Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00045042/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
- 2023/BZP 00058896/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury sportowej- boisk wielofunkcyjnych na terenie Gminy Nagłowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nagłowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010398
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Reja 9
1.5.2.) Miejscowość: Nagłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-362
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naglowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.naglowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://naglowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury sportowej- boisk wielofunkcyjnych na terenie Gminy Nagłowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6f0c237-97e5-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133919
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010951/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa infrastruktury sportowej- boisk wielofunkcyjnych na terenie Gminy Nagłowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00045042
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2723575.75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) część 1: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Cierno- ŻabieniecZakres prac obejmuje:
- wykonanie robót ziemnych
- przygotowanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni
- wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej
- wykonanie opaski wokół boiska
- urządzenie i wyposażenie boiska w sprzęt sportowy, piłkochwyty, oświetlenie i monitoring
- wykonanie robót towarzyszących
szczegółowy zakres prac budowlanych został opisany w projekcie architektoniczno-budowlanym.
2. Opis oraz szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej w skład której wchodzą: projekty architektoniczno- budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiącej załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentami postępowania jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
2. 1 Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45236100-1 - Wyrównywanie terenu obiektów sportowych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 765175.53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b) część 2: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości DesznoZakres prac obejmuje:
- wykonanie robót ziemnych
- przygotowanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni
- wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej
- wykonanie opaski wokół boiska
- urządzenie i wyposażenie boiska w sprzęt sportowy, piłkochwyty, oświetlenie i monitoring
- wykonanie robót towarzyszących
szczegółowy zakres prac budowlanych został opisany w projekcie architektoniczno-budowlanym.
2. Opis oraz szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej w skład której wchodzą: projekty architektoniczno- budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiącej załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentami postępowania jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
2. 1 Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45236100-1 - Wyrównywanie terenu obiektów sportowych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 594631.22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
c) część 3: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości RakoszynZakres prac obejmuje:
- wykonanie robót ziemnych
- przygotowanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni
- wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej
- wykonanie opaski wokół boiska
- urządzenie i wyposażenie boiska w sprzęt sportowy, piłkochwyty, oświetlenie i monitoring
- wykonanie robót towarzyszących
szczegółowy zakres prac budowlanych został opisany w projekcie architektoniczno-budowlanym.
2. Opis oraz szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej w skład której wchodzą: projekty architektoniczno- budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiącej załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentami postępowania jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
2. 1 Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45236100-1 - Wyrównywanie terenu obiektów sportowych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 661874.68 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości ŚlęcinZakres prac obejmuje:
- wykonanie robót ziemnych
- przygotowanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni
- wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej
- wykonanie opaski wokół boiska
- urządzenie i wyposażenie boiska w sprzęt sportowy, piłkochwyty, oświetlenie i monitoring
- wykonanie robót towarzyszących
szczegółowy zakres prac budowlanych został opisany w projekcie architektoniczno-budowlanym.
2. Opis oraz szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej w skład której wchodzą: projekty architektoniczno- budowlane, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiącej załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentami postępowania jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
2. 1 Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45236100-1 - Wyrównywanie terenu obiektów sportowych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 701894.32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 768000.00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1166040.00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 768000.00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. GRUMIX Karolina Przepióra - Gruda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443096982
7.3.3) Ulica: Szkolna 8a
7.3.4) Miejscowość: Preczów
7.3.5) Kod pocztowy: 45-512
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GRUMIX" Karolina Przepióra-Gruda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 768000.00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 611796.10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 981540.00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 611796.10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stark Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592010674
7.3.3) Ulica: Jarońskich 21/6
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-335
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Roboty elektryczne/oświetlenie
2. Nawierzchnia syntetyczna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 611796.10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-16Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 699000.00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1129140.00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699000.00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. GRUMIX Karolina Przepióra - Gruda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443096982
7.3.3) Ulica: Szkolna 8a
7.3.4) Miejscowość: Preczów
7.3.5) Kod pocztowy: 45-512
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GRUMIX" Karolina Przepióra-Gruda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 699000.00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-16Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 740000.00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1204170.00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 740000.00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. GRUMIX Karolina Przepióra - Gruda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443096982
7.3.3) Ulica: Szkolna 8a
7.3.4) Miejscowość: Preczów
7.3.5) Kod pocztowy: 45-512
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GRUMIX" Karolina Przepióra-Gruda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 740000.00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-16PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa rowerowego placu zabaw - pumptrack w Nowogrodzie Bobrzańskim
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.