Ogłoszenie z dnia 2021-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00070839/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00134309 z dnia 2021-08-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa z montażem kompleksowego wyposażenia przestrzeni studyjnej w Muzeum Stanisława Wyspiańskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-062
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: (12) 433-56-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@mnk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mnk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Instytucja Kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa z montażem kompleksowego wyposażenia przestrzeni studyjnej w Muzeum Stanisława Wyspiańskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3982937d-c1d7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134309
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011054/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa z montażem kompleksowego wyposażenia przestrzeni studyjnej w Muzeum Stanisława Wyspiańskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070839/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EP-ZP-271-16/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 148800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wyposażenie przestrzeni studyjnej w nowo tworzonym Muzeum Stanisława Wyspiańskiego w budynku Spichlerz, zlokalizowanym w Krakowie przy placu Sikorskiego 6, będącym oddziałem Muzeum Narodowego w Krakowie.
2. W ramach zamówienia Wykonawca ma za zadanie wykonać oraz dostarczyć do muzeum przedmiotowe wyposażenie wraz z montażem w pom. 1/3 na poziomie +1.
3. Z uwagi na zabytkowy charakter budynku, wnętrze ma nietypową bryłę, istotne jest aby zamówienie było dobrze dopasowane profilowo do nietypowego kształtu pomieszczenia – sufit ze sklepieniem łukowym rozpoczynający się na wysokości 1,5m od podłoża.
4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca, wykona i dostarczy następujące elementy zabudowy:
1) „Regał 1” stalowy, jednostronny z szufladami
2) „Regał 2” stalowy, jednostronny z mobilnym stanowiskiem (stół przejezdny)
3) „Regał 3” stalowy, jednostronny
4) „Regał 4” stalowy, jednostronny
5) „Regał 5” stalowy, jednostronny
6) System przechowywania obiektów wielkogabarytowych nawiniętych na wałki ze sterowaniem elektrycznym.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ, na który składają się:
- Opis
- Rysunki (rzuty, przekroje, widoki ścian).
6. Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi na dostarczone i zamontowane elementy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141100-3 - Regały
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39131100-0 - Regały archiwalne
39173000-5 - Meble do przechowywania
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzynarodowe Centrum Budownictwa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261039989
7.3.3) Ulica: ul. Grójecka 128 paw. 51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-383
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYNARODOWE CENTRUM BUDOWNICTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYNARODOWE CENTRUM BUDOWNICTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
2021-08-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej ,,Utworzenia pomieszczeń diagnostycznych w Pawilonie M-IV Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II"
- Dostawa leków
- (DFP.271.77.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- Roboty remontowe -malowanie pokoi studenckich w budynku DS-4 (21-7) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie
- Remont pomieszczeń socjalnych w budynku JRG Nr 5 przy ul. Kazimierza Wyki 3 w Krakowie
- Opracowanie projektu remontu mostu przez rzekę Wisłę w ciągu ul. Dietla (Most Grunwaldzki)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Ryczywole
- Remont elewacji szaletu w Rodzinnym Parku bł. Karoliny
- Remont budynku nr 16 na terenie kompleksu wojskowego w Niedźwiedziu - etap 2
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Budowa dźwigu osobowego oraz dostosowanie dla osób niepełnosprawnych budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Dusznikach - Etap I i Etap II
więcej: Regały archiwalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.