eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › "Utrzymanie i remonty bieżące obiektów mostowych na drogach krajowych i wojewódzkich w Koninie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie i remonty bieżące obiektów mostowych na drogach krajowych i wojewódzkich w Koninie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG MIEJSKICH W KONINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363118861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zakładowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdm-konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://konin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i utrzymanie dróg publicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie i remonty bieżące obiektów mostowych na drogach krajowych i wojewódzkich w Koninie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bb74618-ab4d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034217/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie i remonty bieżące obiektów mostowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098699/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDM.IV.ZP.221.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 367586,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 245686,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i remonty bieżące obiektów mostowych na drogach krajowych i wojewódzkich w Koninie w zakresie:
1.1. Bieżącego utrzymania czystości obiektów mostowych na drogach krajowych i wojewódzkich.
1.2. Roboty konserwacyjne i remontowe obiektów mostowych na drogach krajowych i wojewódzkich.
2. Zamówienie obejmuje prace utrzymaniowo - remontowe prowadzone na 26 obiektach mostowych zlokalizowanych w ciągach dróg krajowych, wojewódzkich i częściowo powiatowych w Koninie zgodnie z zestawieniem zbiorczym stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ Lokalizacja i parametry obiektów określone zostały w zestawieniu. Łączna ilość wszystkich obiektów mostowych to 28 szt. w tym: 6 mostów, 14 wiaduktów, 8 estakad.
3. Zlecenia cząstkowe z zakresu umowy będą przekazywane przedstawicielowi, Wykonawcy osobiście, pocztą elektroniczną lub w nagłych przypadkach telefonicznie. Zgłoszenie obejmuje zakres prac, lokalizację oraz termin wykonania. Wykonawca na podstawie zgłoszenia, realizuje prace zgodnie z zleceniami Zamawiającego lub zajmuje stanowisko w sprawie.
4. Zamówienie obejmuje dokumentowanie wszystkich prac na obiektach przez robienie zdjęć po wykonaniu prac/robót na poszczególnych obiektach. Dokumentację zdjęciową należy przekazać Zamawiającemu na nośniku trwałym.
5. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 3 lata od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego.
6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do przygotowania oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63712310-9 - Usługi w zakresie eksploatacji mostów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294033,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294033,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294033,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Handlowo-Usługowa Maxpert Beata Zaradzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6671649541

7.3.3) Ulica: os. Niepodległości 13/53

7.3.4) Miejscowość: Słupca

7.3.5) Kod pocztowy: 62-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Bieżące utrzymanie. Przedsiębiorstwo Melioracyjno-Ekologiczne EKO-MEL Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294033,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.