eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › Urządzanie, pielęgnacja oraz sukcesywna dostawa roślin i materiałów związanych z utrzymaniem terenów zieleni w gminie Muszyna



Ogłoszenie z dnia 2021-07-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132622 z dnia 2021-07-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Urządzanie, pielęgnacja oraz sukcesywna dostawa roślin i materiałów związanych z utrzymaniem terenów zieleni w gminie Muszyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.muszyna.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Urządzanie, pielęgnacja oraz sukcesywna dostawa roślin i materiałów związanych z utrzymaniem terenów zieleni w gminie Muszyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-072dae70-da38-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001396/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Urządzanie, pielęgnacja oraz sukcesywna dostawa roślin i materiałów związanych z utrzymaniem terenów zieleni w gminie Muszyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100711/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 Urządzenie i pielęgnacja zieleni w gminie Muszyna:
1) Wykonanie obsady przy pergolach wzdłuż promenady spacerowej na Zapopradziu.
2) Wykonie rabaty różanej na placu przy skrzyżowaniu w miejscowości Złockie.
3) Obsada figury kwiatowej w kształcie herbu.
4) Całosezonowa pielęgnacja.
5) Likwidacja obsad figury kwiatowej w kształcie herbu.
1) Głównym założeniem zadania związanego z wykonaniem obsady przy pergolach wzdłuż promenady spacerowej na Zapopradziu, jest stworzenie roślinom warunków, aby w całości pokryły pnączami kraty pergol. Miejsce sadzenia należy zaprawić ziemią urodzajną oraz wykonać placówkę zabezpieczającą przed przerastaniem chwastów.
2) Na placu przy skrzyżowaniu we wsi Złockie, należy wykonać rabatę o wymiarach 80x1200 cm. Rabatę należy wkomponować w przestrzeń pomiędzy krawężnikami a zastosowana odmiana róż nie powinna przekraczać wysokości 70cm. Sadzone rośliny należy zaprawić dedykowaną ziemią, oraz wyścielić włókniną zapobiegającą przerastaniu chwastów. Jako wypełnienie między roślinami należy zastosować ściółkę z kory sosnowej o minimalnej głębokość krycia 8 cm.
3) W ramach zadania „Obsada figury kwiatowej w kształcie herbu” należy, uzupełnić ubytki ziemi oraz wykonać obsadę z roślin. W miejscach sadzenia poszczególnych roślin należy zastosować ziemię dopasowaną do wymagań zastosowanych roślin.
4) W celu zapewnienia estetycznego wyglądu roślin do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzanie regularnych kontroli wykonanej obsady, a w przypadku zaobserwowania uszkodzeń lub oznak chorobowych roślin należy je niezwłocznie wymienić na nowe. Powierzchnię rabat należy utrzymywać w czystości oraz w stanie wolnym od zachwaszczenia. Częstotliwość wykonywania prac pielęgnacyjnych musi zapewnić zdrowy estetyczny wygląd. W przypadku figury kwiatowej w okresie jesiennym należy usunąć obsadę oraz oczyścić przyległy teren.
5) Wykaz roślin i materiałów potrzebnych do realizacji zadania znajduje się w załączniku nr 2 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 10730,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2
Sukcesywna dostawa roślin i materiałów związanych z utrzymaniem terenów zieleni
w gminie Muszyna.
Dostawa roślin i materiałów ogrodniczych związanych z utrzymaniem terenów zieleni w gminie Muszyna, realizowana będzie sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego, na podstawie wykazu roślin znajdującego się w załączniku nr 2 do umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu rośliny lub materiały ogrodnicze do 14 dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania (zgodnie ze wskazanym terminem dostawy określonym na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 11999,54 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3
Wykonanie zagospodarowania terenu działki nr ewid. 3817/1 obręb Muszyna.
Przedmiot zamówienia obejmuje, wykonanie zagospodarowania terenu działki nr ewid. 3817/1 obręb Muszyna. Na działce znajdują się utwardzone ciągi piesze, oraz teren zielony, na którym występuje zieleń wysoka w postaci brzóz i lip. Dla lepszej orientacji w terenie nasadzenia zostały podzielone na cztery rabaty zaznaczone na załączniku graficznym – załącznik nr 6 do SWZ Dokumentacja przetargowa.
Należy w nich wprowadzić krzewy ozdobne takie jak magnolie, derenie, hortensje oraz nasadzenia zastępcze w postaci klonów, dębów i wiśni. Nasadzenia zastępcze trzeba dopasować do linii istniejących drzew, jako rytmicznie ustawione akcenty. Powierzchnię rabat od strony trawnika należy ograniczyć za pomocą obrzeży z tworzywa sztucznego, środek wyłożyć włókniną a następnie wypełnić korą sosnową na głębokość min. 8 cm. W rabacie przy obelisku po obydwóch stronach wewnętrznego chodniczka należy zastosować wypełnienie żwirowe, w którym w centralnej części będą posadzone nasadzenia z hortensji.
Realizacja zadania powinna przynieść efekt w postaci przywrócenia roślinności wysokiej, poprawy estetyki otoczenia, jak również nadać harmonijnego wyglądu otoczenia znajdującego się na działce przy budynku.
Szczegółowe informacje dotyczące zadania znajdują się w załączniku nr 2 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 10130,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13748,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13748,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13748,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARK ZIELENI Monika Król-Dziedziak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343567827

7.3.4) Miejscowość: Powroźnik

7.3.5) Kod pocztowy: 33-370

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13748,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 133 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu oferta złożona przez Wykonawcę została odrzucona. W przedmiotowym postępowaniu złożono tylko jedną.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12639,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12639,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Wyrostek Cudowny Ogród

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342744902

7.3.4) Miejscowość: Obidza

7.3.5) Kod pocztowy: 33-389

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

2021-07-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.