eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby uruchomienia działalności BISTRO na terenie SU NR 1 Bydgoszcz



Ogłoszenie z dnia 2021-08-03


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00135295 z dnia 2021-08-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych oraz napojów
na potrzeby uruchomienia działalności BISTRO na terenie SU NR 1 Bydgoszcz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR. A. JURASZA W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001126074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie Skłodowskiej 9

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-094

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 585 41 56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.szczepanik@jurasza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jurasza.umk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych oraz napojów
na potrzeby uruchomienia działalności BISTRO na terenie SU NR 1 Bydgoszcz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d111a165-a7fd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135295

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023789/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Produkty żywnościowe wysokiej jakości na potrzeby BISTRO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042554/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NLZ.2021.271.01

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 396808,78 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Śmietanka UHT 30 % tł do deserów, do ubijania, karton 500 ml, 600 l
2 Ser camembert, naturalny, zaw tłuszczu min 32%, op 120g 100 op
3 Ser sałatkowo-kanapkowy z mleka krowiego typu Feta, zaw tłuszczu 18%, op. 270 g 500 op
4 Ser typu Mozzarella kulki mini w zalewie- opakowanie 250 – 300 g,waga sera po odsączeniu 150g ok 20 kulek w opakowaniu,ser podpuszczkowy delikatnym smaku oraz miękkiej konsystencji. 150 szt
5 Ser typu mozzarella tarty/grys 1 kg, charakteryzujący się wyjątkową topliwością i ciągliwością, posiadający charakterystyczną elastyczną i włóknistą konsystencję. Mleczny, lekko kwaśny, słony smak. 100 kg
6 Serek mascarpone jasny, maślany kolor, gładka konsystencja op 250g- 500g 40 kg
7 Mleko UHT 3.2 % tł, karton 4000,00 l
8 Ser żółty w plastrach różne rodzaje: cheddar, ementaler, gouda, mazdamer min zaw tł. 25g/100g, op 1 kg 350 kg
9 Twaróg mielony bez konserwantów, barwników i aromatów, 18% tłuszczu, op. 1 kg 400 kg
10 Jogurt pitny różne smaki i rodzaje: waniliowy, truskawkowy, owoce leśne, pomarańcza, bez laktozy poj 250g 1500 szt
11 Jogurt naturalny typu Greckiego op 400g- 1 kg 70 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 33925,5 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Chleb tostowy, krojony, jasny pszenny ok. 500g Miękisz chleba powinien być równomiernie porowaty, skórka o złocistym kolorze. 200 szt
2 Chleb tostowy, krojony pełnoziarnisty, miękisz chleba równomiernie porowaty ok 500g 200 szt
3 Paluch wieloziarnisty 80 g, podłużna i chrupiąca bułka, skórka – złocista do jasnobrązowej, termin przydatności do spożycia do 48 h. Wg podstawowego składu: mak, sezam, słonecznik, płatki. 4000 szt
4 Paluch pszenny 80 g, podłużna i chrupiąca bułka, skórka gładka, błyszcząca, złocista, termin przydatności do spożycia do 48 h 4000 szt
5 "Bułka pszenna 50g, skórka gładka, błyszcząca, bez sztucznych barwników i polepszaczy, miękisz bułki równomiernie porowaty, termin przydatności do spożycia - 48 h. Wg podstawowego składu: mąka 500, woda, drożdże,sól, cukier kryształ, margaryna, enzymy piekarnicze (czysta etykieta)

" 4000 szt
6 Bułka grahamka 70g podłużna lub okrągła bułka, skórka gładka, błyszcząca, złocista do jasnobrązowej, termin przydatności do spożycia 48 h 1000 szt
7 Bułka do hamburgerów 100g, bułka pszenna posypana sezamem, bez sztucznych dodatków 2500 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.5.) Wartość części: 11277,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Ciabatta, pszenna bułka we włoskim stylu, miękka skórka, porowaty miękisz 7000 szt
2 Croissant maślany 80g, rogalik z ciasta francuskiego, głęboko mrożony gotowy do odpieku op. 50-70 szt 5000 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.5.) Wartość części: 12484,5 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Pomidorki koktajlowe typu: cherry, truskawkowe; skórka bez oznak zepsucia, jędrna, niepopękana 360 kg
2 Mix sałat świeżych op 150-200g 500 kg
3 Rukola świeże listki op 150-200g 180 kg
4 Sałata lodowa, liście kruche, bez cech zepsucia 1 główka 400 szt
5 Roszponka świeże listki op 150-200g 180 kg
6 Szpinak świeże listki op 150-200g 90 kg
7 Jarmuż świeży kędzierzawy z upraw ekologicznych liście jędrne niezwiędnięte 200g 36 kg
8 Seler naciowy, grube soczyste i chrupiące łodygi dł 20-30 cm, zakończone drobnymi listkami 108 kg
9 Sałata karbowana liście pofałdowane, kruche soczysto zielone 1 główka 400 szt
10 Bazylia świeża doniczka, wysokość rośliny 25-35 cm liście jasnozielone nie zwiędnięte 30 szt
11 Mięta świeża doniczka, wys. rośliny ok 25-35 cm , liście zielone niezwiędłe 20 szt
12 Melisa świeża doniczka, wysokość rośliny 25-35 cm, liście soczysto-zielone niezwiędnięte 20 szt
13 Oregano świeże doniczka, wysokość rośliny 25-35 cm, listki zielone, niezwiędnięte 30 szt
14 Rozmaryn świeży doniczka, wysokość rośliny 25-35 cm, o mocnym aromacie 10 szt
15 Imbir świeży kłącze, jędrne, jasna skórka, bez oznak zepsucia jak np. ślady zgnilizny lub pleśni 5 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.5.5.) Wartość części: 44195,91 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Maliny 200g- 500g 6 kg
2 Jeżyny 200 g- 500g 6 kg
3 Borówka amerykańska 500g- 500g 20 kg
4 Czerwona porzeczka na gałązkach 200 g- 500g 8 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 03222300-6 - Owoce inne niż tropikalne

4.5.5.) Wartość części: 851,26 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 "Polędwiczki wieprzowe świeże bez tłuszczu, powierzchnia czysta, niezakrwawiona, bez przekrwień, zapach swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia, kolor w całym profilu po przekrojeniu jednolity
" 150 kg
2 Żeberka wieprzowe paski świeże kl I, powierzchnia czysta, bez przekrwień, zapach swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia 200 kg
3 Golonko wieprzowe świeże przednie ok 0.5 kg, z małą ilością kości,bez przekrwień, zapach swoisty ,charakterystyczny dla mięsa świeżego, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia 220 kg
4 Udziec wołowy świeży, powierzchnia czysta, niezakrwawiona, bez przekrwień, zapach swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia, kolor w całym profilu po przekrojeniu jednolity 200 kg
5 Nogi z kaczki, zapach swoisty, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia waga ok 250g 200 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15113000-3 - Wieprzowina

4.5.5.) Wartość części: 37962,75 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Kiełbaski firmowe min 95 % miesa wieprzowiny/100g 100 kg
2 "Szynka wieprzowa „myszka” pozbawiona błon i tłuszczu, powierzchnia czysta, niezakrwawiona, bez przekrwień, zapach swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia
" 80 kg
3 Salami bumerang min 95% mięsa/100g 40 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny

4.5.5.) Wartość części: 4357,5 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Smalec wieprzowy ,tłuszcz spożywczy pochodzenia zwierzęcego, otrzymany przez tradycyjne wytopienie z sadła, słoniny oraz tłuszczu drobnego o naturalnym zapachu i smaku, zawiera nie mniej niż 99,5% tłuszczu i 0,5% wody kostka 200 g 60 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny

4.5.5.) Wartość części: 409,5 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Łosoś filet ze skórą Trym D (usunięty kręgosłup, ości brzuszne, tylne płetwy, kość obojczyka, tłuszcz na płetwie brzusznej usunięty częściowo, usunięte ości, ścięty ogon, usunięta otrzewna) chłodzony (1,4 – 2,6 kg) 160 kg
2 Paluszki surimi, min zaw. ryby 30%, 50 kg
3 Łosoś filet wędzony na zimno plastry chłodzony vac 50 kg
4 Łosoś mrożony kostka ok. 100 g, bez panierki, glazura do 8% 130 kg
5 Filety śledziowe wiejskie w oleju, min zaw ryby 40 % opak 2-3 kg 80 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 22337,07 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 "Sernik domowy - ciasto, którego głównym składnikiem jest zmielony biały ser, jajka, cukier, masło, reszta zgodnie z recepturą właściwą dla wypieku sernika, dodatkiem mogą być rodzynki, skórka pomarańczy. Ciasto puszyste, świeże,pachnące, termin przydatności do spożycia 48h
" 900 kg
2 Ptysie z lekkiego ciasta parzonego z nadzieniem z bitej śmietany lub piankowym galaretkowym 1200 szt
3 Jabłecznik-wyrób zgodny z recepturą właściwą dla wypieku jabłecznika. Do jabłek mogą być dodawane przyprawy korzenne, cynamon. Ciasto świeże, pachnące, o przydatności do spożycia 48h 900 kg
4 Kostka W-Z, lekkie ciasto kakaowe z kremową masą śmietanową 900 kg
5 Kostka: wiśniowa, porzeczkowa, truskawkowa - lekkie puszyste ciasto z owocami 900 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta

4.5.5.) Wartość części: 72598,05 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Kawa ziarnista typu Lavazza lub równowazna o następujących minimalnych równowaznych parametrach: 100 % arabica pochodząca z Ameryki środkowej i Afryki,( mieszanka co najmniej 3 rodzajów arabici),wykwintny aromat, stopień palenia średni, 150 kg
2 Kawa mielona100 % arabica lub równoważna pochodząca z Ameryki środkowej i Afryki, wykwintny aromat, stopień palenia średni, 30 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 12801,35 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Herbata Pick & Mix 240szt herbaty w kopertach (mix smaków czarne gatunkowe, czarne aromatyzowane, zielone czyste i z dodatkami (np. jaśmin, mięta), mieszanki owocowe i ziołowe) 5 op
2 Herbata truskawka w kopertach op. 25 szt 20 op
3 Herbata malina w kopertach op 25 szt 20 op
4 Herbata mango – truskawka w kopertach op 25 szt 20 op
5 Herbata imbir – miód w kopertach op 25 szt 20 op
6 Herbata mieta w kopertach op 25 szt 15 op
7 Herbata zielona w kopertach op 25 szt 20 op
8 Herbata gruszka – pomarańcza w kopertach op 25 szt 20 op
9 Herbata wanilia w kopertach op 25 szt 15 op
10 Herbata czarna w kopertach op. 1000 szt 5 op
* wszystkie herbaty w poz. 1-10 winny pochodzic od tego samego producenta= 1 marka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 4139,32 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Żurawina suszona op 1 kg 10 kg
2 Płatki migdałowe op 500g 2 kg
3 Oliwa z oliwek extra virgin 1l 50 l
4 Sos ogrodowy typu knorr 700g wiaderko lub równoważny o następujących minimalnych, równowaznych parametrach proporcjonalnie do wskazanego składu: sól, cukier, skrobia modyfikowana, maltodekstryna, wzmacniacz smaku (glutaminian monosodowy), natka pietruszki, regulator kwasowości, kwas (kwas cytrynowy ), GORCZYCA mielona, cebula suszona, LAKTOZA, szczypiorek suszony, tłuszcz palmowy, substancja zagęszczająca, ekstrakt drożdżowy, pieprz czarny mielony, kurkuma, czosnek suszony. 10 kg
ad 4 nazwa produktu równowaznego: …………………………………………. minimalne parametry: …………………………….
5 Suszone pomidory w oleju op 700-900ml 45 kg
6 Krem czekoladowy typu Nutella op 600g lub równoważny o następujących minimalnych, równowaznych parametrach proporcjonalnie do wskazanego składu: cukier, olej palmowy, orzechy laskowe 13%, mleko odtłuszczone, kakao o bnizonej zaw. tłuszczu 7,4%, wanilina. 70 kg
ad 6 nazwa produktu równowaznego: …………………………………………. minimalne parametry: …………………………….
7 Cukier puder op 500g 100 kg
8 Drożdże 100g 1000 szt
9 Cukier waniliowy op 500 g- 1000g 5 kg
10 Proszek do pieczenia 36 g 100 op
11 Ketchup wiaderko 5 – 5,8 kg koncentrat pomidorowy min 45% 500 kg
12 Sos 1000 wysp 900- 950 g 100 kg
13 Suszone podgrzybki op. 1 kg 7,5 kg
14 Musztarda 1 kg plastikowa butelka do wyciskania rózne rodzaje: sarepska, grillowa, francuska 100 kg
15 Ketchup 1-1,1 kg plastikowa butelka do wyciskania, koncentrat pomidorowy min 70% 20 kg
16 Ciecierzyca konserwowa op 400g 40 kg
17 Oliwki zielone całe bez pestek 900-1000g 10 kg
18 Oliwki czarne bez pestek, całe 900-1000g 15 kg
19 Fasolka czerwona konserwowa 2,5-2,6 kg brutto, 1,5-1,6 kg netto po odsączeniu 20 kg netto
20 Sos do deserów różne smaki: czekolada, toffi, 1l 180 l
21 Sos do deserów różne smaki: truskawka, wiśnia op 1l 180 l
22 Frytura op 20 l 800 l
23 Soda oczyszczona op 70g 0,3 kg
24 Pestki dyni łuskane op 500g-1 kg 10 kg
25 Pomidory krojone bez skórki w soku pomidorowym zaw pomid min 65% poj 2-2,5 kg 375 kg
26 Syrop klonowy op 200-250 ml 24 l
27 Marmolada wieloowocowa twarda 1,15 kg 60 kg
28 Cynamon mielony 1kg 60 kg
29 Granola z płatków owsianych i jęczmiennych z liofilizowanymi owcami, bez dodatku cukru, bez oleju palmowego, bez syropu glukozowo-fruktozowego, 10 kg
30 Curry 500g 2 kg
31 Ananas kawałki puszka 565g 40 kg
32 Nasiona chia 1 kg 2 kg
33 Goździki mielone op 15g 0,4 kg
34 Kokos wiórki 500 g 5 kg
35 Placki tortilla różne rodzaje (pszenne, orkiszowe, pełnoziarniste) 25 cm, op 8 szt 300 op
36 Makaron ryżowy – nitki op.200g 100 kg
37 Groszek ptysiowy op. 1 kg 200 kg
38 Czekolada tabliczka miazga kakaowa min 50% op 80-100g 3 kg
39 Syrop do kawy smaki: Irsih Cream, Wanilia, Amaretto itp. Op 320- 490ml 50 l
40 Czekolada w proszku op. 1 kg, kakao o obnizonej zaw. Tłuszczu 20 kg
41 Cukier biały, saszetka 5 g 18000 szt
42 Cukier brązowy, saszetka 5g 15000 szt
43 Kolendra cała op 15-17 g 0,4 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 41416,97 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Rożek waflowy do lodów, półsłodki na 1 gałkę lodów 3000 szt
2 Rożek waflowy do lodów, wysokocukrowy, na 3 gałki lodów śr. 7 cm 3000 szt
3 Rurka waflowa dekoracyjna pusta op 200 szt 3 op

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 1343,48 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Placki ziemniaczane okrągłe op. 2500 g 700 kg
2 Frytki cienkie wstępnie podsmażone i zamrożone 2500g 4500 kg
3 Cząstki ziemniaków mrożone 2500 g (skład: ziemniaki, olej) 2000 kg
4 Lody: waniliowe, czekoladowe, truskawkowe kuweta op 5000 ml 1800 l
5 Jagody mrożone 2,5 kg 100 kg
6 Kurki całe opak. 2,5 kg 30 kg
7 Podgrzybki kostka opak. 2 – 2,5 kg 70 kg
8 Śliwki bez pestek ok. 2,5 kg 150 kg
9 Kalafior romanesco o krótkiej nóżce i kalibrze 40-60 mm op 2,5 kg 100 kg
10 Papryka kolorowa paski mix mrożona 2,5 kg 75 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 65119,16 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pierogi gotowane: farsz min 40% bez sztucznych dodatków,bez glutamininianu sodu minimalny termin do spożycia 7 dni
1 z serem 200,00 kg
2 ruskie 200 kg
3 ser-jagody 200 kg
4 kapusta grzyby 200 kg
5 szpinak 200 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe

4.5.5.) Wartość części: 8809,50 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Napój gazowany o smaku cola różne rodzaje, typu pepsi cola lub równoważny o następujących minimalnych równowaznych parametrach proporcjonalnie do wskazanego składu: woda, cukier, dwutlenek węgla , aromaty w tym kofeina, karmel amoniakalno-siarczanowy, kwas fosforowy 0,5 l 4000 szt

2 Niegazowany napój herbaciany o smaku: brzoskwiniowym, limonkowo – miętowym, zielonej herbaty, cytryny, 0,2 l szkło 3000 szt
3 Niegazowany napój herbaciany o smaku: brzoskwiniowym, limonkowo – miętowym, zielonej herbaty, cytryny,zielonej herbaty – jagód 0,5 l 2000 szt
4 Sok owocowy: pomarańcza, jabłko, multiwitamina, czarna porzeczka 0,33 l 1500 szt
5 Napój gazowany o smaku cola różne rodzaje, typu pepsi cola lub równoważny o następujących minimalnych równowaznych parametrach proporcjonalnie do wskazanego składu: woda, cukier, dwutlenek węgla , aromaty w tym kofeina, karmel amoniakalno-siarczanowy, kwas fosforowy 0,2l szkło 3500 szt
6 Napój gazowany zawierający chininę różne rodzaje typu schweppes lub równoważny o następujących minimalnych, równowaznych parametrach proporcjonalnie do wskazanego składu: : woda, cukier, dwutlenek węgla, kwas cytrynowy, aromaty naturalne, aromat chinina smaki; cytrynowy, mix cytrusów i oryginalny 0,5l 500 szt
7 Napój gazowany o smaku cola różne rodzaje, typu pepsi cola lub równoważny o następujących minimalnych równowaznych parametrach proporcjonalne do wskazanego składu: woda, cukier, dwutlenek wegla , aromaty w tym kofeina, karmel amoniakalno-siarczanowy, kwas fosforowy 0,85 l 2000 szt

* produkt równoważny powinien posiadać proporcjonalnie określony sklad

4.5.3.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe

4.5.5.) Wartość części: 53842,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32089,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42323,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42323,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 722-000-23-29

7.3.4) Miejscowość: WYSOKIE MAZOWIECKIE

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32089,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11466,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12705,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11466,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia „SCH” Świecie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 559-000-46-21

7.3.4) Miejscowość: Świecie

7.3.5) Kod pocztowy: 86-100

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11466,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym
w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 ust.1) na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym
w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 ust.1) w części 4. Warzywa oraz części 5. Owoce na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym
w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 ust.1) w części 4. Warzywa oraz części 5. Owoce na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19226,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19226,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19226,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 559 000 35 96

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-120

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19226,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4328,1 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4328,1 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4328,1 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 559 000 35 96

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-120

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4328,1 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434,7 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434,7 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 434,7 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 559 000 35 96

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-120

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 434,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16406,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21851,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21851,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABER SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739-29-35-33

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-758

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21851,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61362,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71631,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61362,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 559 000 35 96

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-120

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61362,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7712,1 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15470,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15470,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABER SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392935337

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 8

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-758

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15470,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4572,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4948,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4572,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe „Polaris” Małgorzata Gruszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 618-100-20-68

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4572,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35793,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44434,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35793,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABER SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739-29-35-33

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-758

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35793,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym
w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 ust.1) na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55403,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68632,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55403,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIFREEZE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739-29-35-33

7.3.4) Miejscowość: Górzno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-320

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55403,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym
w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 ust.1) na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45214,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45214,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45214,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe „Polaris” Małgorzata Gruszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 618-100-20-68

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45214,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

2021-08-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.