyprofilowanie i wyrówna nie poboczy, oraz wykonanie pełnej konstrukcji nawierzchni jezdni głównej z BA na dłu gości 1,529 km, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym. Należy także wykonać mi janki jednostronne, oraz plac manewrowy w km 1+524. Nowa nawierzchnia z betonu asfaltowego, została zaprojektowana dla ruchu KR 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1312901,91 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 001809F ul.Lubuska Boczna w Deszcznie. Przebudowa drogi obejmuje: budowę zatoki postojowej, budowę 3 miejsc parkingowych wraz z jezdnią manewrową, przebudowę chodników, przebudowę zjazdów, remont części istniejącej nawierzchni ulicy wraz z wymianą krawężników, zagospodarowanie terenów zielonych, wymianę wiaty przystankowej oraz ustawienie ławek i śmietników (materiał inwestora)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 593401,10 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi gminnej nr 001487F w miejscowości Borek oraz remont drogi gminnej nr 001724F w miejscowości Dziersławice.
Istniejąca droga w miejscowości Borek na remontowanym odcinku posiada nawierzchnię kamienną o zmiennej szerokości ok 3,5 m. Nawierzchnia kamienna jest skoleinowana.Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni drogi oraz dla zjazdów na posesje:
- koryto na głębokość 10 cm,
- warstwa podbudowy kamiennej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 – 20 cm,
- warstwa ścieralna AC 11 S – gr. 5 cm.

Droga gminna Nr G001724F w miejscowości Dziersławice posiada nawierzchnię z betonu asfaltowego szerokości 3,0 – 3,90 m. Zakres remontu drogi: frezowanie nawierzchni, roboty ziemne – wyprofilowanie i wyrównanie poboczy, oraz skarpy wewnętrznej rowu –prace konserwacyjne, wyrównanie i wzmocnienie jezdni głównej z BA, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 912163,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieni; w rezultacie oferty z najniższą ceną złożone na poszczególne zamówienia częściowe przewyższają środki finansowe (wskazane na stronie prowadzonego postępowania), jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieni; w rezultacie oferty z najniższą ceną złożone na poszczególne zamówienia częściowe przewyższają środki finansowe (wskazane na stronie prowadzonego postępowania), jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieni; w rezultacie oferty z najniższą ceną złożone na poszczególne zamówienia częściowe przewyższają środki finansowe (wskazane na stronie prowadzonego postępowania), jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (730 000,00 zł), a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1384929,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1538326,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1384929,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Usługowe "DROMAX" Ryszard Kobierski i Karol Kobierski spółka cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 281-008-42-83

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1384929,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.