eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Odolanów › Przebudowa wiaty na budynek sali wiejskiej wraz z jej rozbudową o zaplecze gospodarcze



Ogłoszenie z dnia 2023-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wiaty na budynek sali wiejskiej wraz z jej rozbudową o zaplecze gospodarcze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO ODOLANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855127

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 11

1.5.2.) Miejscowość: Odolanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 733-15-81

1.5.8.) Numer faksu: 733-38-92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odolanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wiaty na budynek sali wiejskiej wraz z jej rozbudową o zaplecze gospodarcze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a00bced-a16a-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139353

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064277/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa wiaty na budynek sali wiejskiej wraz z jej rozbudową o zaplecze gospodarcze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00073342

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 877468,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej wiaty na budynek sali wiejskiej w zabudowie wolnostojącej, w technologii szkieletowo - murowanej, niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny. Podstawowe parametry: powierzchnia zabudowy sali wyniesie 161,13 m2, powierzchnia użytkowa 122,95 m2, kubatury 637,00 m3, długość 22,05m, szerokość 8,18m, wysokość budynku 4,89 m. Budynek wyposażony w instalację oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, instalację gniazd i zasilania, instalację uziemienia, połączeń wyrównawczych, instalacja odgromowa, instalację ogrzewania i technologię kotłowni, instalację wodociągową, instalację kanalizacji sanitarnej, instalację gazu, instalację wentylacji mechanicznej. W budynku wydzielone 3 strefy: ogólnodostępna wielofunkcyjna sala wiejska, część toalet ogólnodostępnych (dostępność z Sali i zewnątrz budynku), strefa gospodarcza z magazynem. Zadanie realizowane będzie w miejscowości Baby, która sąsiaduje z miejscowością Tarchały Wielkie gdzie funkcjonowało PGR co zostało potwierdzone zaświadczeniem z KOWR. Większość gruntów wsi Baby zlokalizowana jest ewidencyjnie w obrębie Tarchał Wielkich. Z wybudowanej nowoczesnej infrastruktury, wyposażonej m.in. w wentylację mechaniczną korzystać będą wszyscy mieszkańcy wsi Tarchały Wielkie, co przyczyni się do wzrostu świadczonych usług rekreacyjnych, poprawy warunków spędzania wolnego czasu, co wpłynie na wzrost poziomu ich życia. Dodatkowo mieszkańcy wsi Baby pracowali w PGR zlokalizowanym w Tarchałach Wielkich a dzieci ze wsi Baby uczęszczają do szkoły w Tarchałach Wielkich.
Dla zadania uzyskano pozwolenie na budowę Nr RPA.6740.6.76.2021 z dnia 21 lipca 2021 r.
Zaleca się żeby Wykonawca zapoznał się z projektem budowlanym i wykonawczym w celu złożenia kompletnej i poprawnej oferty na wykonawstwo przedmiotowej inwestycji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik do SWZ
W ramach zamówienia wykonawca jest zobowiązany do złożenia skuteczngo i kompletnego wniosku na uzyskanie pozwolenia na użytkowanie do właściwych organów.

Uwaga: Inwestycja jest finansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Szczegółowe zasady płatności i waloryzacji wynagrodzenia zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ.

2.Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i w załącznikach do SWZ, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami "lub równoważny" lub "lub równoważne", pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz "równoważny" lub "równoważne" nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.
Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
Zamawiający wskazuje, że zgodnie art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 us.t 1 pkt 2 i ust. 3 PZP), obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w SWZ.
Zamawiający wskazuje, że zgodnie art. 101 ust. 6 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, określonej przez Zamawiającego

3.Zamawiający wyjaśnia przyjęte w umowie zasady finansowania inwestycji.
1) Inwestycja jest dofinansowana z programu rządowego Polski Ład, z uwagi na to przyjęto określony sposób finansowania przez Zamawiającego inwestycji.
2) W ramach finansowania zadania wyróżnia się wkład własny i dofinansowanie.
3) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić finansowanie przedmiotu umowy w części nie pokrytej wkładem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę środków z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
4) Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet realizacji zamówienia, w wysokości 2% wynagrodzenia wykonawcy. Wykonawca może złożyć do zamawiającego wniosek o udzielenie zaliczki w wyższej wysokości do maksymalnie kwoty odpowiadającej wysokości wkładu własnego Zamawiającego w dniu złożenia oferty wykonawcy.
5) Wynagrodzenie wykonawcy będzie wypłacone w dwóch częściach.
a) pierwsza część wynagrodzenia będzie równa wysokości wkładu własnego Zamawiającego w dniu zawarcia umowy. Zasady wypłaty:
I. Jeżeli wykonawcy złożył wniosek o zaliczkę w wysokości całości tej części wynagrodzenia, wypłata wynagrodzenia w tej części nie nastąpi, a strony dokonają rozliczenia udzielonej zaliczki w ramach tej pierwszej części wynagrodzenia, w ten sposób że wymagalne wynagrodzenie częściowe zostanie pomniejszone o kwotę udzielonej wcześniej zaliczki.
II. Jeżeli wykonawca złożył wniosek o zaliczkę w wysokości mniejszej od wkładu własnego zamawiającego z dnia podpisania umowy, zamawiający zapłaci w ramach tej części wynagrodzenia kwotę maksymalnie jaka równa jest różnicy pomiędzy wkładem własnym zamawiającego, a udzieloną wykonawcy zaliczką. Rozliczenie udzielonej zaliczki nastąpi przed albo w ramach wypłaty tej części wynagrodzenia. Wynagrodzenie wykonawcy w ramach tej części zawsze będzie pomniejszone o udzieloną zaliczkę.
b) zapłata pozostałej część wynagrodzenia należnego wykonawcy nastąpi po wykonaniu zamówienia, w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego, pod warunkiem doręczenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT w terminie do 5 dni od dnia dokonania odbioru końcowego. Termin zapłaty na fakturze nie może wykraczać poza termin 35 dni od dnia dokonania odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 939362,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1427612,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 939362,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dekarstwo Ciesielstwo Monika Szczepaniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222490226

7.3.3) Ulica: Ogrodowa

7.3.4) Miejscowość: Raczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 63-430

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 939362 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.